2024-12-23, 09:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyltaTarzan
Det är ju ett flertal saker som inte riktigt stämmer med den här så kallade mannen. Och varför har det framkommit att han fyllde år?
Jag kan ju bara tänka mig att han i förhör säger: ”….. och på min FÖDELSEDAG också!”
Det kommer ju naturligt fram i redogörelsen för kvällen.
Var träffades ni, vart var ni, vad gjorde ni där osv.
Citera
2024-12-23, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Det var väl GMs son som fyllde år, och hans kompis som fick sig en vända i halmen ?

Haha…. Men va fan!! Då är det ju ännu mer ofattbart. Vad har ens den här födelsedagen med NÅGOTING att göra?

Jag säger ingenting om att det framkommer i FUP, utan att det står i kvällspressens artiklar. Hur kan det vara relevant om man nu inte vill bygga en story kring att det är en mamma som arrangerar ett bowlingkalas för sonen och hans kompisar. Sen förgriper sig mamman på en av kalasdeltagarna. Att skapa den den storyn är ju pinsamt och oetiskt eftersom det inte har gått till på det sättet.

Det är två vuxna bekanta som fått ihop det på fyllan och sen fick en utav dem ångest och gick först till sin mamma och berättade och sen till polisen … och sen hakade pressen på med glädje.

Han gör det ju inte bättre för sig. 34-åringen.

Och kvinnan… ja, om det är hon som kommenterar på FB så har hon förvisso vissa svårigheter med att stava och plockar in ”smilies/emojis” i sina texter men…. Inte fan ska man behöva få fängelse för det?
Senast redigerad av SyltaTarzan 2024-12-23 kl. 09:48.
Citera
2024-12-23, 10:04
Avslutad
Det verkar som att folk idag anmäler våldtäkt bara för att de KAN och inte för att de mår speciellt dåligt av händelsen.

Va fan att man fått kuken sugen som man inte minns av någon oattraktiv är väl bara att skaka av sig och gå vidare. Inget jag bryr mig speciellt mycket om.

Är detta verkligen något som leder till ptsd, ångest, oro eller annat stort psykiskt obehag?
Citera
2024-12-23, 10:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SyltaTarzan
Haha…. Men va fan!! Då är det ju ännu mer ofattbart. Vad har ens den här födelsedagen med NÅGOTING att göra?

Jag säger ingenting om att det framkommer i FUP, utan att det står i kvällspressens artiklar. Hur kan det vara relevant om man nu inte vill bygga en story kring att det är en mamma som arrangerar ett bowlingkalas för sonen och hans kompisar. Sen förgriper sig mamman på en av kalasdeltagarna. Att skapa den den storyn är ju pinsamt och oetiskt eftersom det inte har gått till på det sättet.

Det är två vuxna bekanta som fått ihop det på fyllan och sen fick en utav dem ångest och gick först till sin mamma och berättade och sen till polisen … och sen hakade pressen på med glädje.

Han gör det ju inte bättre för sig. 34-åringen.

Och kvinnan… ja, om det är hon som kommenterar på FB så har hon förvisso vissa svårigheter med att stava och plockar in ”smilies/emojis” i sina texter men…. Inte fan ska man behöva få fängelse för det?
Ja det är jag och min parentes runt mina emojis blev massa konstiga tecken...icke straffbart
Citera
2024-12-23, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meandmyqueen
Det är jag som är "mamman"...svar ja definitivt 100 procent

Hej,

Jag tänker inte kommentera din handling men min rekommendation är att du slutar att läsa kommentarerna för ditt sinnesförstånd och slutar kommentera, eftersom varenda kommentar kommer att eventuellt kunna användas emot dig av en åklagare.
Det kan också uppfattas som förtal av dig beroende på hur du uttalar dig om personen du hade sex med.

Det hade inte spelat någon roll om du skrivit kontrakt eller inte.
Eftersom lagen i Sverige är kopplad till hur personen kände för stunden, just den sekunden, inte vad den hade kommit överens om tidigare.
Citera
2024-12-23, 10:11
Medlem
Conams avatar
Jag har inte en aning men om det är kvartersludret som varenda alkis tömt i så känns det väl inte sådär jätte bekvämt, spelar dom i samma liga är det väl bara att cirkulera och gå vidare! Redlösa människor, 34 åringen är kanske också välkänd i kvarteret.
Nån med info om det rara paret kan väl skingra lite dimmor kring det hela!
Citera
2024-12-23, 10:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Intressant att dom kan bedöma min berusningsgrad när vittnena är HANS vänner som inte känner mig...jag var dyngpackad men får aldrig minnesluckor eller ramlar omkring...nåväl, det var definitivt samförstånd och mitt samvete är rent!
Det är inte din berusningsgrad som de skall vittna om. Det är hans eftersom det är honom DU misstänks för att ha utnyttjat när han saknade förmåga att ge samtycke.

Ni är ju tydligen inte överens om att det var i samförstånd, så i ljuset av det så låter ju du bara som så många andra som utnyttjat någon och sedan nekar.
Citera
2024-12-23, 10:15
Avslutad
Vilken total fjant. Män anmäler bara våldtäkt om de blivit påsatta i röven av en hårig grek. Lite fitta är inget brott.
Citera
2024-12-23, 10:16
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Intressant att dom kan bedöma min berusningsgrad när vittnena är HANS vänner som inte känner mig...jag var dyngpackad men får aldrig minnesluckor eller ramlar omkring...nåväl, det var definitivt samförstånd och mitt samvete är rent!
Rent som snö.. tänder du på alla cylindrar eller hur gick de till ?
Jag gissar de kommer bedöma ditt sätt att ha goda relationer och förhållningssätt till alkohol..
Kan det stämma ?

Humor gruppen Klungan:
Citat:
Nu har du fått som du vill.. en lillebror
Citera
2024-12-23, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Nej, du verkar oerfaren. Förr sa vi: ”I mörkret är alla katter gråa. Det kvittar hur de ser ut, bara de tar möss!”.

Som någon har skrivit här i tråden, de ”damer” man följer hem när man är lite berusad ser helt annorlunda ut morgonen efter när man nyktrat till! Men hur bra sexet är brukar inte vara korrelerat med ”damens” utseende. Även en 10-poängare kan vara hopplös i sängen…

Men hur gammal är ”mannen” i detta fall? Är det en finnig fjortis? Oskuld? Eller kan det vara så att han bara gillar män?

En riktig man åker dit kvällen efter med en blombukett och en flaska vin och hoppas på en fortsättning….

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hon behöver ju berätta för honom vad som har hänt och verkar inte alls förvånad över att han inte minns något. Givetvis måste hon ha insett att han var alldeles för full för att kunna ge samtycke. Hon skulle helt klart ha låtit bli att ligga med sin sons kompis när han är plakat....
Denna generationen tycker alltså det är motiverat att skicka en medelålders kvinna i fängelse för ett klassiskt fylleknull?
Är hela bunten (generationen) psykopater? Förutom att de har ett stort hygienproblem?
Tramsandet når nya höjder varje dag med denna sjuka generation.
Citera
2024-12-23, 10:32
Medlem
KaninHitlers avatar
34 jävla år var fjollan! 34 år!
Det är ju DEFINITIVT något fel på den här mannen. Jag trodde först det handlade om en ung man i tidig 20 års åldern eller kanske tillomed i slutet på tonåren med kraftiga homosexuella och miljöpartistiska tendenser liksom som hade flippat över att ha fått fitta i villan och fyllan. Men han är 34 ÅR!

Var det första gången han fick ta en fylla för mamma måntro? Är han efterbliven och har hållits hemma?
Den här stackars milfen har inget att skämmas över.
Blir seriöst förbannad över den här fjollan, är man så här jävla kass skall man överhuvudtaget inte dricka alkohol. Han skall hålla sig hemma hos mamma eller sin personliga assistent och dricka chokladmjölk så alla fina kåta milfs kan erbjuda sköna stunder på fyllan utan risk för polisiära insatser bara för en efterbliven bög inte kan hantera att en flicka rör pillesnoppen.
Citera
2024-12-23, 10:37
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det finns människor som skall vittna om hans berusning. Det är den som är avgörande för hans förmåga till samtycke.

Det är ju skrämmande att andra ska avgöra om han ville eller inte när de senare var hemma. Det borde ha betydelse för hur hon uppfattade hans beteende. Om han nu klädde av sig och ville ha sex, hur full han än var, Hade hon anledning att tro att han inte ville? Ska man kunna ångra sig dagen efter och skylla på fylla och kanske förstöra livet för en annan människa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in