2024-12-19, 20:02
Medlem
Gaupes avatar
Den enda lösningen (som inte bygger på våld då) är att svenskarna blir familjefokuserade igen och börjar föda en massa barn.
Det är enda sättet att bevara Sveriges folk & kultur, men det är det ingen som vill göra, för ”barn är så jobbiga/kostar tid & pengar”.
Dessutom ser jag alltid en massa gnäll från svenskar som inte vill skaffa barn för att ”det finns för många blattar”.
Patetisk förlorarmentalitet.
Citera
2024-12-20, 20:01
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Ehhh jo. Majoriteten hatar svennar och swedistan förstår du.

Man måste börja villkora alla bidrag. Ställa HÅRDA krav på sysselsättning tex kommunal rengöring, osv. Alla som lyfter bidrag ska sysselsättas. Hur jävla svårt ska det vara?? Kostnaderna för den administrationen kommer på sikt vara lönsam totalt sett.

Även om det vore en majoritet, så betyder det inte att mssor är produktiva och trevliga.
Citera
2024-12-20, 20:04
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulce
okej, men jag tror de flesta är parasiter som vill leva på bidrag osv. Men även om de inte är de så ska de ju inte vara i Sverige och sprida sina inavlade gener oavsett.

Så kan man ju tycka, men det är fortfarande otrevligt att kalla trevliga och produktiva människor för parasiter, vilket många är, t.ex. de som lagar pizza eller jobbar inom vården.
Citera
2024-12-20, 20:05
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Det är otroligt enkelt att förstöra men svårt att skapa något positivt. Att förstöra Sverige var enkelt för efterblivna politiker. Det var bara att släppa in horder av bidragsparasiter från MENA och Afrika. Dessvärre kommer de inte försvinna bara för att man gör livet "lite surt". Det viktigaste är att bidrag stryps och att deras ekonomi försämras ordentligt samtidigt som man erbjuder en permanent flytt söderut. Men inte heller detta kommer riktigt att räcka.

Ett avtal med någon lättmutad negerdiktator vore önskvärt dit man kan exportera kriminella permanent mot en avgift.
Citera
2024-12-21, 22:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Även om det vore en majoritet, så betyder det inte att mssor är produktiva och trevliga.

Aldrig träffat en swedistan vänlig arab. De hatar oss.

Juggar, chilenare mm etc visst. Bra folk.

Men araberna hatar oss. De tror de ska ta över swedistan. Det är den enda agendan.
Citera
2024-12-21, 23:46
Medlem
Citat:
Jag har suttit och funderat på hur man kan försöka få ut så många invandrare som möjligt. De flesta utav oss förstår att de ska ut, jag behöver nog knappast ge någon förklaring till varför. Idag pratar man mycket om stimulerad återvandring där staten ska betala hundratusentals kronor för att parasiterna frivilligt ska lämna. Detta anser jag är en dålig idé. Finns det något vi vanliga människor kan bidra med här? Exempelvis göra livet extra surt för invandrare i vardagen på olika sätt. Jag tänker liksom som att kolla argt på dom i olika offentliga sammanhang, inte hälsa, frysa ut dom på arbetsplatser/skola, ha en generellt mer aggressiv ton. Om vi tillsammans kan organisera oss och göra dedär lilla extra i vardagen som får invandrarna att inte känna sig välkomna så borde dom väl tillslut inse att hemlandet var ett bättre alternativ.

Så, vad tycker ni och vad har ni för förslag på hur vi kan organisera oss i vardagen mot invandrare och hur man får så många som möjligt att lämna.

Det där du skrev i din trådstart har svenska rasister gjort sedan det började komma invandrare till Sverige. Inget nytt, men du bara nyfiken visst var hon tjejen som anmälde dig invandrare?
Citera
2024-12-22, 03:00
Medlem
Citat:
Jag har suttit och funderat på hur man kan försöka få ut så många invandrare som möjligt. De flesta utav oss förstår att de ska ut, jag behöver nog knappast ge någon förklaring till varför. Idag pratar man mycket om stimulerad återvandring där staten ska betala hundratusentals kronor för att parasiterna frivilligt ska lämna. Detta anser jag är en dålig idé. Finns det något vi vanliga människor kan bidra med här? Exempelvis göra livet extra surt för invandrare i vardagen på olika sätt. Jag tänker liksom som att kolla argt på dom i olika offentliga sammanhang, inte hälsa, frysa ut dom på arbetsplatser/skola, ha en generellt mer aggressiv ton. Om vi tillsammans kan organisera oss och göra dedär lilla extra i vardagen som får invandrarna att inte känna sig välkomna så borde dom väl tillslut inse att hemlandet var ett bättre alternativ.

Så, vad tycker ni och vad har ni för förslag på hur vi kan organisera oss i vardagen mot invandrare och hur man får så många som möjligt att lämna.

Fast det fetmarkerade gör ju svensken redan idag aktivt. På arbetsplatser sitter folk "med sina egna" i lunchrummet. Svensken flyttar ifrån områden så fort det kommer invandrare osv.
Citera
2024-12-22, 07:49
Medlem
Psykiatrireformers avatar
Det är väl att bekosta resan till hemlandet så att de kan få med sig sitt bohag och lösöre. Det kan vara väldigt svårt att lämna massor av föremål som det jobbats i årtionden för att skrapa ihop. Så skapa en organisation för att finansiera invandrares utresa så är det mycket möjligt att flera tar steget då enkelt.
Senast redigerad av Psykiatrireformer 2024-12-22 kl. 07:49. Anledning: Stavfel.
Citera
2024-12-22, 08:43
Medlem
Mad monks avatar
Det enda språk de förstår är våld. Detta kan man lätt inse när man ser på deras inavlade horunge länder.
Citera
2024-12-22, 11:48
Medlem
Hårdare krav för att bli medborgare i form av försörjning samt medborgare prov (https://immi.homeaffairs.gov.au/citizenship/test-and-interview) som krävs i Australien.

Utvisa alla som döms.

Dra in alla form av bidrag.
Citera
2024-12-22, 11:55
Medlem
Fråga dig varför de valde Sverige och inte ett närmare land.

Nu tar du bort alla fördelar som fick dem att komma hit

Taa-daa 0 blattar imorgon och de som redan är här kommer dö ut med tiden då deras identitet kommer försvinna. Dem inte är välkomna här och i deras hemland är de svikare/utbölingar.

Fantastiskt

Muslimer är dock globalisternas kvast de städar bort nationer med Islam. Du kan alltså inte välja eller rösta för hur det ska vara om globalisterna vill något då alla i Sveriges riksdag lyder globalismens doktrin.
Citera
2024-12-22, 16:30
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Aldrig träffat en swedistan vänlig arab. De hatar oss.

Juggar, chilenare mm etc visst. Bra folk.

Men araberna hatar oss. De tror de ska ta över swedistan. Det är den enda agendan.

Jag har träffat trevliga pizzabagare. Och det heter Sverige och inte swedistan.

Att hög invandring generellt sett är dålig innebär inte att varenda invandrare är en dålig person. Du bör lära dig skillnaden för din egen skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in