2024-12-17, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
"parasiterna"

Finns massor med invandrare som både är trevliga och produktiva, precis som det finns idioter från både Sverige och utlandet, vilket du själv illustrerar väl.

Att sverige har haft stora problem pga invandring betyder inte att man behöver kalla alla invandrare för parasiter.

Ehhh jo. Majoriteten hatar svennar och swedistan förstår du.

Man måste börja villkora alla bidrag. Ställa HÅRDA krav på sysselsättning tex kommunal rengöring, osv. Alla som lyfter bidrag ska sysselsättas. Hur jävla svårt ska det vara?? Kostnaderna för den administrationen kommer på sikt vara lönsam totalt sett.
Citera
2024-12-17, 23:23
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Det har pratats om en folkräkning och det är verkligen något som behöver ske så man kan hitta några av dessa gömda människor plus att man garanterat ramlar på lägenheter som har 35 inneboende som alla jobbar för låg lön och utan något avtal eller kontrakt.

Gör sen en knarkrassia på innekrogarna i stockholm, göteborg och malmö och se till att plocka in alla, även de kändisar som det inte passar sig att de drar linor eller röker på. På det sättet skulle många kunder till invandrarna försvinna plus att man efter att ha gått genom telefoner och swishhistorik från bargästerna även kunna plocka in några större fiskar av säljarna och deras leverantörer.

Börja drönarövervaka från hög höjd i områden som Rosengård och liknande i alla större och mellanstora städer så man stör dem på egen planhalva utan att de vet om det.

Körde man dessa tre punkter och dessutom de två sista med jämna och ojämna mellanrum så skulle skiten ledsna efter ett tag. Ut ut
Citera
2024-12-17, 23:35
Medlem
Nej du kommer inte kolla "argt" du kommer inte ens våga kolla på de kanske kvinnor 😀
Citera
2024-12-17, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Nej tack. Min moraliska kompass skulle aldrig tillåta mig att behandla vissa människor sämre på grund av att de råkar ha en mörk hudton eller ett utomnordiskt efternamn. Aldrig någonsin.

Det finns gott om välintegrerade och skötsamma människor med invandrarbakgrund i Sverige. Vi behöver dessa invandrare mer än vad dom behöver oss.

Jag skulle vilja påstå att majoriteten är skötsamma, men jag är mycket väl medveten om att vilsna rasister med hat i själen har svårt att greppa detta.
Men snälla människa. Skulle ”majoriteten vara skötsamma” Läs på lite. Fakta är att majoriteten ALDRIG blir självförsörjande i Sverige(källa bla svenskt näringsliv). Dessutom visar flertalet undersökningar att runt hälften dessutom bidragsfuskar på ett eller annat sätt(tex felaktig folkbokföring, flertalet identiteter, skenskiljsmässor som leder till felaktiga underhållsbidrag och extra lägengeter att hyra ut svart mm mm)
Så läs på lite och kom med fakta istället för att på vanligt vänstermane ”tro” och kalla andra rasister.
Citera
2024-12-17, 23:55
Medlem
Taokers avatar
Lära oss stå upp för oss själva samt gå ut på krogar och klubbar på helgerna. Ragga på deras tjejer och visa att vi är trygga i situationen. Visa att det är Svenskar / Européer som bestämmer i Sverige / Europa.

För detta måste vi lära oss slåss, för det kommer inte uppskattas av muslimerna som tagit över stadskärnorna.
Citera
2024-12-18, 00:02
Medlem
zombie-nations avatar
Haha. Så svaret är att titta argt på dem. Nja, det leder nog snarare till att man blir sedd som en galning. Men TS vill ju även ta bort bidrag för livstidssjuka svenskar, så det blir väl ingen kvar i hans idealland.
Citera
2024-12-18, 00:07
Medlem
Volta.1234s avatar
Det bästa och det mest självklara, ” Här finns ingen hjälp att få, åk hem! ”

Kissade jag just på mig?
Citera
2024-12-18, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Nej du kommer inte kolla "argt" du kommer inte ens våga kolla på de kanske kvinnor 😀
Orka titta åt folk som anklagar en för att vara snut

De borde veta att det är tio kameror till som ser
Citera
2024-12-18, 00:21
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Hundratusentals (miljontals?) svenska kvinnor välkomnar dem (männen) och inleder relationer med dem och du tror de lämnar för att du inte hälsar på dem och kollar argt på dem?

Så vad är ditt förslag? Vi har ju tyvärr lagar som säger att vi ej får diskriminera dom på arbeten osv. Eller attackera dom med våld i offentligheten. Så det är därför jag försöker hitta en lösning på problemet.
Citera
2024-12-18, 00:29
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
"parasiterna"

Finns massor med invandrare som både är trevliga och produktiva, precis som det finns idioter från både Sverige och utlandet, vilket du själv illustrerar väl.

Att sverige har haft stora problem pga invandring betyder inte att man behöver kalla alla invandrare för parasiter.

okej, men jag tror de flesta är parasiter som vill leva på bidrag osv. Men även om de inte är de så ska de ju inte vara i Sverige och sprida sina inavlade gener oavsett.
Citera
2024-12-18, 00:37
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Bra tanke och ämne!
Jag tänker att vi kan vara mer otrevliga överlag, inte handla i deras butiker, inte äta deras kebab och pizza, handla svenskt istället! Eller möjligtvis asiatiskt.
Har du maktposition på jobbet så behandla dom sämre på ett smidigt sätt, du skall inte kunna sättas dit. Ge dom svåra uppgifter, sugiga uppgifter och så vidare.
Har du invandrare som grannar så titta snett på dom men var mycket trevlig mot svenskar, gärna så dom ser det.
Låt oss göra det svårt för dom tillsammans! Utbilda även andra på hur kassa dom är, det är generellt väldigt accepterat idag att prata illa om invandrare.

Tack för svar!
Mycket bra förslag. Jag har tyvärr ingen maktposition, men kanske kommer få framöver. Då får man väl göra som du säger att liksom systematisk försöka få dom att vantrivas, utan att de går att peka på att de rör sig om diskriminering. Det finns som tur är inte jätte många invandrare där jag bor. Men dom få som ändå bor här brukar jag och familjen försöka frysa ut på olika sätt. Exempelvis under halloween så kom de 4 unga flickor och ringde på med bus eller godis. 3 av dem var svenskar och en vidrig blatte unge. Vi gav de 3 svenska flickorna var sin godispåse men inte blatte ungen. Jag tror det är bra att gå på även i tidig ålder att dom inte är välkomna här så de lär sig frå ung ålder att de inte ska komma hit och jävlas med oss svenskar.
Citera
2024-12-18, 00:37
Medlem
Psykpatient33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
Men snälla...

"Titta argt på dem"

Vilka mesar svenska folket blivit.

Reagerade också på det där, och risken finns ju att TS är en babbeluring eller ett vänstertroll som bara driver med folket i tråden. "Jävlas med invandrare" - pfft, skärpning. Det är löjligt generaliserande, som en nidbild av en rasist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in