Citat:
Ursprungligen postat av
Styrkelyftare
Nej tack. Min moraliska kompass skulle aldrig tillåta mig att behandla vissa människor sämre på grund av att de råkar ha en mörk hudton eller ett utomnordiskt efternamn. Aldrig någonsin.
Det finns gott om välintegrerade och skötsamma människor med invandrarbakgrund i Sverige. Vi behöver dessa invandrare mer än vad dom behöver oss.
Jag skulle vilja påstå att majoriteten är skötsamma, men jag är mycket väl medveten om att vilsna rasister med hat i själen har svårt att greppa detta.
Men snälla människa. Skulle ”majoriteten vara skötsamma” Läs på lite. Fakta är att majoriteten ALDRIG blir självförsörjande i Sverige(källa bla svenskt näringsliv). Dessutom visar flertalet undersökningar att runt hälften dessutom bidragsfuskar på ett eller annat sätt(tex felaktig folkbokföring, flertalet identiteter, skenskiljsmässor som leder till felaktiga underhållsbidrag och extra lägengeter att hyra ut svart mm mm)
Så läs på lite och kom med fakta istället för att på vanligt vänstermane ”tro” och kalla andra rasister.