Citat:
Ursprungligen postat av
stampentrekant
Märks hur vänstern här försöker göra en höna av en fjäder....
Han gjorde ett misstag i ett klipp av 1000, han erkänner det.
Personen han i fråga prata om dock, hade dessa åsikter, men det lades ut fel.
SVT hittade detta fel, och körde på det.
Men det var de enda felet. HJ är grym! Han är en på högersidan som även folk i mitten till höger lyssnar på!
Därför sossar är så emot honom. Då de snart bara har importerade röster kvar som röstar på dom, samt vilsna kvinnor.
HJ är en av de största vi har, han är ovärderlig.
Finns ingen på vänstersidan som har någon på hans nivå.. ingen.. De borde dock lösa någon vettig, men det blir svårt med deras politik.
Jag är i alla fall inte vänster.
Jönsson har gjort många videor och jag har tittat på samtliga tills jag slutade konsumera hans material eftersom jag inte längre stod ut med hans återkommande inkonsekvens och ökande avstånd från det frihetliga.
SVT tog upp just den här videon eftersom den är riktad mot dem och innehåller ett flagrant övertramp i form av en medveten fulklippning. Han gjorde det inte av misstag.
Att du låter SVT faktagranska Jönssons material åt dig och struntar i att göra det själv kan jag ha förståelse för om du har fullt upp med annat i ditt liv. Men hur du då har tid att kolla på opinionsbildning, tänka över vad som sagts och vad du håller med om och inte samtidigt som allt det andra ska hinnas med, det är inte lika uppenbart.
Han har alltid varit så här. Jag hade överseende med det i början och tänkte kanske också någon enstaka gång att han faktiskt lyckats sätta åt meningsmotståndare på effektiva och slagkraftiga sätt.