2024-12-20, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKVmaffian
Japp, och jag är mycket närmare verkligheten än dig och shitmaster som skrek om 200K innan årets slut och typ 500K för 2025. Jag sa runt 90-110k som max denna cykel, så jag var SPOT ON! Medans du och den andra har missat med ett par hundra tusen LOL. Inte klokt av dig att "roast-a" mig som missade enbart med ett par tusen upp eller ner. Tänk på det för nästa gång, LMAO.

Hmm, menar du alltså att vi nu har sett toppen för denna cykel?
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2024-12-20 kl. 19:49.
Citera
2024-12-20, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Det gör det alltid när jag gör försök att investera i kryptovalutor. Gjorde ett nytt försök o köpte lite för två veckor sen, samt lite mer igår... Men denna gång ska jag inte bli desperat utan låta det vara, kanske köpa ännu mer, men när, nu? Kommer det gå ner ytterligare tror ni?

Tips: Köp när du instinktivt tror att priset kommer att rasa mer. Gör ingenting (eller sälj) när det känns som om priset kommer att fortsätta mycket högre.
Citera
2024-12-20, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetintevadjag
Lyckades få in 50,000 till vid $95,000.

Går det ner igen trycker vi in mer.

Vet inte vad jag gör om det bara går upp dock

Du ska göra precis som nu, fortsätta trycka in mer 👌🏼

Har du möjligheterna för en investering över några år (eller mer), så kan du nog behandla det som en fond med lite månadssparande. Det ska iaf till mycket för att svenskt index slår btc i längden 😅
Citera
2024-12-20, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Jävlar vad många moonboys som måste blivit rekt denna flashdump.
Var ett bra tag sedan vi såg en sådan snabb och stor nedgång.
Vad blev det, 25% på 2 dagar?

Vi varnade redan för 3 veckor sedan att dumpen skulle ske.

nu blir det sidledes några veckor innan vi bestämmer riktning för framtiden
Citera
2024-12-20, 22:58
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
För 3 veckor sedan då priset var $94k?

Kisar man med ögonen tillräckligt mycket så kan man får det till att man aldrig har fel…
Citera
2024-12-20, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Jävlar vad många moonboys som måste blivit rekt denna flashdump.
Var ett bra tag sedan vi såg en sådan snabb och stor nedgång.
Vad blev det, 25% på 2 dagar?

Du vet att många med ett positivt sentiment typ har flera hundra procent uppgång i ryggen? Det är inte så att man darrar till då för en korrektion nedåt av det här slaget. Var inte länge sedan vi skrev i tråden om att passera 100 k…
Citera
2024-12-21, 08:33
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:

nu blir det sidledes några veckor innan vi bestämmer riktning för framtiden

Detta måste ju vara ett av de dummaste inläggen i tråden...
Citera
2024-12-21, 11:06
Medlem
Autobahn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Tips: Köp när du instinktivt tror att priset kommer att rasa mer. Gör ingenting (eller sälj) när det känns som om priset kommer att fortsätta mycket högre.

Amen på det! Jag har genom erfarenhet lärt mig att det brukar vara bra att köpa när jag börjar må smått illa av nedgången och sälja av när jag börjar skrävla för frugan om hur jävla bra allting går och/eller när tidigare helt ointresserade släkt och vänner börjar bli intresserade av att köpa Bitcoin. Nu senast var det min fabror som ville köpa och han lyckades pricka in ett köp exakt 1 dag innan raset. Som tur var så lyckades jag övertala honom att ”satsa” max 1000:-.

Det är som att allt är riggat för att blåsa småspararen till varje pris. Jag är själv en småsparare, men numera en småsparare med lite skinn på näsan och hår på pungen.
Citera
2024-12-21, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Detta måste ju vara ett av de dummaste inläggen i tråden...
För att?
Citera
2024-12-21, 12:44
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
För att?

För att du hänvisar till att du varnade för en krasch, men när du varnade för kraschen så var priset lägre än efter kraschen - dvs. din varning var direkt kontraproduktiv och du visste inte över huvud taget vad du pratade om i relation till priset på Bitcoin, du varnade för att priset skulle "krascha" till ett högre pris än vad priset var när du varnade. De som inte lyssnade på din varning har haft bättre utveckling än de som lyssnade på den, och att då säga "jag varnade för detta redanför 3 veckor sedan" som om du hade någon poäng med varningen över huvud taget är i det närmaste efterblivet - du kunde ju istället sagt "jag varnade för en krasch, men jag hade uppenbarligen helt fel angående prisnivåer och varnigen var direkt kontraproduktiv" istället för att låtsas att du över huvud taget visste vad du pratade om.
Citera
2024-12-22, 01:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Haha klart du gjorde....

Tippar att en hel del i tråden tjänat minst två miljoner sedan 5 november. Sitter man på certs har man kanske inte gjort det, men med MSTR så absolut.
Citera
2024-12-22, 11:59
Medlem
Så vi kraschade ner till 92k men nu 97k. Det känns ganska stabilt ändå? Det enda som stör mig är att jag satt på säljknappen vid 106k. Det hade ju vart fint att sälja vid 106 och gå in vid 96. Men det är väl bara dumt att börja tänka så, stor risk att det misslyckas nästa gång.

Vi fortsätter blicka framåt. Om Trump kommer med ett tidigt besked om bitcoin då tror jag att vi ser en accelererande bull run upp till 150-200k i Q1 2025.

God Jul 🎅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in