2024-12-20, 22:26
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
En blandning av delarna du skrev.
Men förmodligen mest för att man är dum i huvudet. Skicka signal räcker att klippa honom sedan läsa i tidningen.

Hade man velat visa upp hade man torterat /förnedrat honom innan man släcker honom.

Ja, vi är störda! - Har sett för mycket på YNC & Chaotic. - Har blivit helt störda i huvudet! - Har svårt att känna empati för gangstertrash som glorifierar våldet med sina usla "Gangsta-Rap"-texter...

- Medan's etablissemanget låtsas vara upprörda över vad de skapat. - Dålig integration, ej inkluderande skola, för få fritidsgårdar etc.mm...

Mvh

/WTF
Citera
2024-12-20, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av laddsteffe
Jag hörde ett sällskap snacka om det för ca 1 timme sedan när jag var ute och tog ett glas vin i centrala Norrköping. De pratade om att rapparen skulle ha stämt träff med någon från Tradera för att sälja ett par hörlurar.

Nej. det där är ett annat fall med en tjej som lura ut en kille vid Marielund och avrätta han,
Sprid inte falsk info.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/aklagaren-yrkar-pa-livstid-for-ung-kvinnlig-gangtorped
Citera
2024-12-20, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zupmotthafukka
Hittar bara videos som är nerplockade

finns någon för några sidor bort bara som delade 3-4 länkar på olika sidor som hade videon.
Citera
2024-12-20, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zupmotthafukka
Hittar bara videos som är nerplockade

Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
https://videos.watchpeopledie.tv/17346481470258.mp4

https://theworldwatch.com/videos/1625790/breaking-swedish-rapper-gaboro-was-shot-multiple-times-and-killed-in-a-parking-lot-he-was-seen-beggi ng-for-his-life-inn-swedish-i-beg-you/

https://theync.com/swedish-rapper-goboro-executed-in-parking-garage.htm

här är flera länkar till videon.
Citera
2024-12-20, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Han säger: "Bror, jag ber dig, jag ber dig, jag ber dig... Din fucking mammaknullare, PANG..."
jupp hör bare mammaknullare tilslut
Citera
2024-12-20, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-The-Fuck
Jag har varit kidnappad. - Suttit med en kniv mot min hals en hel natt av en ulandsdåre. Varit bosatt i Ecuador & Brazil. - Så:

- Jag vet en del.

/WTF

jaa jag skrev att det är bra ju att alla har så stora bollar bakom skärmen och vet exakt vad och när de ska göra saker 🥰
Citera
2024-12-20, 22:36
Medlem
Sjukt att så många säger han blev goad av sin vän. Norrköping är ingen stor stad var han och gymmade har ju någon garanterat sett honom och gett uppgifterna till mördarna och nu blev den personen kanske 20 tusen rikare för sitt tips.
Citera
2024-12-20, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Sjukt att så många säger han blev goad av sin vän. Norrköping är ingen stor stad var han och gymmade har ju någon garanterat sett honom och gett uppgifterna till mördarna och nu blev den personen kanske 20 tusen rikare för sitt tips.

jaa exakt. de kan haft koll på han ett tag, någon kan berättat som sett ans bil parkerad eller någon på gymmet, en gps på bilen. vad som kan hänt. norrköping är tvär litet.
Citera
2024-12-20, 22:41
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kexchokladenn

Den har flugit ut över hela internet. Finns på så många ställen så den är omöjlig att få bort.

- Även om Sverige skulle vilja få bort den. - Somliga utomlands frågar sig om det verkligen är i Sverige! - Hos dem lever fortfarande bilden av Sverige som ett fridfullt välfärdsland kvar.

- Jo. - Så ser den verkliga vardagen ut numera måste jag förklara. - Är det inte sprängningar, skjutningar eller brandattentat så är det skjutna "rappare" varje dag...

På nästan samma nivå som Brasilien med 30 gånger så många invånare.

Mvh

/WTF
Citera
2024-12-20, 22:42
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nozzibobo
Tror ni på ALLVAR att denna film är Riktigt..???
Ni måste skämta.....

Hur menar du nu? Är alla filmer på dvs avrättningar från mellanöstern också fejk? Har du aldrig varit ute på nätet förutom facebook och bildagboken?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kexchokladenn
Stämmer det att det ska finnas en video som är 1,36 lång också?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
Han var på gymmet vid 18. Gymmet ligger på vån.1. plan 2 och 3 tillhör kry vårdcentral.

Tack, så var planläggning ja. 👍
Måste varit på fler ställen än bara gymmet då?

Skytten måste ju ha suttit och väntat ett tag på honom iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in