2024-12-20, 20:53
Medlem
josmans avatar
Videon jag har är 1.41 och läser att det finns en som är 2.11 någon? Den ni har på många länkar är 0.46 och saknar en del detaljer
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Runkeby
Skojar du vilken han säger mammaknullare? Snubben bölar och ner för att han inte ska döda honom. Han säger för mammasskull.

Han säger "din fucking mammaknullare" på slutet, inget annat. Skaffa nya hörlurar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Sjukt skytten har typ satt en go pro sig? Knappast han filmar med mobilen i ena handen och skjuter så bra .

Är de bekräftat av snubben va gängkriminell eller bara en en wannabe gangsterrappare?

Skjuter bra?
Nä.
Snabbt är inte lika med bra.
Trycka av fort kan alla göra.
Citera
2024-12-20, 20:54
Medlem
Hört lite rykten att de kan va Haval som bad dalen klippa han eller om de va Haval som klippte honom. Då dom är ju barndomsvänner men Haval sedan tog avstånd från han då gaboro switchade till kalonätverket
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheddarcheese
Han ska ju varit vittne till ett mord i december 2023. Någon som vet vilket mord det handlar om? Finns det någon dom eller rättegång för det mordet?

Mordet på Robert som Gaboro bevittnade när de satt och käkade har nyligen varit uppe i rätten. Dom inom några dagar.

Folk från Mariannelund som stått åtalade.
Senast redigerad av fillmansbo-olle 2024-12-20 kl. 21:26.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkeby
Skojar du vilken han säger mammaknullare? Snubben bölar och ber för att han inte ska döda honom. Han säger för mammasskull.
Han säger "Din fucking mammaknullare" sluta trolla eller skaffa hörapparat.
Citera
2024-12-20, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av josman
Videon jag har är 1.41 och läser att det finns en som är 2.11 någon? Den ni har på många länkar är 0.46 och saknar en del detaljer

Länka den som är 1.41 då.

Jag har bara sett: https://gofile.io/d/9QxAEg
Citera
2024-12-20, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Den här videon är annorlunda. Den är inte bildligt grotesk. Det är inte tortyr, avhuggen hals eller massa blod. Jag tror det är mer att se en person be för sitt liv i ren panik och bli avrättad. Det är att se en person mitt i livet - precis gymmat, på väg till bilen för att åka hem och sedan blir avrättad.

Det finns mycket värre videos, har själv sett det, men denna var tragisk på ett annat sätt.

Lyssnade igenom hans låtar idag, handlar bara om att döda.

Citat:
Vem ska stämma oss lakk det vi som stämmer
När det poppas det vi som smäller

Citat:
Två glocks i olika verisioner
Din broder еn fitta, min broder en broder
Två opps, får dom ligga under jorden
Testar du mig, jag kapabel för mord, län

Hade det varit en oskyldig person så hade det varit annorlunda. Han är med i ett gängkrig där dom mördar varandra. Detta händer hela tiden, nu fick vi bara se det från skyttens POV.

Ingen sympati...
Citera
2024-12-20, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Sjukt skytten har typ satt en go pro sig? Knappast han filmar med mobilen i ena handen och skjuter så bra .

Är de bekräftat av snubben va gängkriminell eller bara en en wannabe gangsterrappare?
Du har helt rätt i att det är en GO Pro eller dyl. Tänkte inte på det men det ser man ju nu med vinkeln. Betyder att GM är en amatör eftersom han använder en hand även fast han har 2 händer fria.

Drog själv den snabba slutsattsen att det var mobilfilmat iom ration på videon men ser nu att det är en screen recording från snapchat vilket förklarar ration.

Att det filmas tyder väl på (inte så svårt att gissa) att det är ett beställningsmord och att någon vill se resultatet.
Citera
2024-12-20, 21:00
Medlem
Men varför vill man visa en video?
Verkar ju jätte sjukt. Okej kanske vill ha för bevis kanske för nån maffia boss , men för allmänheten?
Pengar för videon?
Det verkar ju vara huvudsyftet göra film
Citera
2024-12-20, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av josman
Har bara sett video på typ 20 sekunder, kan du länka 1,41 eller trollar du?
Citera
2024-12-20, 21:01
Medlem
SveaBunkerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Vart är filmen? Länka

https://videos.watchpeopledie.tv/17346481470258.mp4

https://theworldwatch.com/videos/1625790/breaking-swedish-rapper-gaboro-was-shot-multiple-times-and-killed-in-a-parking-lot-he-was-seen-beggi ng-for-his-life-inn-swedish-i-beg-you/

https://theync.com/swedish-rapper-goboro-executed-in-parking-garage.htm
Senast redigerad av SveaBunkern 2024-12-20 kl. 21:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in