2024-12-20, 20:17
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nozzibobo
Tror ni på ALLVAR att denna film är Riktigt..???
Ni måste skämta.....
Alla med vettig hjärna vet faktiskt att detta är riktig video. Antingen så trollar du eller så är du bara hjärndöd.

Om du svarade på min kommentar och säger "Jag ser inget blod" är det för att du tittar på för mycket filmer
Citera
2024-12-20, 20:21
Medlem
laddsteffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Hahaha finns inget märkvärdigt med att ställa en burk på biltaket. Det är hyfsat vanligt förekommande att man ställer burken eller flaskan på biltaket medans man kastar in något på bakstätet eller i bagageluckan för att sen ta upp skiten igen, öppna förardörren och sen sätta sig i bilen.

Reagerade du kanske på bilens och burkens färg också?
Denna gången fanns det dock ett syfte med att läskburken stod på biltaket. BO hade stämt träff med en köpare från Tradera som han stod och väntade på. Personen från Tradera visade sig sedermera vara skytten.
Citera
2024-12-20, 20:23
Medlem
What-The-Fucks avatar
Jag hör bara att han säger "Jag ber, Jag ber" och något annat...

- Men jag är inte så bra på "Blattiska"

- I övrigt tycker jag det spekuleras vilt om "Gangstarapparens" sista ord innan hans frånfälle.

/WTF
Citera
2024-12-20, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Hahaha finns inget märkvärdigt med att ställa en burk på biltaket. Det är hyfsat vanligt förekommande att man ställer burken eller flaskan på biltaket medans man kastar in något på bakstätet eller i bagageluckan för att sen ta upp skiten igen, öppna förardörren och sen sätta sig i bilen.

Reagerade du kanske på bilens och burkens färg också?

Nja jag tror mer han har stått där och tagit det lugnt en liten stund i väntan på något.

Det lär utvisa sig men något form av möte var troligen planerat
Citera
2024-12-20, 20:26
Medlem
bulten2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvsjo
Stod och väntade på bussen förut och två killar i kanske tolvårsåldern står och tittar på filmen tillsammans. De verkade väldigt uppspelta och imponerade. Säger kanske mer om hur sjukt vrickad manlig vänskap kan vara numera. Visa liksom inte att det du ser är helt åt helvete så kanske du slipper att bli kallad för bög. Eller vad vet jag. Åt helvete är det.

Håller med dig. Barn ska inte se sån här skit. Jobbar i skola och hörde ungdomar prata om det här idag, skrattade och man märkte att dom bryr sig inte. Tyckte det var som var som helst, vardagsmat. Jag minns fortfarande när jag var i 12-årsåldern och såg ett mord på Existenz.se, jag mådde så otroligt dåligt efter det. Allt har blivit fucked up, och jag är fan rädd och känner obehag hur allt har blivit.
Citera
2024-12-20, 20:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-The-Fuck
Jag hör bara att han säger "Jag ber, Jag ber" och något annat...

- Men jag är inte så bra på "Blattiska"

- I övrigt tycker jag det spekuleras vilt om "Gangstarapparens" sista ord innan hans frånfälle.

/WTF

Han säger: "Bror, jag ber dig, jag ber dig, jag ber dig... Din fucking mammaknullare, PANG..."
Citera
2024-12-20, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Han säger: "Bror, jag ber dig, jag ber dig, jag ber dig... Din fucking mammaknullare, PANG..."

Exakt det jag hör också...
Citera
2024-12-20, 20:29
Medlem
pazeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddsteffe
Denna gången fanns det dock ett syfte med att läskburken stod på biltaket. BO hade stämt träff med en köpare från Tradera som han stod och väntade på. Personen från Tradera visade sig sedermera vara skytten.

hittar du på detta eller finns det källa? att ha ett sälj-konto på tradera kräver bank-id osv. ja man kan ha en målvakt, men att knyta målvakten till andra via telefon och ip är inte svårt...
Citera
2024-12-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pavic
https://imgur.com/a/GHB5tqm

Lite slarvig skytt som bara skjuter några skott mot kroppen och sen springer iväg. Nu dog han ju ändå men ofta kan ett offer överleva även med flera skott i bålen. Vissa överlever ju även skott i huvudet. Minst ett par ordentliga skott i huvudet om man ska vara säker.
Citera
2024-12-20, 20:32
Medlem
laddsteffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazera
hittar du på detta eller finns det källa? att ha ett sälj-konto på tradera kräver bank-id osv. ja man kan ha en målvakt, men att knyta målvakten till andra via telefon och ip är inte svårt...
Jag hörde ett sällskap snacka om det för ca 1 timme sedan när jag var ute och tog ett glas vin i centrala Norrköping. De pratade om att rapparen skulle ha stämt träff med någon från Tradera för att sälja ett par hörlurar.
Citera
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Det har du nog rätt i. Men han borde tänkt på sin mamma långt tidigare.

Värsta är att dom faktiskt dödat varandras mammor, så att dra "för min mammas skull" är bara onödigt.
Citera
Medlem
Nån som kan ta reda på ifall de inkommit något larm om uppbrunnen bil nånstans runt den sidan av sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in