2024-12-20, 20:37
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Då har du fel, han vill ha hem honom till Sverige.
Han säger en sak och gör en annan, Jockeboy är lömsk och alla vet det.

Olof K hade rätt hela tiden, han är 2-faced mannen
Citera
2024-12-20, 20:37
Medlem
Citat:
Då har du fel, han vill ha hem honom till Sverige.

Varför lät han inte polisen hämta hem han i det tysta då? Otroligt korkat gjort om han verkligen vill ha hem han.

Svenska polisen har en filial där han påstods vara, men enligt mig så sabbades polisens möjlighet att hämta han, på grund av dravel på social medier.
Citera
2024-12-20, 20:38
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
På insta visar han ett dokument som visar drogtest. Men namnet är maskat i dokumentet. Varför gör man det om det man vill bevisa att man är ren?
Ja..alla vet ju redan hans namn o uppgifter så det behöver inte täckas över..mkt möjligt det är negativt. Oavsett är han körd
Citera
2024-12-20, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han säger en sak och gör en annan, Jockeboy är lömsk och alla vet det.

Olof K hade rätt hela tiden, han är 2-faced mannen

Hahaha Olof K, alltså snälla vad är det för fel på dig? kul att chrippa går samma spår som Olof K.
Citera
2024-12-20, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Varför lät han inte polisen hämta hem han i det tysta då? Otroligt korkat gjort om han verkligen vill ha hem han.

Svenska polisen har en filial där han påstods vara, men enligt mig så sabbades polisens möjlighet att hämta han, på grund av dravel på social medier.

Enligt dig så är det så ja.
Citera
2024-12-20, 20:43
Medlem
Han erkänner återigen dopningsbrott:
https://ibb.co/mRw5vfR

Hur kan muskler vara så viktigt i en människas liv att man riskerar vårdnaden om dottern?
Citera
2024-12-20, 20:46
Medlem
Citat:
Enligt dig så är det så ja.

Enligt dig så vågar du inte ens yttra dig märker jag.

Jag frågade bara om du hade en teori om vad Jockes tanke var.

20 timmar innan häktesförhandling börjar J att yra på sociala medier om att polis och åklagare kommer häkta han, för dom hade sökt han och inte hittat han. 20 timmar försprång fick C.
Citera
2024-12-20, 20:54
Medlem
Det här är både underhållning och misär. Lennart Bladh 2.0.
Det finns ett fåtal i tråden som hela tiden försvarar Chrippa. Antagligen inte för att dom egentligen vill försvara Chrippa utan för att dom tror att dom kan sätta dit Jocke för gamla oförrätter. Dom är ett fåtal, varför ens ge dom luft och besvara deras sjuka logik? Personligen skiter jag fullständigt i vad den sk sekten säger. Chrippa lyckas ju ändå bevisa dom rätt varje gång han öppnar käften.
Senast redigerad av DinMama 2024-12-20 kl. 21:08. Anledning: Tillägg
Citera
2024-12-20, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Enligt dig så vågar du inte ens yttra dig märker jag.

Jag frågade bara om du hade en teori om vad Jockes tanke var.

20 timmar innan häktesförhandling börjar J att yra på sociala medier om att polis och åklagare kommer häkta han, för dom hade sökt han och inte hittat han. 20 timmar försprång fick C.

Det chrippa har utsatt Jocke och familjen för gör att Jocke och många andra vill att han ska åka fast, det kanske inte var bra att gå ut med det vad vet jag, men det finns saker du inte vet.

Dessutom ska det hotas från användare här inne, man skriver både de ena och det andra till Jocke såklart det blir mycket.
Kanske dags att lägga upp konversationer på hur folk beter sig.
Citera
2024-12-20, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Enligt Jocke är ju inte chrippa i Sverige. Så det är ju ganska konstigt att vilja ha polisskydd emot någon som inte ens är i samma land?
Fick Jocke polisskydd, som han ville?

Men du fattar ju ingenting, tänk lite längre om det går.
Citera
2024-12-20, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Nej då kanske Chrippa ska sluta skaffa sig fiender då.

Förresten Linnea njuter du över att skapa horhus och ringa brorsans största antagonist när det passar dig i syfte att skapa mer kaos? På tal om att vara en råtta!

Det är slut med det nu!

Hon var inte så intresserad av få honom till rätten och kämpa för sin dotter iaf, hon som bryr sig så mycket tänker jag.
Citera
2024-12-20, 21:25
Medlem
Citat:
Hon var inte så intresserad av få honom till rätten och kämpa för sin dotter iaf, hon som bryr sig så mycket tänker jag.

Hon kör något psykologiskt spel där hon ska verka "reko" och oskyldig. Snarare hejar hon på och är drivande bakom kulisserna. Och hon har öppnat upp mer på slutet vad hon egentligen är. Uppkäftig snorunge!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in