2024-12-20, 12:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
En orolig bror som värnar om sin labila psykotiska bror, inga konstigheter.
Med sådan bror så behöver Chrippa inga fiender.
Citera
2024-12-20, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har syskon. Jag skulle aldrig bränna eller behandla mina syskon som Jocke gjort med sina.
Är det så där du behandlar dina syskon - det är ju sjukt.

Omöjligt att säga innan man är i den situationen.
Ingen vet vad Chrippa gjort eller gör mot J bakom det som inte kommer ut.

Linnea försöker få till ett ligg ju, men vad försöker chrippa göra?
jo sitta och fabricera i hop att sin egna bror skall ha våldtagit en 14 åring? är det normalt är det något man gör mot sin bror?

Hoppas det lägger en ban på dig snart igen.. För denna tråd blir typ oföljbar när du är här.
Citera
2024-12-20, 12:17
Medlem
Citat:
Med sådan bror så behöver Chrippa inga fiender.

Nej då kanske Chrippa ska sluta skaffa sig fiender då.

Förresten Linnea njuter du över att skapa horhus och ringa brorsans största antagonist när det passar dig i syfte att skapa mer kaos? På tal om att vara en råtta!

Det är slut med det nu!
Citera
2024-12-20, 12:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej då kanske Chrippa ska sluta skaffa sig fiender då.

Förresten Linnea njuter du över att skapa horhus och ringa brorsans största antagonist när det passar dig i syfte att skapa mer kaos? På tal om att vara en råtta!

Det är slut med det nu!
Så du har insett att han är en antagonist och ingen välmenande broder till Chrippa. Bra framsteg.

Är det du som avgör vilka kontakter Jocke har?
Intressant att veta.
Citera
2024-12-20, 12:26
Medlem
Citat:
Så du har insett att han är en antagonist och ingen välmenande broder till Chrippa. Bra framsteg.

Är det du som avgör vilka kontakter Jocke har?
Intressant att veta.

Från Chrippa och Linneas perspektiv är det en antagonist ja. Jocke är en broder som bryr sig! Försök att sära på begreppen..
Citera
2024-12-20, 12:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Från Chrippa och Linneas perspektiv är det en antagonist ja. Jocke är en broder som bryr sig! Försök att sära på begreppen..
Nej, ur alla perspektiv eftersom han inte respekterar att Chrippa vill att han lämnar honom ifred.
Det är inte att "vilja väl" att sabba människors liv - och det är vad Jocke, Anjo och kompani gjort med Chrippas.
Citera
2024-12-20, 12:38
Medlem
Citat:
Jag har syskon. Jag skulle aldrig bränna eller behandla mina syskon som Jocke gjort med sina.
Är det så där du behandlar dina syskon - det är ju sjukt.

Ok, så din syskonkärlek är inte lika stark som oss andras. Noterat.
Citera
2024-12-20, 12:43
Medlem
Citat:
Nej, ur alla perspektiv eftersom han inte respekterar att Chrippa vill att han lämnar honom ifred.
Det är inte att "vilja väl" att sabba människors liv - och det är vad Jocke, Anjo och kompani gjort med Chrippas.

Nu får du ge dig. Har du glömt bort att de var Linnea som satte C i häktet? På dig låter de som att C är så oskyldig. Han kanske är oskyldig kring sina skulder med? Kanske sekten har gett han skulder, kanske sekten som såg till att han inte var på LVU förhandlingen kring sin dotter med? Kanske sekten som såg till att han drog till marbella trots reseförbud med?
Citera
2024-12-20, 12:45
Medlem
Citat:
Du har helt missat Jockes utspel på insta?
Vi kan lugnt konstatera att han inte struntar i Chrippa utan är uppenbarligen är tokfixerad och har ett stort behov av kontroll över var Chrippa befinner sig och vad Chrippa gör.

Med tanke på att C hotar folk och drar till marbella trots reseförbud
Citera
2024-12-20, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Omöjligt att säga innan man är i den situationen.
Ingen vet vad Chrippa gjort eller gör mot J bakom det som inte kommer ut.

Linnea försöker få till ett ligg ju, men vad försöker chrippa göra?
jo sitta och fabricera i hop att sin egna bror skall ha våldtagit en 14 åring? är det normalt är det något man gör mot sin bror?

Hoppas det lägger en ban på dig snart igen.. För denna tråd blir typ oföljbar när du är här.

What? Var C inblandat i det? Jag har lyssnat på samtalet där Dumpen-Sara drogs in och hon förklarade att Dumpen inte ville bli inblandade på de värdelösa bevisen som lades fram.

Helt plötsligt känns Olof K och Chrippa som Bonnie&Clyde. Var Chrippas kaxiga och våldsamma konfrontation i ES mot fettot bara en show?
Citera
2024-12-20, 12:52
Medlem
Skalle-Per13s avatar
Citat:

Jag har följt hela det här dramat(borde kanske lägga tiden på något vettigt?) men hur menar du att Jocke och Anjo sabbat hans liv? Jag tycker att han lyckats med det väldigt bra själv.

Ekobrott och andra brott som han är misstänkt för har han lyckats så bra med själv. Vårdnaden om dottern funkar inte, nu verkar det bli LVU. Han saknar också självinsikt helt, Adhd/damp och begränsad begåvning förstår han inte att han har.
Citera
2024-12-20, 12:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Ok, så din syskonkärlek är inte lika stark som oss andras. Noterat.
Nej, jag respekterar mina syskon så den är på en helt annan nivå kan man säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in