2024-12-27, 00:38
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Håller med ! Jocke vill nog helst bara att Chrippa ska ta sitt straff - så han kan börja städa upp sin skit. Sen får resten lugn och ro ett par år.

Micro har blivit en envis bugg i denna tråd.

Han hade kunnat skita i det här och låta Chrippa sänka sig själv, men han är drivande i det här och piskar på sina drängar att göra detsamma.

Lugn och ro ett par år? Det har ju varit ett återkommande tema med drama kring jockeboi i flera år där mönstret har sett snarlikt ut. Dvs att flera kreatörer backar upp Jockeboi i hans drama.

Jockeboi kommer hitta och utse ett nytt offer att ge sig på, för content uppmärksamhet och pengar.
Citera
2024-12-27, 00:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nu har alltså socialtjänsten läckt igeeeeeeen...!

Du har missat vad tystnadsplikten handlar om.
Galningen är inte en klient hos socialtjänsten.
Citera
2024-12-27, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har missat vad tystnadsplikten handlar om.
Galningen är inte en klient hos socialtjänsten.

Du menar att det är i linje med lagstiftningen att berätta för Goldentie att medarbetarna på socialtjänsten är chockade över ett ärende? Som när de berättade för utomstående att de kartlagt och kunnat konstatera att Linnea inkommit med orosanmälningar i samband med möten i våras?
Citera
2024-12-27, 01:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du menar att det är i linje med lagstiftningen att berätta för Goldentie att medarbetarna på socialtjänsten är chockade över ett ärende? Som när de berättade för utomstående att de kartlagt och kunnat konstatera att Linnea inkommit med orosanmälningar i samband med möten i våras?
Du är tydligen inte bara okunnig när det gäller vad tystnadsplikten omfattar, du kan helt uppenbart inte läsa heller.

Det finns såklart inget förbud mot att säga hur de upplevt en situation. Det som skyddas är uppgifter om klienterna.
Ditt babbel om Linnea har jag inte sett något som helst belägg för, så jag tar det på samma bricka som resten av det fria babbel ni häver ur er.
Citera
2024-12-27, 01:27
Medlem
Citat:
Du är tydligen inte bara okunnig när det gäller vad tystnadsplikten omfattar, du kan helt uppenbart inte läsa heller.

Det finns såklart inget förbud mot att säga hur de upplevt en situation. Det som skyddas är uppgifter om klienterna.
Ditt babbel om Linnea har jag inte sett något som helst belägg för, så jag tar det på samma bricka som resten av det fria babbel ni häver ur er.

Har du sett några indikationer på att soc fällt starka värdeomdömen om ett pågående ärende till tredje part? Ja, mer än att Goldentie menar att de gjort det?
Citera
2024-12-27, 01:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Har du sett några indikationer på att soc fällt starka värdeomdömen om ett pågående ärende till tredje part? Ja, mer än att Goldentie menar att de gjort det?
Det har hänt mer än en gång att socialtjänsten uttalat sig bl a till media ja.
Vad det nu har med saken att göra. Jag kommentar ditt felaktiga påstående om "läcka".

Det här okunniga tramset mao.

Citat:
Nu har alltså socialtjänsten läckt igeeeeeeen...!
Citera
2024-12-27, 07:29
Medlem
Citat:
Jag vet inte. Är du klient hos dem och är det tilltalet/omtalet folk brukar ha om dig?
Annars är det vanliga att de använder klienternas namn.

Hur kan du va så säker på detta? I alla mina konversationer till soc så kałlar dom mig Boll-Kalle. Eller Hawaii-Lena.
Citera
2024-12-27, 07:43
Medlem
Citat:

Precis på samma sätt som du inte visar belägg för dina påståenden, på vilken bricka lägger vi det du häver ur dig?

Varför slutar du alltid svara när du inte kan komma med belägg? Borde skriva ner alla gånger du slutar svara för att du inte kan bevisa det du påstår.
Citera
2024-12-27, 08:31
Medlem
Horrorgrams avatar
När idag kommer åtalet?
Citera
2024-12-27, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Hahaha tackar. Ingen tvekan att dom är i spanien
Exat hade dom köpt i Sverige så hade det inte stått på spanska
Citera
2024-12-27, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
När idag kommer åtalet?

Chrippa skrev på IG att det inget händer den 27:e utan kanske 2025, men vad han menade med det har jag ingen aning.
Citera
2024-12-27, 09:06
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Chrippa skrev på IG att det inget händer den 27:e utan kanske 2025, men vad han menade med det har jag ingen aning.

Han snackar ju så jäkla mkt skit. Så åklagaren har då ringt han och sagt du det händer inget förens 2025! Gott nytt år i Spanien!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in