2024-12-20, 20:32
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Han säger: "Bror, jag ber dig, jag ber dig, jag ber dig... Din fucking mammaknullare, PANG..."

- Om han verkligen säger "Bror" så tyder det väl på att det är någon han känner? - Jag känner en halvgangster-alban som alltid kallar mig "Bror"...

/WTF
Citera
2024-12-20, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargman
Är det modigt att attackera en obeväpnad person bakifrån? Är det modigt att döda någon som ber för sitt liv?
Finns ingen riktig krigare som hade ansett att detta var en triumf.

Sandfolk förstår inte rätt och fel och vad som är mod eller ej.

Att skjuta en obeväpnad bakifrån är nog bland det fegaste man kan göra. Skytten var förmodligen ordentligt hög också för att klara av att begå ett så fegt brott.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Han säger: "Bror, jag ber dig, jag ber dig, jag ber dig... Din fucking mammaknullare, PANG..."

Vem säger det sist nämnda ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mac-miller
jag hör också skull. men först trodde jag det var mammaknullare. tills nån poängterade att det lät som "för min mammas skull" o då lyssnade jag om o insåg att det stämde, för det hörs ett s där.
antar att dom som hör mammaknullare inte har tillräckligt bra detaljhörsel.

plus att det makes mycket mer sense att han skulle säga "för min mammas skull" när han precis bönat för sitt liv en sekund innan än att han skulle göra en helvändning och säga "fucking mammaknullare" och vara aggressiv

Man hör tydligt med 5.1 ljud att det är din fucking mammaknull.. Med telefonen låter det som "för min mammas skull". Mao precis vad du säger fast tvärtom.
Citera
2024-12-20, 20:34
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Värsta är att dom faktiskt dödat varandras mammor, så att dra "för min mammas skull" är bara onödigt.

När du står in för döden är du nog beredd att chansa och dra den även om det är onödigt.
Citera
2024-12-20, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xemnas
Ångrar att jag kollade på videon.
Fyfan vad otäckt

Det här var kanske den mildaste och minst hemska mordvideo jag någonsin har sett.
Citera
2024-12-20, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-The-Fuck
- Om han verkligen säger "Bror" så tyder det väl på att det är någon han känner? - Jag känner en halvgangster-alban som alltid kallar mig "Bror"...

/WTF

Nej, "bror" används ju hela tiden i dessa kretsar. Oavsett om det är någon man känner eller ej.
Citera
2024-12-20, 20:36
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
När du står in för döden är du nog beredd att chansa och dra den även om det är onödigt.

Jo jag vet. Man hade sagt precis allt. Såg videon precis igen, tog något mer än första gången, trots att personen var / är kriminell och kanske själv legat bakom andras död..eller inte.
Citera
2024-12-20, 20:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Vem säger det sist nämnda ?

Han som blir mördad. Samma person som säger "jag ber dig". Han inser väl att det är lönlöst att be.
Citera
2024-12-20, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det här var kanske den mildaste och minst hemska mordvideo jag någonsin har sett.

Håller med. Jag vill inte vara den som är den men jag såg värre saker på rotten.com som 12-åring. Man har blivit skadad och lite härdad av allt våld i Sverige..
Citera
Medlem
Enligt polisen är det Kalo som tryckt på Mariannelund och tagit konflikten till en helt ny nivå genom ideliga skjutningar och sprängningar.
Någon gång måste man ju slå tillbaka. Ren karma att Gaboro och Kalo fick veta att allt kommer med ett pris.
Tvivlar dock på att ett decimerat Marieannelund med snuten i hälarna klarat att genomföra denna garageslakt. Snarare Dalen eller liknande som sponsrat och arrangerat föreställningen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talcsoft
Norrköping som stad har verkligen gått ner sig
Norrköping?!

Vilken jävla håla bor du i, har du besökt någon större stad de senaste 15 åren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in