Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-19, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firefoxs
Om du jämför bilarna ifrån SOS.sweden och nt:s bild från avspärrningen så ser de faktiskt ut som de är samma bilar :/
Och den gröna väggen. Kan bekräfta att det är samma plats, då jag även är från Norrköping.
Citera
2024-12-19, 22:25
Medlem
AlbusPercivals avatar
Vad baseras det på att det är han som är ihjälskjuten? Sen står det inte att personen är avliden heller, och sen säger man att Dalen ligger bakom det?

Konstigt att det kommit fram så mycket grejer när saker och ting är 2 timmar gammalt.
Citera
2024-12-19, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Vad baseras det på att det är han som är ihjälskjuten? Sen står det inte att personen är avliden heller, och sen säger man att Dalen ligger bakom det?

Konstigt att det kommit fram så mycket grejer när saker och ting är 2 timmar gammalt.

Ordet brukar spridas snabbt på gatan.
Han kanske haft problem med dalen innan och dom har satt ett pris på honom
Citera
2024-12-19, 22:29
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:

Dom kanske har skrivit till instakonton? Det är ju av vikt för dom här gängen att få ut information för att visa makt. Har dom filmat skjutningen själva som det ser ut på videon så är det ju en ny gränsförflyttning tyvärr.
Citera
2024-12-19, 22:30
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndresIniesta8
Låter som ”jag ber dig bror” några gånger sen ”din mammaknullare” precis innan skott avlossas.
Kanske har jag fel.

Fan så sjukt om det är så. Då lär vi se fler jappningar som filmas i maktsyfte och propaganda.
Citera
Medlem
Om videon är från dagens händelse är han garanterat avliden, vidrig video man hör verkligen dödsångesten i hans röst.

Mördaren lyckas också avslöja sina egna skor, jobba på nu polisen.
Citera
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Ordet brukar spridas snabbt på gatan.
Han kanske haft problem med dalen innan och dom har satt ett pris på honom

Det stämmer men varför ska ngn från Norrköping ha problem med Dalen doesnt make sense bro
Citera
Medlem
online_alwayss avatar
Vilket parkeringshus är det?
Citera
Medlem
Citerar albusprecival

Med en video från händelsen som sprids så snabbt där man tydligt ser att de är en hemsk avrättning så är de inte konstigt att info kommer så snabbt. Att det är han det handlar om verkar de inte vara någon tvekan om. Och att BO är död är det inte heller någon snack om. Sen att dalen har med saken behöver de inte vara. Tror jag inte heller.
Citera
2024-12-19, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
"Jag ber dig, jag ber dig din fucking mammaknullare"

Väl vägda ord om man ber för sitt liv…
Citera
2024-12-19, 22:31
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Det stämmer men varför ska ngn från Norrköping ha problem med Dalen doesnt make sense bro

Varför skulle det inte finnas kopplingar?
Citera
2024-12-19, 22:32
Medlem
Citat:

Ninos och hans vänner är kopplade till foxtrot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in