2024-12-19, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klinke
Du kommer alltid opp med at KØS ikke er hovedmann, spekulerer i det vide og det brede, og konsentrerer deg hele tiden om hvem som eide stedet der brannen i bobilen fant sted. Kan du se å komme til poenget? Når det er sagt, jeg har ignorert absolutt alt du har kommet med, etter at jeg kommenterte deg en eller annen gang for lenge siden. Hvis du har noe viktig å tilføye, kan du vel si det? "Bla, bla, bla?"
De spekulasjonene kan være sant eller ikke. Det blir aldri del av noen rettssak. Statsadvokaten holder seg til ting han er helt sikker på. Så disse bilforretningene osv forblir nok bare lokale historier
Citera
2024-12-20, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruttan12
Jeg er eksen til ØH (for de som ikke har fått med seg det).

Jeg er kanskje en av de få menneskene som faktisk kan forestille meg hvor redd og desperat Jonas har vært, fordi jeg/vi har blitt trakasert/stalket av av oslofolka i snart 8 år. (Jeg valgte å stikke av fra tvillingenes far (lederskikkelse), når jeg var gravid i 4 mnd, pga vold. Jeg trives heller ikke med å være «bikkja» til andre så da ble det sånn.

Det som står i boka om at jeg gikk til politiet i Hønefoss for å anmelde/få voldsalarm er ikke helt riktig.

Jeg fikk voldsalarm av Oslo politidistrikt i februar 2019, og har den fortsatt.

Utover det har jeg ikke fått mye hjelp av politiet. De synes nok det er praktisk å bruke oss som en form for «lokkemat»..

(Jeg var helt åpen om dette til ØH fra vi ble kjent.Jeg er ikke fra Hønefoss og visste ingenting om han på det tidspunktet, annet enn at han jobbet som rørlegger).

På et tidspunkt skjer det «noe» og det igjen gjør at nettverket til KØS/ØH tydeligvis blir brukt av Oslo for å plage/skremme oss i Hønefoss. Det er periodevis forfølging, folk som går forbi huset flere ganger daglig, (også etter at vi flyttet i høst), folk går rundt huset (hagen) spesielt om vinteren for å legge igjen fotspor. Folk har vært utenfor barnehagen og hoppet over gjerdet inn i barnehagen i åpningstiden. (Barnehagen var klar over dette og vi hadde et fantastisk samarbeid.)..for å nevne noe..

Jeg har ikke vært klar over hva som skjedde med Jonas Henriksen og kjente ikke han.

Det var jeg som avslørte at KØS er informant. Noe som etterhvert har blitt tydeligere å tydeligere. Som takk, forventer jeg at vi får være i fred fra nå.

Og ja, jeg håper KØS får brutale represalier.

Det unner jeg han.

Bra de tok med historien din med ØH i tiltalen. Fikk du vite noe på forhånd? Regner med du har en mye bedre jul i år enn i fjor..
Citera
2024-12-20, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jawn
Er MM hun som lå med Jonas? Derfor KØS er så sjalu?

Det stemmer. KØS sin nåværende samboer. Jeg håper det ligger mer til grunn for sjalusien enn at JH og MM lå med hverandre for ørten år siden, men det er vel det som er hovedteorien.
Citera
2024-12-20, 10:57
Medlem
Gjengen bak Avhørt har åpenbart gjort en superjobb i denne saken. Men de siste episodene har vært ganske skuffende. Spes den med alle utfallene mot VG/Politiet. Spør du meg virker de bare veldig butthurt over å ikke være mottaker av disse tipsene/lekkasjene selv. Og jeg tviler veldig sterkt på at de ville hatt noen kvaler med å publisere disse lekkasjene, dersom det var de som var mottaker. Synes den episoden framsto fryktelig selvrettferdig og bitter.
Citera
2024-12-20, 15:34
Medlem
Jeg venter bare på at Ullaosmund skal komme innom her, og kommentere tiltalene.
Citera
2024-12-20, 17:34
Medlem
Jeg går i surr med alle navnene, men nå vil visst Buskerud tingrett løslate «Elverum mannen». Det står dog ingenting om hvorfor de ønsker å løslate han, noen tanker?

https://www.vg.no/nyheter/i/Mnp2gR/v...-i-jonas-saken
Citera
2024-12-20, 17:41
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sykesoli
Jeg går i surr med alle navnene, men nå vil visst Buskerud tingrett løslate «Elverum mannen». Det står dog ingenting om hvorfor de ønsker å løslate han, noen tanker?

https://www.vg.no/nyheter/i/Mnp2gR/v...-i-jonas-saken
på grund av att han "bara" var chaufför för Rena mannen...
Citera
2024-12-21, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktivatis
Ja, MM var veldig god i jobben sin- fått inntrykk av at hun var en veldig oppegående og smart jente, men ufattelig strenge foreldre. Må påpeke her at han ene i kommentarfeltet til KØS som støtter han kjenner jeg, og han er lettere psykisk utviklingshemmet, eller for å være rett ut og litt slem: han er en retard med ekstremt lav IQ og er kjent bygdetulling

MM er tilbake i jobb i helsevesenet...
Citera
2024-12-21, 22:11
Medlem
Det går rykter om at MM var rusavhengig tidligere. Passer kanskje ikke så bra som sykepleier hvis hun stjeler medisiner på jobb, som ryktene sier.

Angående forholdet mellom MM og Jonas så var det visst ikke første gang hun har **** rundt i vennegjengen. Går rykter om hun har vært med flere samtidig også.

Har også hørt at KØS har en løsunge nordpå...
Senast redigerad av ompalompa45 2024-12-21 kl. 22:16.
Citera
2024-12-22, 11:45
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompalompa45
Det går rykter om at MM var rusavhengig tidligere. Passer kanskje ikke så bra som sykepleier hvis hun stjeler medisiner på jobb, som ryktene sier.

Angående forholdet mellom MM og Jonas så var det visst ikke første gang hun har **** rundt i vennegjengen. Går rykter om hun har vært med flere samtidig også.

Har også hørt at KØS har en løsunge nordpå...

Dette var da voldsomt til angrep på MM. Kanskje greit å minne om at hun ikke har noen status som mistenkt i drapet på Jonas. Det er vel allerede straff nok å være samboer med KØS og ha felles barn med ham. Han har ødelagt så mange liv, inkludert sitt eget, men han har trolig ikke selvinnsikt nok til å innse det.

Håper hun og datteren klarer å slite seg løs fra ham, og at hun klarer å finne en god partner. Men kjenner jeg psykopater rett, vil nok KØS prøve å "fjernstyre" og manipulere henne fra cella. Med datteren som "våpen".
Citera
2024-12-22, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Dette var da voldsomt til angrep på MM. Kanskje greit å minne om at hun ikke har noen status som mistenkt i drapet på Jonas. Det er vel allerede straff nok å være samboer med KØS og ha felles barn med ham. Han har ødelagt så mange liv, inkludert sitt eget, men han har trolig ikke selvinnsikt nok til å innse det.

Håper hun og datteren klarer å slite seg løs fra ham, og at hun klarer å finne en god partner. Men kjenner jeg psykopater rett, vil nok KØS prøve å "fjernstyre" og manipulere henne fra cella. Med datteren som "våpen".

Sier ingenting jeg. Er de ryktene jeg har hørt.

Har også hørt et bombesikkert rykte om at MM har hatt en på si gjennom hele forholdet med KØS. Han burde nok DNA teste ja.
Citera
2024-12-22, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ompalompa45
Sier ingenting jeg.

Jo, du gjør vel egentlig det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto