2024-12-20, 14:13
Medlem
Malawi-Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argamaggan1
Bara bra att folk sprider klippet, jag håller på att sprida det på instagram han levde som han lärde iallafall, bad för sitt liv som en liten bitch dock

Hörde inte riktigt vad han sa där på slutet. Fick videon skickad till mig på Messenger idag.
Citera
2024-12-20, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malawi-Gold
Hörde inte riktigt vad han sa där på slutet. Fick videon skickad till mig på Messenger idag.
Han sa typ: "din horunge , jag ber dig, jag ber dig, din mammaknullare", ville visst låta tuff när han upptäckte att han blev filmad
Citera
2024-12-20, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no16
I videon Suavemente sitter snubben som nån jävla Al Pacino på en fet yacht med 10 brudar som hånglar upp varandra blandat med lite pistolrörelser och groggbuffé. Rappar om Glock osv.

Verkligheten ser lite annorlunda för dessa herrar; avrättad i ett kallt grått phus i Norrköping bönandes för sitt liv i sunkiga adidasbrallor. Jävligt långt från dessa patetiska videos. Blir fan tokig på detta för sån här skit exponeras mina barn för.

Ja faktiskt. Tänkte också på att rapparens bil inte var någon flådig Audi eller Tesla utan en liten vit "farmorsbil".
Citera
2024-12-20, 14:18
Medlem
PulverBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Som tidigare nämnt, inget att se förutom ännu en blatte som ber för sitt liv sekunderna innan hans liv släcks och skiter ner sig sekunderna efter likt Shahin Amiri bajsiga brallor på Emporia.. kalsonger som liknar en somalisk jättepanna..

Hur kan du ha så ingående detaljer? Spekulerar du eller vet du?
Citera
2024-12-20, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Men hör man dödsskrik eller känner av hans dödsångest? Det är nästan värre än blod.
Det var det värsta. Tyckte det var förfärligt och önskar att jag inte sett detta. Man tvivlar på mänskligheten.
Citera
2024-12-20, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malawi-Gold

Jag tror han säger antingen "Din mammaknullare" eller "för min mammas skull". Den ena är lite mer sorglig än den ändra eller vad man nu ska säga, men det är ju sjukt svårt att höra.
Citera
2024-12-20, 14:20
Medlem
Citat:
Han sa typ: "din horunge , jag ber dig, jag ber dig, din mammaknullare", ville visst låta tuff när han upptäckte att han blev filmad

Någon kollega i branschen kan väl sampla hans sista ord och använda i en kommande inspelning.

Tjejorna på P3 hade nog gått igång och hyllat den konstnärliga vinkeln faktiskt.
Citera
2024-12-20, 14:20
Medlem
laddsteffes avatar
Citat:
Jag tror aldrig han upptäckte att han blev filmad, i samma sekvens som han skriker ”mammaknullare” så håller han armen för huvudet. Helt omöjligt för honom att se skytten i den positionen.
Citera
2024-12-20, 14:22
Medlem
Kan någon länka videon på mordet? Tack.
Citera
2024-12-20, 14:24
Medlem
Puviss avatar
Tror ni videon var en del utav jobbet??
Citera
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lappaz
Det gör du rätt i - man ser hur killen springer i garaget , blir omkullskjuten - skytten springer fram typ 15 - 20 meter där killen ligger - och skjuter 4 - 5 skott i överkroppen ... killen ligger helt still efter det..

Riktigt vidrigt att ens inte Mod tar bort denna individ som laddar upp denna video - man ska inte behöva se sånt..

Jag är lite kluven faktiskt. Å ena sidan så har vi ett etablissemang och ett knippe moraliska översittare som i år hyllat och lyft alla dessa som "öppnar alla andras ögon för hur livet på gatan i orten är". Sveriges Radio delar till och med ut priser för detta. Ju mer "äkta": ju mer priser.

Sen då en gangbanger filmar då han tar en annan gangbanger av daga pga "så här är det i orten" och visar det exakt så som det är genom att lägga ut filmen så får alla gängkramare i kultureliten fullkomligt spatt.

Tänk dig att hylla och prisa någon för att de i en text säger att de ska låta andra smaka på tabben men sen pissa på sig då samma klientel lägger ut video på det då det hände.

Antar att gängkrig bara ska vara lagom läskigt l landet lagom.

Om det krävs hundra filmer till som denna för att få det här landet att inse att straffrabatt inte ska gälla för gängrelaterad brottslighet och att de som åker dit ska sitta mycket längre även om de bara är 15 så är jag ok med att 100 mammor till dessa skriker ut sin sorg lite extra då de ser skiten.

Det var den enda sidan av myntet.

Den andra sidan har jag inget vettigt argument för förutom att man även måste respektera och uppskatta att det finns människor som forfarande är så mjuka att de tar illa upp av att se sådant här och på ett sätt så är det ju rimligt att vi inte avtrubbar de sista av dem för då är landet helt förfallet.
Citera
Medlem
Vapnet som används ser ut att vara en walther PPQ 9mm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här