2024-12-20, 14:03
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Jag som är känslig av mig hade inga problem att se klippet, man ser inga ansikten och inget blod.
Jag tycker det är bra att filmen sprids som ett varnade exempel för alla tuffa idioter som funderar på att ansluta sig till den kriminella världen.
Var den skjutne dömd för några brott lr hängde han bara med gängkriminella och ingick i ett nätverk?

Men hör man dödsskrik eller känner av hans dödsångest? Det är nästan värre än blod.
Citera
2024-12-20, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lekroy
https://gofile.io/d/dAQfCM
Här ser du att det är en V60 runt -16.

Det är ingen v60, utan en V40
Citera
2024-12-20, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Men hör man dödsskrik eller känner av hans dödsångest? Det är nästan värre än blod.
Ja, om det varit en icke-kriminell som inte gett sig in i den världen.
Kul att vara med i ett kriminellt gäng och rappa om folk som skjuts, inte lika kul när man själv ligger där med dödsångest.
Alla har ett val, han gjorde sitt och fick betala det ultimata priset.
All gangsterrap borde förbjudas på sociala medier.
Citera
2024-12-20, 14:08
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag kommer inte titta.
Det gör du rätt i - man ser hur killen springer i garaget , blir omkullskjuten - skytten springer fram typ 15 - 20 meter där killen ligger - och skjuter 4 - 5 skott i överkroppen ... killen ligger helt still efter det..

Riktigt vidrigt att ens inte Mod tar bort denna individ som laddar upp denna video - man ska inte behöva se sånt..
Citera
Medlem
laddsteffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maestroo20
Vi kan vrida tillbaka klockan till mordet på Robert i restaurangen suleymani bredvid polishuset. Gaboro var vittne till detta mord, där en viss mohammed sålde ut sin vän Robert. Marielund nätverket som låg bakom mordet på Gaboros vän, ligger även bakom Gaboros död. Detta självklart med hjälp från Jordgubben osv.
Varför döda de inte Gaboro samtidigt som de dödade hans vän? Har de aldrig hört uttrycket om att ”slå två flugor i en smäll”?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lekroy
https://gofile.io/d/dAQfCM
Här ser du att det är en V60 runt -16.

Ahhhh inte sett den innan. Då vet vi att det är en V60
Citera
2024-12-20, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petronix
Tack för länken! 👍

Någon som hör vad BO skriker på slutet?

Han kallar ju han bror iaf
Citera
2024-12-20, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exitee
Det är ingen v60, utan en V40

Nix är en 2012-2018 V60
Citera
2024-12-20, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Fy faan vilket häftigt klipp!
Ser ut exakt som jag förställt mig när man skjuter någon. Så snyggt när man ser träffen som fäller honom (skott fyra tror jag) och hur GM hinner ifatt och avslutar jobbet.

Bättre än Netflix och faktiskt bra filmat också. Körde han med en GoPro i hjälmfäste? För han sprang väl inte med mobiltelefonen i andra handen?

Inte för att jag applåderar dådet som sådant men skytten är ta mig tusan inte bara en effektiv mördare utan även en duktig cinematograf dessutom. Hatten av för insatsen!

Jag reflekterade också över detta, inte illa att kunna filma så bra och stabilt med vad man får anta är ett extremt adrenalinpåslag. Men han kanske är helt avtrubbad.
Citera
2024-12-20, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Han kallar ju han bror iaf

Han skriker väl "bror jag ber dig" flera gånger?
Citera
2024-12-20, 14:12
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupbadger
https://i.kym-cdn.com/photos/images/...76/111/e37.jpg

Det är sant. Får väl förbereda mig för det värsta.
Citera
2024-12-20, 14:12
Citat:
Ursprungligen postat av no16
I videon Suavemente sitter snubben som nån jävla Al Pacino på en fet yacht med 10 brudar som hånglar upp varandra blandat med lite pistolrörelser och groggbuffé. Rappar om Glock osv.

Verkligheten ser lite annorlunda för dessa herrar; avrättad i ett kallt grått phus i Norrköping bönandes för sitt liv i sunkiga adidasbrallor. Jävligt långt från dessa patetiska videos. Blir fan tokig på detta för sån här skit exponeras mina barn för.

Ja verkligheten är verkligen en helt annan än vad dom försöker måla upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in