2024-12-20, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Snubben har en familj som älskar honom och lider just nu. Smaklöst att sprida videoklippet.
Well, herr Gaboro verkade ju själv tycka att det var smakfullt att romantisera mord och grova våldsbrott:

”Har siktet på målet som snipers
Det är hunting mode som vi tigers”

”När tabben kommer fram, då jag får den börja låta (Pa-pa-pa-pa)”

”Finns ingen dum när tabben är i handen
Den yngsta grabben kan få din äldre på marken”

”Hål i killens huvud man kan tro att de pinata”
Citera
2024-12-20, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slev
Hehe
Nejnej utan hur ett liv släcks, extremt kort lidande och livet är över .

Detta är inget extremt kort lidande, ett skott i huvudet hade varit det.
Citera
2024-12-20, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodde03
Detta är inget extremt kort lidande, ett skott i huvudet hade varit det.
Jo, från att vara en kvittrande sångfågel till att runt 30 sek senare vara död.
Citera
2024-12-20, 13:50
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
Nej, för idioten springer inte ens mot utgången.
utgången är till höger i bild med en trappa och 2 hissar som leder ner till markplan(inomhus vid donken och SF) BO är idiot och springer uppåt, där det bara är fler våningar med likadan utformning som den som han dör på.

Ser ut som han står på den sidan i p huset som är ut mot Gamla Rådstugugatan, då måste han springa uppåt för att komma åt den sida där hissarna och trapphusen finns. Närmsta vägen till hiss/trapp från där han är är egentligen neråt men åt det hållet står ju skytten så dit kan han ju inte springa.
Citera
2024-12-20, 13:55
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wennerberg
Well, herr Gaboro verkade ju själv tycka att det var smakfullt att romantisera mord och grova våldsbrott:

”Har siktet på målet som snipers
Det är hunting mode som vi tigers”

”När tabben kommer fram, då jag får den börja låta (Pa-pa-pa-pa)”

”Finns ingen dum när tabben är i handen
Den yngsta grabben kan få din äldre på marken”

”Hål i killens huvud man kan tro att de pinata”
"Som man bäddar får man ligga", är ett gammalt hederligt svenskt ordspråk som våra våldsbabbar kanske borde ta till sig...

Kanske har stått i tråden, men vet vi vilket vapen som användes?
Citera
2024-12-20, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Härligt att du slår dig för bröstet om bilkunskap och samtidigt nämner s60 som en trolig modell,s60 är en sedanbil och bilen på bilden är en kombi.

Man ser ju inte exteriören? Den videon jag såg, så ser man endast dörren, och S60, V60 och V40 har samma dörrlist med knappar.

Vilken bild syftar du på? Jag har endast sett videon
Citera
2024-12-20, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerserkU21
En bra väst har överlappning i sidorna vilket faktiskt gör västen dubbelt så stark just där.
Har man traumaplåtar blir den såklart starkast på de ytorna.

Sen beror det på kaliber , de flesta moderna västar stoppar de vanligaste kalibrarna för enhandsvapen och finare kalibrar från gevär.

Har man traumaplåtar stoppar dessa öcen vissa större kaiibrar.

Försvarets gamla 9mm 39b är dock en lurig jävel till kula , den kan penetrera en hel del som inte vanliga 9r kan.
Det är en vanlig kaliber bland tex sportskyttar , men tror den är rätt ovanlig bland buset.

39b kallas "cop killer"...
Försvaret delade ut miljoner patroner till skytterörelsen för 20 år sen.
Citera
2024-12-20, 13:57
Medlem
I videon Suavemente sitter snubben som nån jävla Al Pacino på en fet yacht med 10 brudar som hånglar upp varandra blandat med lite pistolrörelser och groggbuffé. Rappar om Glock osv.

Verkligheten ser lite annorlunda för dessa herrar; avrättad i ett kallt grått phus i Norrköping bönandes för sitt liv i sunkiga adidasbrallor. Jävligt långt från dessa patetiska videos. Blir fan tokig på detta för sån här skit exponeras mina barn för.
Citera
2024-12-20, 13:57
Det skrivs att dalen är inblandat - där finns väl skytten då antar jag eller ?
Citera
2024-12-20, 13:59
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Ser ut som han står på den sidan i p huset som är ut mot Gamla Rådstugugatan, då måste han springa uppåt för att komma åt den sida där hissarna och trapphusen finns. Närmsta vägen till hiss/trapp från där han är är egentligen neråt men åt det hållet står ju skytten så dit kan han ju inte springa.

Det gröna till höger är trapphuset. såg nu att jag stod längre söderut än jag trodde. (han står på den sidan av p-huset där trapphuset finns. my bad, jag hade dåligt minne av hur platsen faktiskt ser ut då jag själv aldrig parkerar i p-hus.

Hade han stått längst ut mot ga rådstugug. så hade det inte varit lika "öppet" framför hans bil som det är, det är mer "vägg".
Citera
2024-12-20, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PVT1820
Man ser ju inte exteriören? Den videon jag såg, så ser man endast dörren, och S60, V60 och V40 har samma dörrlist med knappar.

Vilken bild syftar du på? Jag har endast sett videon

https://gofile.io/d/dAQfCM
Här ser du att det är en V60 runt -16.
Citera
2024-12-20, 14:00
Medlem
2:a maskerade gangsterrapparen som blir skjuten i ett garage på hyfsat kort tid.
Vem är härnäst? 1.Cuz?

*öppnar popcornpåsen*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in