Citat:
Ursprungligen postat av
populopidus
Du är jävligt obehaglig och inte ett dugg bättre än gäddorna du fördömer. Riktigt mörka sidor du lyfter fram här... och du ska jobba med mänskliga rättigheter. En ulv i fårakläder som man säger. Sök hjälp.
Självklart jobbar han med mänskliga rättigheter som en god medborgare och medmänniska , dock med vissa undantag.
Nazisterna undantog judarna i sin syn på
mänskliga rättigheter, för att rädda världen.
Ränderna går aldrig ur vissa.