2024-12-19, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totenhosen
Att du, och dumpen är fascister har blivit relativt tydligt. Stärka demokratin är något oklart med din/era åsikter dock. Vad ni önskar stärka är att alla tycker som ni gör, och att ni utser "offer" och eventuella "sidooffer" såsom anhöriga spelar ingen roll för er. Ni försöker ju göra en god sak för samhället, och då kan anhöriga offras pga någon som ni anser (om även fiktivt) gjort ett barn illa.

Jag är definitivt inte fascist
Jag är en demokrat

Det jag och dumpen vill är att gäddor stoppas innan dom begått ett brott, att uppsåtet ska kriminaliseras, så vi får en proaktiv lagstiftning som jobbar förebyggande mot gäddorna
Citera
2024-12-19, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Dom skulle aldrig våga sig in bland langarna i ghettona som ger 11 åriga flickor knark mot utbyte i knull

Det är det som är så fascinerande med Dumpen-folket. Många stolar i skolan gapar tomma efter loven då barnen flugits utomlands för giftemål med äldre män.

Andra organisationer bevakar flygplatser i Sverige och ger flickorna en sked att stoppa i kläderna för det ska låta i larmbågen, Dumpen var är ni? Patrik?

Undfallenhet och Dumpen väljer att jaga lite efterblivne Petter som har noll chans på en fjortis i verkligheten.
Vem sätter på barn egentligen?

Socialstyrelsen ger även nyanlända i Sverige gifta med barn en broschyr, Sara drar täcket över huvudet.

Sara är cool but not so cool. Det ska vara svenne annars får det va.

Sätt på barn i förorten vi vågar inte åka dit typ.
Citera
2024-12-19, 23:40
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det är det som är så fascinerande med Dumpen-folket. Många stolar i skolan gapar tomma efter loven då barnen flugits utomlands för giftemål med äldre män.

Andra organisationer bevakar flygplatser i Sverige och ger flickorna en sked att stoppa i kläderna för det ska låta i larmbågen, Dumpen var är ni? Patrik?

Undfallenhet och Dumpen väljer att jaga lite efterblivne Petter som har noll chans på en fjortis i verkligheten.
Vem sätter på barn egentligen?

Socialstyrelsen ger även nyanlända i Sverige gifta med barn en broschyr, Sara drar täcket över huvudet.

Sara är cool but not so cool. Det ska vara svenne annars får det va.

Sätt på barn i förorten vi vågar inte åka dit typ.

Exakt.
Undra om Sara är av judiskt påbrå, bara undrar sådär, hon ser ut som så.
Citera
2024-12-19, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jaja Dumpen-folket är överallt men just Norrlandsgänget gör det bra. Har hört så gott om den där Tina som måste maskas av nån konstig anledning.
Skicka in dom i gettot så blir det åka av, menar inget illa men reality check.

Sara låg och fes i sjukhussängen och släppte lite på att delegera och dom mest kiss ass fick chansen i hennes frånvaro och gjorde det ganska bra faktiskt.

Jag är jätteglad för Saras återkomst och önskar henne lycka till på alla sätt.
Tina är verkligen badass. Kan inte tänka mig en bättre jägare. Anledningen att jag snokar är för jag tror mig känna. igen en annan tjej ifrån samma trakter, problemet är att jag inte vet hennes namn. Men jag antar att fiskarna försöker vara lite anonyma, av förståeliga skäl. Så jag ska inte rota mer, jag träffar henne säkert i sommarens hundaktiviteter. Det imponerar på mig att trots deras utsatta ställning så konfronterar dom utan att visa ett spår fruktan för replissarier. Det är modigt i min bok.
Citera
2024-12-20, 02:33
Medlem
Om man kör lite utvärdering av Dumpen efter 3,5 år, Patrik har lite plufs-pondus på äldre dar.
Stackars Sara som åkte på den hemska sjukdomen men ready to fight, coolt!

Dumpen finns ju inte utomlands även om Sara sparkat hårt, inte ens Norge har dragit igång ett sånt här medborgargarde liksom. Man får klappa henne lite på huvudet och säga att hon missar poängen.

2025 så ryker Dumpen! Nyårslöfte!

Bodström mfl kommer sopa banan med Dumpen och då är det bäst att hålla sig borta men Sara Will Rise Again!
Citera
2024-12-20, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
IK är är nedlagt
Dom kanske var skitbra, det kan bara deras klienter svara på

Även de som tog livet av sig? Självklart var de skitbra , det har ju översteprästinnan sagt. Man kan undra varför det givande samarbetet raskt upphörde.
Jag får be dig att sluta kalla dig för demokrat och att värna om de mänskliga rättigheterna.
Det är inget annat än skitsnack. De mänskliga rättigheterna står i FN - stadgan och där finns inga undantag.
Citera
2024-12-20, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
Det är väldigt många läsare som bara läser rubrikerna, och tar clickbaiten som sanning, precis som Sara påpekar i ljudklippet. Det märks inte minst i denna tråd där mängder av konton bara rabblar innehållet i Aftonbladets pch ETC:s clickbaits som sanningar. Det är också lite konstigt att det är samma folk som inte ens orkar förstå verkligheten som dessutom är mest högljudda i sina åsikter. beteendet bottnar i en form av försvarsmekanism där man försöker dölja sin egen bristande förmåga att skapa rimliga modeller baserat på gles information, som går ihop logiskt, genom att skrika ut sina infantila slutsatser i ett försök att överrösta de sunda och mer reflekterande åsikterna.

Aftonbladets ”rapportering” om Dumpen är skräddarsydd för att tilltala lättlurade personer som går på alla vilseledande tricks de tar till för att förvanska verkligheten.

Journalistikens primära uppgift borde istället vara att kritisera gällande lagstiftning, så att eventuell lagändring kan göra initiativ som Dumpen helt överflödig. Om lagen skulle göra det enklare för polisen att gripa pedofiler och andra former av psykopater som saknar empati för familjers små barn så hade inte Dumpen behövts. Där lagen brister eller halkar efter samhällsutveckling kommer alltid medborgarna själva täppa hålet, och det är inte där journalistiken ska visa framfötterna på samhällsbristernas sida om historien.

Dumpen är också journalistik, som granskar och rapporterar om individer som våldtar och begår övergrepp på utsatta barn, och Aftonbladet går då in i rollen som journalister som ”granskar” andra journalister. Medborgare skulle t.o.m. kunna se lite genom fingrarna om det vore så att Dumpen tummar lite på nån lag, men nu när de inte ens gör det men Aftonbladet - och Bodström - ändå utmålar dem som kriminella och samhällets största problem, då blir det så konstigt.

Syftet med rubriker är att locka läsaren att läsa artikeln. Är jag ointresserad av idrott så läser jag inte artikeln med rubriken ” Nytt världsrekord av Mondo”.
Majoriteten i vårt land skiter fullkomligt i dumpen och bryr sig inte och läser därför inte artikeln.
Nu är det så att precis alla läser rubrikerna för att helt enkelt sålla vad man vill läsa.
Att folk skaffar sig en världsbild enbart genom att läsa rubriker är nog bland det dummaste jag hört.
Har översteprästinnan Sara påstått något så behöver inte sektmedlemmarna ens anstränga sig för att tänka.
De tänker inte ens i diskussioner och använder inte väl genomtänkta argument, tvärtom upprepar de olika gemensamma mantran utan någon som helst eftertanke
Citera
2024-12-20, 03:41
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Det räcker ju enligt dumpenlogik att han pratar om att skjuta dom fiktiva karaktärerna så är de förberedelse till mord.

Eller möta upp den andra spelare med en laddad pistol bara för att bara prata om faran med våldsamma tv-spel.
Citera
2024-12-20, 04:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Dumpen satte själv upp ett regelverk där ett av kraven var att gäddan måste omsätta snacket till ett verkligt möte.

De har nu struntat i den saken två gånger.

Faran med att hänga ut någon enbart pga översända bilder är ju att jag kan använda ditt vidriga tryne när jag chattar med barn och boka möte med Dumpen utanför din arbets-plats på Samhall. Tro mig, du kommer att tappa hakan när du får reda på vad du skrivit!

Exakt, fast ännu bättre. Dumpen hänger ut många nu utan konfrontationer. Den biten behövs alltså inte längre. Du kan använd någon annan persons bilder och chatta lite, sen hamnar dem kanske på dumpen.
Citera
2024-12-20, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Jag tror du har problem att se skillnad på fantasi och verklighet.

Är verkligen ett par rabiata missbrukare som ränner runt och agerar i affekt och ser pedofiler i varje buske några som vill ha ute bland våra barn?

Bara för att du någon gång har önskat livet ur någon ska vi låsa in dig för förberedelse till mord?

Verkligheten är viktig. En förkrossande majoritet av förövare utgörs av närstående (familj, syskon, släktingar) , de som i yrket eller på fritiden har närhet eller tillgång till barn samt slutligen unga vuxna och jämnåriga.
Av någon konstig anledning finns ingen av dessa kategorier representerade i dumpens material.
Här domineras det av Börje 50 + som av någon outgrundlig anledning får till en träff med en fjortis , för vilken Börje är helt okänd.
Det har absolut funnits några enstaka fall där det utlovats pengar eller droger.
I övrigt är en sådan ” date” totalt verklighetsfrånvänd .

Däremot finns det säkert många Börje 50 + som groomar barn, förutsatt att han då skickat bilder på en ung kille, annars skiter det sig rejält
Den absoluta majoriteten och groomarna missar dumpen helt och hållet.
Istället fångar de endast 50 plussare som har helt orealistiska önskningar om att träffa en fjortis, vilket aldrig kommer att ske.
För detta ska de och deras närstående straffas livslångt.
Jag undrar hur många som kommer drabbas av abstinens den dagen underhållningen upphör?
Citera
2024-12-20, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Att Aftonbladet hittar på saker och skapar drev vet vi ju redan. Den vänsterdrivna skitblaskan behövs det ingen doktorsavhandling på för att komma till den slutsatsen, det är allmänt känt. Något som Aschberg i princip bekräftar då han erkänner hur ogranskat de spottar ur sig skit.

Sara pratar med Aschberg med öppna kort och är villig att redovisa allt ifrån Dumpens bokföring till hur deras samarbeten fungerar, något som Aftonbladet inte är intresserad av. De är inte heller intresserade av att möta Dumpen och diskutera saken. Klick och drev är viktigare för att sälja skit. Nån riktig sanningsenlig journalism sysslar de inte.

Uppenbart lyssnade du inte på samtalet och köpte blint allt det som klickjournalisterna på Aftonbladet hittar på. Eller så passar det helt enkelt inte in i din agenda och du väljer därför att titta på. Det gör det hela väldigt komiskt.

Här är klippet igen när Sara skjuter ner Aftonbladets lögner och konfronterar Aschberg.
https://youtu.be/Z9OQRA12q18

Kunde inte sagt det bättre själv!

Vi vet ju alla att det inte pågår något krig i Ukraina.
Vi vet ju alla att Trump inte blev vald till president.
Vi vet alla att Györkeres inte har fått guldbollen.
Vi vet alla att det inte varit någon Nobelfest.
Allt detta är bara hittepå av media och SVT
Citera
2024-12-20, 08:16
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Är genuint intresserad av det här

Jag håller med om att brottsprovokation är tveksamt o svårt att få rätt.

Hade det varit så att man tog ngn för att de "råkat" dragits in i att sexchatta med ett barn som man menar är för följsamt o männens sexualdrift gjorde dem så upphetsade för ngn halvtimma, hade jag kunnat förstå. Nu har de massor av tillfällen på sig att tänka efter o i princip samtliga vet att det är olagligt o är oroliga för Dumpen/polis/utpressare men tar ändå risken.
Hur menar du då att det skapar fler gärningsmän? Borde det inte snarare vara färre som tar risken o kanske tänker efter en andra gång när de vet att de kan förstöra så mycket för sig själva med att leva ut sin fantasi? Stoppar inte tanken på att du kan åka dit på det dig ifrån att träffa upp barnet om du inte ens är så road av själva chattandet?

Om man enas om att inget barn hur trasigt det än är ska bli utsatta för sexuella övergrepp. Vad ska man då använda för metoder för att identifiera dem? Att som Ecpat o liknande organisationer menar på -ta bort stigmat så de själva söker vård o övervakning låter ju fantastiskt men skulle du tro att många skulle göra det? Jag har väldigt liten tilltro till den teorin.
Att utbilda barn-absolut. Man gör det till viss del med "stopp min kropp" osv. Det räcker uppenbarligen inte o det finns barn i marginalerna.

Håller också med om att det bästa vore om fängelse inte var det enda straffet utan ngn slags övervakning framöver av män som bevisats lever ut sina sexuella fantasier på barn. . Det är ju för övrigt vad USA har när de placerar sexdömda personer i speciella områden o att de hamnar i ett register. Känner mig tveksam till detta med.

Kanske är det ni som söker barn som har svaret på frågan..

Den bästa övervakningen av gäddorna är förmodligen en svartsjuk hustru. De kollar allt.

Gäddorna hängs ut för att folk ska ha koll på dem. Det blir tvärt om. De blir utfrysta och ingen har koll på dem i praktiken. Dessutom får de oändligt med fritid. Inget särskilt kvar att förlora. Det är vad Dumpen skapar.

Sen skapar Dumpen en optisk illusion av att nätet kryllar av kåta tonåringar som vill ligga med gamla gubbar. Det skapar ett behov hos publiken. Inte alla åker och träffar Dumpen.

Nej, speciella områden för pedofiler kommer säkert bli lika bra som de utanförskapsområden vi har idag. Bättre i så fall att ha teknisk koll på individerna. Det är jävligt ovanligt, även bland pedofiler att våldta random unge.

Försöker inte träffa barn irl. Jag skulle förmodligen lyckas om jag försökte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in