2024-12-19, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
En människa hjälper sina medmänniskor och tar samhället framåt. Alla psykopater (pedofiler inkluderat) som bara stjälper övriga samhället borde förpassas till nån öde ö - där de kan få spendera sina liv tillsammans och göra varandras liv till ett helvete bäst de vill. Frågan är om deras liv kan ens räknas som ett liv - de är en biologisk kropp utan känslor. Jag önskar inte livet ur nån - vill bara optimera livet för oskyldiga vanliga människor och barn och vill att det ska vara lyckligt, tryggt och säkert som möjligt. Två bra scenarion är då att pedofiler och andra sorters psykopater tar livet av sig, eller om de hålls på fysiskt och digitalt avstånd från övriga samhället utan att det kostar övriga samhället för mycket tid energi och/eller pengar. Fängelse är därmed inte ett optimalt alternativ.

Om det då skulle vara tillåtet för låt säga en förälder till ett barn att avrätta pedofilen, ungefär som kommunen skjuter älgar eller vargar som utgör en fara för ett samhälle, så är ju det en bra lösning också. Det enda det kostar är ju en kula - eller om man ger den en spruta. Det billigaste alternativet - och sedan är det ju frivilligt för anhöriga om de vill bekosta begravningen av den såvida dens bouppteckning inte räcker för att täcka den kostnaden.

Hur som helst - Dumpens roll i detta är ju blott ett sätt att hitta och identifiera dem, för dessa farliga kroppar är svåra att se när de rent biologiskt ser ut som riktiga människor.

Ok , så psykopaten Sara är ett undantag i din värld?
Citera
2024-12-19, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Båda är ett fantasibrott.

Du har ju även flera som aldrig dykt för nån träff, men dom har du ju likväl fantiserat ihop att dom "försökt leva ut" dom fantasierna iaf.

Dom har fortfarande sexchattat med vad dom trodde varit barn

Om jag inte minns fel så är samtliga av dom anställda inom skolan eller har bakgrund inom skolan vilket gör det ännu viktigare att de publiceras
Citera
2024-12-19, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
En människa hjälper sina medmänniskor och tar samhället framåt. Alla psykopater (pedofiler inkluderat) som bara stjälper övriga samhället borde förpassas till nån öde ö - där de kan få spendera sina liv tillsammans och göra varandras liv till ett helvete bäst de vill. Frågan är om deras liv kan ens räknas som ett liv - de är en biologisk kropp utan känslor. Jag önskar inte livet ur nån - vill bara optimera livet för oskyldiga vanliga människor och barn och vill att det ska vara lyckligt, tryggt och säkert som möjligt. Två bra scenarion är då att pedofiler och andra sorters psykopater tar livet av sig, eller om de hålls på fysiskt och digitalt avstånd från övriga samhället utan att det kostar övriga samhället för mycket tid energi och/eller pengar. Fängelse är därmed inte ett optimalt alternativ.

Om det då skulle vara tillåtet för låt säga en förälder till ett barn att avrätta pedofilen, ungefär som kommunen skjuter älgar eller vargar som utgör en fara för ett samhälle, så är ju det en bra lösning också. Det enda det kostar är ju en kula - eller om man ger den en spruta. Det billigaste alternativet - och sedan är det ju frivilligt för anhöriga om de vill bekosta begravningen av den såvida dens bouppteckning inte räcker för att täcka den kostnaden.

Hur som helst - Dumpens roll i detta är ju blott ett sätt att hitta och identifiera dem, för dessa farliga kroppar är svåra att se när de rent biologiskt ser ut som riktiga människor.

Ingen som sagt att det är tillåtet för någon att avrätta någon, men om en förälder till nån utsatt hade tagit lagen i egna händer kan man förstå det.
Det låter mer som att du tillhör kategorin dumplingar som vill hitta legitima måltavlor att utöva dina egna psykopatiska våldsfantasier på snarare än att hjälpa några barn.
Citera
2024-12-19, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Jag har aldrig kallat mig humanist, jag har sagt att jag jobbar för mänskliga rättigheter och att stärka demokratin

Jag har hela tiden vart tydlig med att jag anser att vissa individer (som gäddor) inte bör ha fullt samma rättigheter som andra

Vad det sedan gör mig till låter jag vara osagt

Du kan inte vara för mänskliga rättigheter och samtidigt göra undantag.
Det gjorde nazisterna också när det gällde judar. Det var för en god sak , nämligen att skydda mänskligheten.
Same, same.
Citera
2024-12-19, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Har du stämt träff med andra spelare för att skjuta dom?

Det räcker ju enligt dumpenlogik att han pratar om att skjuta dom fiktiva karaktärerna så är de förberedelse till mord.
Citera
2024-12-19, 22:25
Medlem
AEggkartongens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Det räcker ju enligt dumpenlogik att han pratar om att skjuta dom fiktiva karaktärerna så är de förberedelse till mord.

Ungefär så, min poäng var att Bertil87 tycker att man ska bestraffa eller hänga ut folk som kan anses utgöra en risk.

Det är bra att ha koll på riskfaktorer inför de flesta handlingar eller beslut, men det är samtidigt en viktig skillnad mellan att en risk existerar och att den faller ut.
Citera
2024-12-19, 22:28
Medlem
Är det utökat med ett till dumpengäng? Jag har bestämt för mig jag sett en konfrontation gjord av en norrländsk tjej men jag hittar inte åt den.
Citera
2024-12-19, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regislator
Märkligt att fantasierna alltid slutar med att svinen kommer till träff med vad de tror är en minderårig...

Du fattar att det är en ganska privat syn på begreppet fantasi du har va?

Kanske därför du är så utstött och föraktad.
Ditt tillfrisknande börjar med att du blir en bättre människa och tar ansvar för vad du gör.
Så länge du hänger här och skyller på alla andra kommer inget bli bättre för dig.

Märkligt definition du har av "alltid" då det finns flera som jag förstått inte har dykt upp för att träffa någon.

Du tror alltså att Harry Potter finns på riktigt?

Haha snark, dumpenlogiken måste sitta djupt rotad hos dig då du verkar beskylla samtliga i tråden som inte tycker dumpen är de bästa sen skivat bröd för att vara gäddor eller pedofilkramare. Kom med något nytt
Citera
2024-12-19, 22:37
Medlem
Citat:
Dom har fortfarande sexchattat med vad dom trodde varit barn

Om jag inte minns fel så är samtliga av dom anställda inom skolan eller har bakgrund inom skolan vilket gör det ännu viktigare att de publiceras

Så som nån precis nämnde, i din värld, har man nånsin spelat GTA och pratat om att skjuta fiktiva karaktärer så ska man alltså dömmas till förberedelse för mord - check
Citera
2024-12-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Är det utökat med ett till dumpengäng? Jag har bestämt för mig jag sett en konfrontation gjord av en norrländsk tjej men jag hittar inte åt den.

Jaja Dumpen-folket är överallt men just Norrlandsgänget gör det bra. Har hört så gott om den där Tina som måste maskas av nån konstig anledning.
Skicka in dom i gettot så blir det åka av, menar inget illa men reality check.

Sara låg och fes i sjukhussängen och släppte lite på att delegera och dom mest kiss ass fick chansen i hennes frånvaro och gjorde det ganska bra faktiskt.

Jag är jätteglad för Saras återkomst och önskar henne lycka till på alla sätt.
Citera
2024-12-19, 23:06
Medlem
Citat:
Jag har aldrig kallat mig humanist, jag har sagt att jag jobbar för mänskliga rättigheter och att stärka demokratin

Jag har hela tiden vart tydlig med att jag anser att vissa individer (som gäddor) inte bör ha fullt samma rättigheter som andra

Vad det sedan gör mig till låter jag vara osagt

Att du, och dumpen är fascister har blivit relativt tydligt. Stärka demokratin är något oklart med din/era åsikter dock. Vad ni önskar stärka är att alla tycker som ni gör, och att ni utser "offer" och eventuella "sidooffer" såsom anhöriga spelar ingen roll för er. Ni försöker ju göra en god sak för samhället, och då kan anhöriga offras pga någon som ni anser (om även fiktivt) gjort ett barn illa.
Citera
2024-12-19, 23:09
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jaja Dumpen-folket är överallt men just Norrlandsgänget gör det bra. Har hört så gott om den där Tina som måste maskas av nån konstig anledning.
Skicka in dom i gettot så blir det åka av, menar inget illa men reality check.

Sara låg och fes i sjukhussängen och släppte lite på att delegera och dom mest kiss ass fick chansen i hennes frånvaro och gjorde det ganska bra faktiskt.

Jag är jätteglad för Saras återkomst och önskar henne lycka till på alla sätt.

Dom skulle aldrig våga sig in bland langarna i ghettona som ger 11 åriga flickor knark mot utbyte i knull
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in