2022-11-06, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Står ”video not found” för mig på senaste. Kan ni andra se den?
Samma här.
Citera
2022-11-06, 11:51
Medlem
Mr.Berits avatar
Ser inte senaste nappet ut som en av medlemmarna i ett känt pudelrock-band?

Kan ha fel, men lite likt.
Citera
2022-11-06, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Spännande! Tack för det.

Nu skriver Dumpen om nummer 161, där personen i fråga säger att han är butikschef. De beskriver händelseförloppet på ett sätt som stämmer överens med vad jag bevittnade. Däremot skulle jag absolut inte kunna peka ut honom som personen som sprang förbi mig upp i rulltrappan. Vittnen är ju kända för att vara dåliga vid snabba händelseförlopp och i det här fallet är jag endast säker på att personen som sprang förbi mig var en kille med Hemköp-tröja och långt hår. Jag skulle absolut inte säkert kunna säga vilken hårfärg personen hade till exempel.
Citera
2022-11-06, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Berit

Han ser ut som någon man sett någonstans kanske på tv i något sammanhang
Citera
2022-11-06, 12:16
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Berit

Jag tyckte mig först känna igen honom, men tror det är för han har en subkulturell stil fast han är alldeles för gammal för det. Så där såg många av mina vänner i ålder 15-25 ut som pysslade med musik/hängd på olika rockbarer.
Citera
2022-11-06, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag tyckte mig först känna igen honom, men tror det är för han har en subkulturell stil fast han är alldeles för gammal för det. Så där såg många av mina vänner i ålder 15-25 ut som pysslade med musik/hängd på olika rockbarer.

Äh, det där är bara trams... Det är du som hjärntvättats av samhällsnormer. Folk får se ut hur dom vill. Tycker det är skitcoolt när det kommer en rockmorfar på 65 t ex. Men visst, sen bor jag inte på landsbygden så det kanske är det. Lite mer fritt i större städer (som tur är).
Citera
2022-11-06, 12:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det finns massor av sätt att visa makt och vara sadistisk mot barn utan att begå sexuella övergrepp. Ett visst sexuellt synsätt på barn tror jag måste finnas för att man ska begå just sexuella övergrepp.
Då får du tro det
Citera
2022-11-06, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas2022
Samma här.

Den fungerade förut. Men det är bara ett telefonsamtal. Orkade inte lyssna.

Han verkar ha bangat mötet men Dumpen hängde ut honom ändå eftersom de räknat ut vem han var redan innan. De tummar allt mer på regelverket.
Citera
2022-11-06, 12:38
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tremolosy
Äh, det där är bara trams... Det är du som hjärntvättats av samhällsnormer. Folk får se ut hur dom vill. Tycker det är skitcoolt när det kommer en rockmorfar på 65 t ex. Men visst, sen bor jag inte på landsbygden så det kanske är det. Lite mer fritt i större städer (som tur är).

Ja, egentligen inget fel i att köra på en subkulturell stil fast man är äldre. Men jag tror ändå det hänger ihop med hans intresse för barn/ungdomar i det här fallet. Han är fast i sina egna tonår och söker sig därför till barn.
Citera
2022-11-06, 13:05
Medlem
jimmiejugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
De tummar allt mer på regelverket.

Vilket jävla regelverk? Dom gör vad dom kan för att visa oss vilka av våra vänner, kollegor och grannar som vill våldföra sig på våra barn.
Citera
2022-11-06, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmiejugend
Vilket jävla regelverk? Dom gör vad dom kan för att visa oss vilka av våra vänner, kollegor och grannar som vill våldföra sig på våra barn.

Dumpen satte själv upp ett regelverk där ett av kraven var att gäddan måste omsätta snacket till ett verkligt möte.

De har nu struntat i den saken två gånger.

Faran med att hänga ut någon enbart pga översända bilder är ju att jag kan använda ditt vidriga tryne när jag chattar med barn och boka möte med Dumpen utanför din arbets-plats på Samhall. Tro mig, du kommer att tappa hakan när du får reda på vad du skrivit!
Citera
2022-11-06, 13:14
Medlem
bomhulls avatar
Kan ju vara någon som använder någon annans bilder när dom inte filmar själva mötet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in