2024-12-17, 20:21
Medlem
Skrev hon inte innan att namnet ska börja på z?

Zack
Zeke
Zeb

Annars

Prada
Gucci
Boss
Kean

I get Svenssonnamn iallafall.
Citera
2024-12-17, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Ja, bebis föddes inatt och nu skriver hon "vår" bebis så man får anta att Z är med i matchen.

Har även för ett par dagar sedan noterat att G och Zs mamma följer varandra på Instagram igen. Ett relationsproblem har nog gått rätt långt när partnerns familj också blir inblandad och blir bortplockad för att sen läggas till igen. Men nu verkar allt frid och fröjd.

Tyvärr är allt mellan dem inte frid och fröjd. Är väl lite blandade tankar kring att de blev sams igen. Men så länge deras barn inte upplever bråkiga föräldrar i hemmet är det jättebra.

Hon har fått sin lilla bebis nu ja. ”Äntligen” tror jag många känner! Så himla bra att förlossningen gick bra och att hon fick komma hem så tidigt. Hoppas innerligt att hon inte glömmer bort allt hon varit med om under graviditeten och att hon utsätter sig för ännu en graviditet snart igen. Det finns en chans för det.

Tror att vi kan vänta oss några sådana här inlägg framöver. Titta andra bilden 🤭
https://www.instagram.com/p/Cp-opxYIuA7/?img_index=1&igsh=MTBoYTI3OGhwN3k3MQ==
Citera
2024-12-17, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonet2299
Tror att vi kan vänta oss några sådana här inlägg framöver. Titta andra bilden 🤭
https://www.instagram.com/p/Cp-opxYIuA7/?img_index=1&igsh=MTBoYTI3OGhwN3k3MQ==

Jag är mållös… Till och med som nyförlöst är det viktigt att se snygg och knullbar ut. Så oerhört opassande att göra ”sexiga” miner med en bebis bredvid sig. Barn och sex hör inte ihop!

Tyvärr är det så att hon vågar inte se in i kameran utan att blunda med ena ögat och skrynkla ihop munnen till ett anus. Varför ständigt denna grimas? (Om hon inte tittar ner förstås) Varför väljer man att vara influenser om man är så ängslig inför kameran?
Senast redigerad av Kayleigh 2024-12-17 kl. 23:52.
Citera
2024-12-17, 23:29
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly

Zack
Zeke
Zeb

Annars

Prada
Gucci
Boss
Kean

Mmmhm och Viktigt att det stavas med Z istället för s

Så bozz
Citera
2024-12-18, 17:19
Medlem
Hon refererar också bara Z som bebbes pappa och pappan..
Citera
2024-12-18, 18:29
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamigtretusen
Hon refererar också bara Z som bebbes pappa och pappan..

Tänkte också på det. Brukade hon inte referera honom med namn eller initial förut? Eller är det bara för att trycka på att han finns där för bebisen eftersom folk klagat på att han inte funnits där? Ändå märkligt att objektifiera honom.
Citera
2024-12-18, 18:41
Medlem
Hon har frågestund på instagram, passa på att fråga ni som har funderingar 🤭
Senast redigerad av Abramsson1 2024-12-18 kl. 19:01.
Citera
2024-12-18, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Tänkte också på det. Brukade hon inte referera honom med namn eller initial förut? Eller är det bara för att trycka på att han finns där för bebisen eftersom folk klagat på att han inte funnits där? Ändå märkligt att objektifiera honom.

Jo, förut så skrev hon alltid ”Z” eller ”min man”.
Eftersom deras relation har varit så komplicerad och tumultartad på senaste tiden så förstår jag att hon benämner honom som ”bebbes pappa”.
Citera
2024-12-18, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly

Zack
Zeke
Zeb

Annars

Prada
Gucci
Boss
Kean

Ja nu har z gjort ett inlägg. Och skrivit att "lilla z har anlänt"

Min gissning blir zyan.
Citera
2024-12-18, 19:50
Medlem
Mark my word. Z är farlig.
Aldrig i livet kommer han låta Gabriella skilja sig från honom så att han blir åtskild från sina söner. Något säger mig att det är svårt för honom att få delad vårdnad. Han är nog beredd att göra allt för sina barn.
De blev tillsammans igen precis innan hennes förlossning. Det hade aldrig varit acceptabelt i min värld. Men jag antar att vi har olika moral.
Citera
2024-12-18, 20:04
Medlem
Ser en del skriver att han kan vara player och hoppas han inte varit otrogen tex

Här ska man nog inte bara tro att han gör/gjort något.

Ingen som minns vad G gjorde för några år sen hahaha
När hon raggade på sin väns sambo när vännen inte var hemma, inspelningen kom ut osv
Bloggbevakning tog upp en del av det så bara söka där.
Men som vanligt när det gäller G så blir allt oftast knäpptyst och rinner ut i sanden…
Citera
2024-12-18, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaduintevet
Ser en del skriver att han kan vara player och hoppas han inte varit otrogen tex

Här ska man nog inte bara tro att han gör/gjort något.

Ingen som minns vad G gjorde för några år sen hahaha
När hon raggade på sin väns sambo när vännen inte var hemma, inspelningen kom ut osv
Bloggbevakning tog upp en del av det så bara söka där.
Men som vanligt när det gäller G så blir allt oftast knäpptyst och rinner ut i sanden…

Jag minns det där dramat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in