Citat:
Ursprungligen postat av
Soffpotatis1357
Kan inte låta bli att undra hur många frågor G får om sin man och hans jobb. Vad det är för jobb han har när han plötsligt kan komma hem tidigt mitt på dagen och umgås med familjen. Var ju likadant en dag när de var på öppna förskolan. Z var med för att han hade slutat jobbet tidigt. Kan knappast handla om fisket tänker jag... Sånt måste han ju också ogilla när han inte vill vara inkluderad i hennes sociala medier. Att folk undrar var han är och vad han jobbar med. Måste kännas lite surt också att vara omdiskuterad på Flashback 😆
Ja, om han har smitit från jobbet och det uppdagas via frugans frikostiga delande på samtliga familjemedlemmar så kommer det ju naturligtvis att nå chefens öron till slut.
Oavsett var han jobbar så känner nog både hans kollegor och chef till att han är gift med "Sveriges (fd) största bloggare" och då är det säkert intressant att kolla.
Förvånansvärt många personer är faktiskt så idiotiska att de delar offentliga stories som får både arbetsgivare och försäkringsbolag och framförallt Försäkringskassan att gnugga händerna och kan återkräva kännbara belopp från fuskare och "smitare" som rymmer från jobbet i tid och otid.
Om jag var Z skulle jag vara rädd att bli BUSTED pga frugans återkommande dumheter.
Han är ju inte lika fri som han kanske varit om han varit gift med en relativt "okänd" kvinna. En så kallad "vanlis" 😄