Citat:
Ursprungligen postat av
insideoutman
Att inneha ett körkort är ingen rättighet utan kommer med en hel del skyldigheter. Gordon påstår inte att du blivit dömd för brott, däremot så räcker det med att du är opålitlig och omdömeslös för att Transportstyrelsen ska initiera ett körkortsingripande. Du verkar dessutom ha en osund relation till alkohol och bör helt avstå även av den orsaken.
Men herregud? Vi kom ju fram till att de krävdes 3 LOBar av loppet av 2 år ? Och jag sitter inne på 2? Så det här att fortsätta hävda och vränga och vrida att ”Körkortsingripande” osv vet jag inte var ni får ifrån.
Nej han har inte sakt att jag gjort ett brott, men oftast om jag ska förklara de ganska enkelt för dig så även en sån moraltant som du också förstår är att ett körkortsingripande är oftast relaterad till du gjort dig skyldig till ett brott.
Bortsett ifrån 3 punkter i körkortslagen.
Och sist jag kollade så är det inte ett brott och bli LOBad.
Sen du som inte känner mig hävdar att jag har en ”osund” relation till Alkohol av 2 LOBar på 1 och ett halvt år är för mig lite skrattretande.
Har läst fall folk som lobbats 10-15 gånger på nåt år och inte har dom blivit av med något och där hade ju din kommentar varit lite mer nyttig än i detta fallet.