Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
vill du att han ska lägga sig ned eller hänga sig? Jag trodde vi i tråden hade bestämt att inte prata om barnet.
Är du positivt inställd till att få ett barn omhändertaget baserat på skvaller och dokumenteras på Flashback?
Frågar åt en vän som kartlägger flera myndighetsingripanden efter ett flertal spekulativa anmälningar som egentligen grundar sig på youtubers och flashbackares lögner men som myndigheterna enligt lag måste agera på.
Hen är mycket ivrig att få ditt svar.
Du är så jävla märklig alltså. Dina slutsatser av det man skriver är helt sjuka och ologiska. Men att jag har några krav och förväntningar på dig är mitt fel.
Har inte nämnt nåt om vad jag vill. Verkligen inget självmord. Vill inte se någon dö. Hur kan du göra den slutsatsen? Jag tycker bara att hans beteenden är väldigt märkliga i de situationer han sätter sig i. Han verkar vara inne i en psykos och har grov omedicenerad ADHD.
Bestämnt att inte prata om barnet? Okej? Jag var inte med på det mötet. Måste vart sjuk. Kan du hänvisa till mötesprotokollet och det beslutet? Eller är det nåt du bestämnt själv bara då han inte är en så bra farsa? För hans föräldraskap tycker jag är högst intressant att diskutera då det brister på många sätt.
Vet inte om jag tycker uppfifter som kommit fram om hans föräldraskap är skvaller direkt. En del uppfifter är väldigt besvärande för dem som försvarar hans föräldraskap.
Den bevisning Soc sitter på angående LVU tror jag inte är baserat på lögner från Youtube och Flashback. Så jättemärklig jämförelse av dig. Hälsa din "vän" att jag inte har nåt svar till hen. Hade Chrippa varit där igår så hade han nog vetat om vilken bevisning som fanns. Vad gjorde han istället som var viktigare än barnet? Spelade CS?