Citat:
Ursprungligen postat av
Elgrandehuevo
Jag har bara kunnat göra det utifrån vibrationsstadiet, men det finns ju andra som menar på att de kan framkalla det under avslappningsövningar och meditation. Personligen har jag aldrig lyckats med det så jag kan tyvärr inte ge ett korrekt svar på det.
Jag har lärt mig att styra min energikropp med tanken och jag kan passera väggar/stängda dörrar. Mycket mer än så har jag inte "hunnit med" trots att jag haft c:a 50-60 upplevelser. Det är svårt att behålla fokus så den längsta perioden jag upplevt i detta tillstånd är uppskattningsvis någon minut. Det är inte som att promenera runt i sin fysiska kropp timme efter timme.
Upplever du att du är i vår vanliga verklighet när det sker?
Jag har aldrig personligen kommit längre än att ha känt en kropp inuti kroppen som jag försökt gunga ut men aldrig lyckats. Aldrig upplevt vibrationer, däremot ett skumt ljud. haha Ett falskt uppvaknande har jag dock varit med om, som var på pricken som om det verkligen hände på riktigt. Några klardrömmar också och en del annat "paranormalt". Jag har verkligen velat tro på allt detta, och att medvetandet kan existera skiljt och överleva döden, men har tappat hoppet när det aldrig någonsin lyckas i experiment. Senaste besvikelsen var AWARE-studierna på NDEs.
Tyckte väl att jag kände igen ditt namn. Såg att jag diskuterat allt detta med dig redan för ett år sedan. Och även fått svar på frågan jag nu ställde. haha