2024-12-16, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Ok, nu blir man ju lite nyfiken. Det var samma år han flyttade in hos Gabriella, han flyttade in i juli.

Uppstår en del frågor. Vad blev hans straff? Gällde det hans hem före eller efter att han flyttade in hos Gabriella? Och den moraliska frågan hur hon inledde och fortsatte ett förhållande med honom efter en sån grej? Eller höll/håller hon också på med sånt?

Skummade domen! Dagsböter blev det, minns inte om det blev skyddstillsyn. 50 dagsböter totalt 2500 kr vill jag minnas så hans inkomst kan inte ha varit hög. Han skyllde testosteronet på att en flickvän i Norge hade den utskrivna. Flickvännen hade testosteron utskrivet, men inte det preparat som han hade hemma. 2020 blev han misstänkt.

Undrar om hon visste om det? Myndigheter är skyldiga att anmäla till socialtjänsten om personer är folkbokförda på en adress där det finns minderåriga barn när sådana brott misstänks & begås.
Citera
2024-12-16, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glodhatt99
Skummade domen! Dagsböter blev det, minns inte om det blev skyddstillsyn. 50 dagsböter totalt 2500 kr vill jag minnas så hans inkomst kan inte ha varit hög. Han skyllde testosteronet på att en flickvän i Norge hade den utskrivna. Flickvännen hade testosteron utskrivet, men inte det preparat som han hade hemma. 2020 blev han misstänkt.

Undrar om hon visste om det? Myndigheter är skyldiga att anmäla till socialtjänsten om personer är folkbokförda på en adress där det finns minderåriga barn när sådana brott misstänks & begås.

Uppfattade att det var hans hem före G, men vet ej!
Citera
2024-12-16, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Blev typ irriterad när jag kollade hennes Instagram nyss. Hon har lagt ut att det är fullt på förlossningen i Umeå, men fått en tid istället i Skellefteå om hon vill. Istället för att bara bestämma sig och ta den tiden och åka dit slänger hon ut en fråga på Instagram till läsarna: "Ni som har fött barn i Skellefteå - Vad har ni för erfarenheter?" Detta var nästan en timme sen. Så hon frågar läsarna på fullt allvar och väntar med att bestämma sig och låter sig påverkas av vad läsarna säger, istället för att lyssna på sig själv och vad hon redan sagt och vad hon känner och istället för att bara ta chansen och åka in och få det överstökat. Ursäkta min irritation och min kanske konstiga åsikt, men det här var nästan skrattretande.

Det blir väl ingen igångsättning, hon är redan i vecka 39. Snart kommer väl förlossningen igång av sig själv istället...

Jag tror att hon ljuger & använt sig av detta för att mannen ska komma hem & ta hand om henne. Tror att hon vill dra ut på detta för att ha tillgång till honom. Tror att det är slut & att han inte vill vara med henne, att hon gör allt för att få tillbaka honom. Men jag kan ha helt fel.
Citera
2024-12-16, 14:59
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Uppfattade att det var hans hem före G, men vet ej!

Okej, ja om han blev misstänkt 2020 var det innan de träffades. Undrar om han lagt av med sånt eller om han fortfarande håller på med nåt, om han är så dum när det finns barn hemma.
Citera
2024-12-16, 15:01
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Jag tror att hon ljuger & använt sig av detta för att mannen ska komma hem & ta hand om henne. Tror att hon vill dra ut på detta för att ha tillgång till honom. Tror att det är slut & att han inte vill vara med henne, att hon gör allt för att få tillbaka honom. Men jag kan ha helt fel.

Spekulationerna är nog rätt många. Jag tror att han alltid varit en player och haft andra vid sidan om. Han håller säkert på med skumraskaffärer också. Ändå vill hon säkert vara med honom. Även om hon egentligen säkert klarar sig själv har hon gjort sig beroende av andra ända från början.
Citera
2024-12-16, 20:00
Medlem
iminlilahelikopters avatar
G verkar vara framme i Skellefteå nu!
Senaste storyn nu är VI här, antar att hon syftar på Z? Eller har hon tagit med sig bästis Festis Tove
Citera
2024-12-16, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
G verkar vara framme i Skellefteå nu!
Senaste storyn nu är VI här, antar att hon syftar på Z? Eller har hon tagit med sig bästis Festis Tove

Hon är där med Z.
Citera
2024-12-16, 22:44
Medlem
Hur vet du det ?
Citera
2024-12-17, 13:10
Medlem
Bebis kom 3 inatt.
Citera
2024-12-17, 14:03
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Ja, bebis föddes inatt och nu skriver hon "vår" bebis så man får anta att Z är med i matchen.

Har även för ett par dagar sedan noterat att G och Zs mamma följer varandra på Instagram igen. Ett relationsproblem har nog gått rätt långt när partnerns familj också blir inblandad och blir bortplockad för att sen läggas till igen. Men nu verkar allt frid och fröjd.
Citera
2024-12-17, 14:53
Medlem
Så då har vi storebror Kenzo Possler, vad tror ni denna unge ska heta?
Citera
2024-12-17, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurremedmoset
Så då har vi storebror Kenzo Possler, vad tror ni denna unge ska heta?

Kingzton eller Knox 🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in