Citat:
Ursprungligen postat av
Soffpotatis1357
Sett några såna kommentarer på Instagram också. Någon som frågade om hon är singel och någon som undrade om hon fortfarande är gift. Naturligtvis fick de inga svar. Underligt att kommentarerna ligger kvar när hon så tydligt alltid undviker ämnet.
Det känns nog inget vidare att få såna frågor oavsett under vilka omständigheter detta sker. Varför hon inget säger är ju svårt att veta. Alla som väntar med sånt har väl sina orsaker. Att det är jobbigt att prata om, man tycker det är privat, man tar hänsyn till alla inblandade i familjen och så vidare. Vissa väntar ju till separation/skilsmässa och flytt är avklarat.
Jag förstår faktiskt inte varför hon inte bara skriver något om hur deras relation är - oavsett om det är sant eller inte. Exempelvis: småbarnsåren och vardagspusslet har tärt på vårt förhållande och vi har en jobbig period just nu. Eller något liknande. Det är inte svårt att få stopp på spekulationerna.
Som många har påpekat var hennes blogg och Instagram roligare förut. Jag är intresserad av hudvård och hårvård och tyckte om att se vad hon använde och rekommenderade. Numera influeras jag till att inte köpa kläder som hon skulle tycka om
För övrigt tror jag att hennes fillers i läpparna har börjat migrera och beror troligtvis på ett flertal påfyllningar. Det kan vara en anledning till att vi aldrig får se bilder framifrån utan filter. Från sidan är det mindre tydligt, men om man vet var man ska titta syns det. Tidigare i år skrev hon att hon ville ta bort sina läppfillers och jag ser fram emot resultatet för jag misstänker att hon fyllt dem för mycket.