2024-12-13, 19:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskägg
Att de skulle ta sig förbi vakten för att ta sig ut ur källaren var lite underligt. Det borde vara i stort sett omöjligt om de inte fick slå eller sparka eller skada vakten. Vakten behöver ju bara klamra sig fast i dem för att hindra dem från att komma ut, det gäller särskilt kvinnorna som vägde mycket mindre än honom. Han måste ju ha släppt förbi dem avsiktligt efter ett tag.
Allt handlar om att kunna ta sig framåt till en viss gräns, sedan släpper bruten till och släpper förbi och blir stegvis mer slak överkokt pasta i kroppen för varje dm
Citera
2024-12-13, 19:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag älskar Ellinors lågpanna, är hon världens smartaste? det är nått i blicken! fast vore hon det inte skulle hon väl inte bli antagen? usel att dom körde hem henne, hennes kollega är lika skyldig som inte föreslog att dom skulle vända, är man ett lag så ska man straffas som ett lag såtillvida man inte är okamratlig

Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Nummer 8 var också inne i tätbebyggt område. Hon klarar sig för att hon inte tog på sig ansvaret. Hon borde rykt, värdelöst soldatämne.
Precis vad jag sade till herrarna tidigare, hon må vara kartläsare...till en förare som ansvarig för gaspedalen och man valde att inte straffa föraren trots att det var hen som körde rattfull, hädanefter bör man enbart straffa säljaren av alkoholen till den som kör rattfull https://www.youtube.com/watch?v=l7jul-JdOJE
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-13 kl. 19:26.
Citera
2024-12-13, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskägg
Att de skulle ta sig förbi vakten för att ta sig ut ur källaren var lite underligt. Det borde vara i stort sett omöjligt om de inte fick slå eller sparka eller skada vakten. Vakten behöver ju bara klamra sig fast i dem för att hindra dem från att komma ut, det gäller särskilt kvinnorna som vägde mycket mindre än honom. Han måste ju ha släppt förbi dem avsiktligt efter ett tag.
Bra klippt av produktionen. Man fick aldrig se den sista avgörande biten. Tror att dom nöjde sig med att deltagarna gjorde sitt bästa och inte fick panik. Ingen vill ju bli skadad så att en kvinnlig läkare skulle fälla en tränad elitsoldat finns inte.

Sen undrar jag vad Pam gör i programmet. Hon deltar själv aldrig i några övningar. Tittade lite på senaste säsongen från USA och där hade hon inte ens fått vara chaufför åt instruktörerna. SAS/Navy Seals.

Hon var säkert tuff för 10 år sedan och klarade grundutbildningen(vilket många kvinnor gör), men hon gör sig bättre i Robinson.
Citera
2024-12-14, 04:20
Medlem
Litet dåligt av tv4 att ingen gravid lesbisk negress fanns bland de tre vinnarna. Så jävla rasistiskt!
Citera
2024-12-14, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legul
Intressant att hundarna inte upptäckte de fyra finalisterna vid sökningen.
Och varför skällde hundarna ? Det gör dom ju bara om dom har hittat något ? Feijk….

Precis...
Dessutom fullt synligt att dom gick med nosen i backen samtidigt som det hördes skall....
Tv-trams.
Första minutrarna jag tittade på skiten och det räckte med råge...
Citera
2024-12-16, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
Sen undrar jag vad Pam gör i programmet. Hon deltar själv aldrig i några övningar. Tittade lite på senaste säsongen från USA och där hade hon inte ens fått vara chaufför åt instruktörerna. SAS/Navy Seals.

Hon var säkert tuff för 10 år sedan och klarade grundutbildningen(vilket många kvinnor gör), men hon gör sig bättre i Robinson.
Petra är väldigt duktig på att flyga helikopter...

Nåja, det ska väl sägas att Pam var mullvad, dvs ordinarie deltagare (ett tag) i engelska utgåvan för några år sedan. Då hade hon inga problem att hänga med, även om det var ett par år sedan.

Sen får man nog erkänna att dynamiken i instruktörslaget hade varit rätt mycket tristare om det bara varit grabbarna. Låt vara att Bellan Berlin är grymt skön...
Citera
2024-12-16, 14:00
Medlem
Så den brune deltagaren som var överlägsen i uthållighet fick kicken för att hans attityd inte var tillräckligt jantelagssvensk.
Citera
2024-12-16, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Petra är väldigt duktig på att flyga helikopter...

Nåja, det ska väl sägas att Pam var mullvad, dvs ordinarie deltagare (ett tag) i engelska utgåvan för några år sedan. Då hade hon inga problem att hänga med, även om det var ett par år sedan.

Sen får man nog erkänna att dynamiken i instruktörslaget hade varit rätt mycket tristare om det bara varit grabbarna. Låt vara att Bellan Berlin är grymt skön...
Intressant. Ska kolla upp det. Betvivlar inte att hon var tuff tidigare, men numera framstår hon som en snäll mamma. Inget fel med det, men blir lite fel i dessa sammanhang.

Gillar dynamiken mellan SAS/Navy. Båda tuffa krigare, men på olika sätt i deras ledarskap.
Citera
2024-12-16, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
Gillar dynamiken mellan SAS/Navy. Båda tuffa krigare, men på olika sätt i deras ledarskap.
Ja, instruktörslaget i USA-versionen funkar bra! Amerikanska instruktörer som är slicka och coola, och så strykfula och elaka SAS-killar från UK... grymt!

Däremot tycker jag att VIP-säsongerna generellt är trista. Men jag förstår att det drar fler tittare när Mel C ramlar av ett rep än random kille från Oklahoma.
Citera
2024-12-17, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Ja, instruktörslaget i USA-versionen funkar bra! Amerikanska instruktörer som är slicka och coola, och så strykfula och elaka SAS-killar från UK... grymt!

Däremot tycker jag att VIP-säsongerna generellt är trista. Men jag förstår att det drar fler tittare när Mel C ramlar av ett rep än random kille från Oklahoma.
Jag saknar Eddie Stoney. Det var en riktig tuffing. VIP säsongerna är bara fabricerade för reklam och annat skit. Orkar inte titta klart på alla avsnitt.
Citera
2025-06-17, 23:07
Medlem
m11080s avatar
19 augusti är en ny säsong av ”Elitstyrkans hemligheter Sverige VIP”
De är med i "Elitstyrkans Hemligheter VIP"

Här är årets deltagare i Elitstyrkans hemligheter Sverige:
Pa Modou Badjie, artist
Isabella Morrone, kock
Simon Sköld, entreprenör och före detta MMA-fighter
Annelie Pompe, äventyrare
Carl Hedin, elitryttare
Kristin Kaspersen, programledare
William Forslund, youtuber och poddare
Ulf Stenberg, skådespelare
Alice Stenlöf, influencer och poddare
Alexander Strandberg, egenföretagare och Robinson-deltagare
Stephan Wilson, programledare
Olivia Karlsson, tullinspektör och Förrädarna-deltagare
Filip Lamprecht, tv-profil
Sonja Livbom, projektledare och Bachelorette 2024
Citera
2025-06-18, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
19 augusti är en ny säsong av ”Elitstyrkans hemligheter Sverige VIP”
De är med i "Elitstyrkans Hemligheter VIP"

Här är årets deltagare i Elitstyrkans hemligheter Sverige:
Pa Modou Badjie, artist
Isabella Morrone, kock
Simon Sköld, entreprenör och före detta MMA-fighter
Annelie Pompe, äventyrare
Carl Hedin, elitryttare
Kristin Kaspersen, programledare
William Forslund, youtuber och poddare
Ulf Stenberg, skådespelare
Alice Stenlöf, influencer och poddare
Alexander Strandberg, egenföretagare och Robinson-deltagare
Stephan Wilson, programledare
Olivia Karlsson, tullinspektör och Förrädarna-deltagare
Filip Lamprecht, tv-profil
Sonja Livbom, projektledare och Bachelorette 2024

Inte direkt den mest namnkunniga kändislistan till ett TV-program som jag sett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in