2024-12-15, 17:41
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahajavabra
Oavsett vad man tycker om AA (inte mycket jag personligen delar när det gäller placeringsstrategi etc) så vill jag inte bidra till att han ska må sämre än han redan gör, så jag lägger ner också, och hoppas det ordnar upp sig för honom.

Jag tror inte han mår dåligt. En person som hänvisar till att prenumerera på hans Patreon och säger att dom kommer missa fantastiska strategier om dom inte gör det.....är desperat.

Tänk dig själv om du mår dåligt. Hur skulle du orka med att lägga upp 1-2 filmer per dag, hävda att folk hatar dig, motivera en sympati och sedan prenumerera .

Killen är en bluff som alla andra på Patreon. Jag känner igen detta mönster.
  1. Skapa många anhängare igenom en positiv karisma.
  2. Skapa sympati igenom hävda sig vara utsatt.
  3. Säger att man ska lämna gruppen som följer en.
  4. Hänvisar till en prenumeringstjänst för att få sina följare följa efter.

Detta är en klassisk strategi som vem som helst kan göra. Att han skyltar med sitt Swish är också ett starkt tecken på att hans jobb är att marknadsföra sig på detta sätt.
Citera
2024-12-15, 17:45
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Undergången har redan skett. Har man följt hans kanal så nämner han på titlarna hur mycket han planerar att öka sitt kapital.

För några månader sedan så var det ca under 1 miljon, fast nära en miljon. Det kan vara t.ex. runt 950 tusen eller mer. Men inte över 1 miljon. 1 miljon planerar han att det ska öka till 2 miljoner.

Nu är det 0.5 miljoner som han vill öka till 2 miljoner. Alltså förminskat kapital.

Källa:
0.5 miljoner till 2 miljoner inom 1 år

Tre veckor tidigare
Under 1 miljon kronor i mitt kapital

Några månader tidigare:
Investerat kapital: 2 miljoner

Så från 2 miljoner till 0.5 miljoner på 5 månader....
Att gå från 2 mkr till 0.5 mkr är en nedgång på 75%, samtidigt som amerikanska börsen gått upp med knappt 27% i år. Pinsamt.
Citera
2024-12-15, 17:49
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Att gå från 2 mkr till 0.5 mkr är en nedgång på 75%, samtidigt som amerikanska börsen gått upp med knappt 27% i år. Pinsamt.

Ja. AA är inget man ska följa om man vill göra vinst AA lurar sina Patreon följare.

Jag ogillar också när han "vinner", för han vinner inte riktigt heller.
När det går dåligt, då tar han ännu mera belåning. Sedan skryter han via nya filmer att hans kapital har ökat med 300 tusen på en dag. Men det är ju inte hans pengar som har ökat. Det är andras pengar som har ökat.

Så om det fanns en börsgud, så hade AA varit börsgudens chef. Men börsgudens chef är numera kund hos en bank som ständigt blåser börsgudens chef på pengar igenom lån.

Senast redigerad av Tom.Of.Finland 2024-12-15 kl. 17:55.
Citera
2024-12-15, 17:51
Medlem
Saxofonjudes avatar
Det här tog minst sagt en mörk vändning.

I det stora hela känner han sig tvungen att stänga ned sig från Youtube på grund av vad ett fåtal skriver om honom på nätet, dvs förtalet, fast han kallar det "kampanj". Det kan i sin tur leda till att han börjar må dåligt och tar livet av sig. Därför ska han starta en personlig vendetta mot de hemsidor som tillåter det material han anser vara förtal genom att angripa deras annonsörer.

Jag tycker inte Aktieanalytikern tänker helt rationellt och här är mina tankar kring det hela.

För det första är det otroligt få som har skrivit något som kan tänka sig vara brottsligt. Både här och på andra sidor, det handlar om ett fåtal individer av tusentals tittare. Sen får han naturligtvis legitim kritik som alla offentliga personer faktiskt får lov tåla. Frågan är varför låter han detta fåtal, en två tre personer? påverka honom så mycket att han själv väljer att stänga ned sin kanal? Han tar ju själv det beslutet som kan få ödesdigra konsekvenser för honom.

Varför inte välja alternativa lösningar som att vidta skyddsåtgärder genom att plocka bort sina personuppgifter på nätet, undersöka möjligheten med skyddade personuppgifter etc. Att fortsätta polisanmäla förtal i det dolda och ignorera hatare vore en bättre lösning. Att lägga fokus på det negativa gör saken värre, vilket bevisas över hur intresset för den här tråden ökat markant på senaste. Han gräver tyvärr sin egna grop genom sitt egna handlande.

För det andra, att starta en personlig vendetta mot hemsidor och annonsörer kommer tyvärr bara leda till en negativ spiral, ingen mår bra av att fokusera på negativitet. Det kommer ta tid, det kommer vara frustrerande, det kommer vara som ett jobb. Han kommer inte må bättre av en hämndkampanj.

Jag tycker Aktieanalytikern ska fortsätta hålla sin kanal öppen och tjäna pengar, det vore ett oerhört slöseri att kasta bort allt han jobbat för under flera år. Kanske kan han även fundera över att ha en lite ödmjukare ton när han kritiserar andra, det tror jag han hade vunnit på i längden och minska antalet kritiker och hatare.

Slutligen så tror jag tvärt emot aktieanalytikern att ingen hatare vill driva analytikern till rent fördärv och självmord. Det vore en oerhörd tragedi om det skedde. Jag hoppas verkligen att han får ordning på sina tankar och får ordning på tillvaron på ett sätt som får honom att må bra.
Citera
2024-12-15, 18:01
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Det här tog minst sagt en mörk vändning.

I det stora hela känner han sig tvungen att stänga ned sig från Youtube på grund av vad ett fåtal skriver om honom på nätet, dvs förtalet, fast han kallar det "kampanj". Det kan i sin tur leda till att han börjar må dåligt och tar livet av sig. Därför ska han starta en personlig vendetta mot de hemsidor som tillåter det material han anser vara förtal genom att angripa deras annonsörer.

Jag tycker inte Aktieanalytikern tänker helt rationellt och här är mina tankar kring det hela.

För det första är det otroligt få som har skrivit något som kan tänka sig vara brottsligt. Både här och på andra sidor, det handlar om ett fåtal individer av tusentals tittare. Sen får han naturligtvis legitim kritik som alla offentliga personer faktiskt får lov tåla. Frågan är varför låter han detta fåtal, en två tre personer? påverka honom så mycket att han själv väljer att stänga ned sin kanal? Han tar ju själv det beslutet som kan få ödesdigra konsekvenser för honom.

Varför inte välja alternativa lösningar som att vidta skyddsåtgärder genom att plocka bort sina personuppgifter på nätet, undersöka möjligheten med skyddade personuppgifter etc. Att fortsätta polisanmäla förtal i det dolda och ignorera hatare vore en bättre lösning. Att lägga fokus på det negativa gör saken värre, vilket bevisas över hur intresset för den här tråden ökat markant på senaste. Han gräver tyvärr sin egna grop genom sitt egna handlande.

För det andra, att starta en personlig vendetta mot hemsidor och annonsörer kommer tyvärr bara leda till en negativ spiral, ingen mår bra av att fokusera på negativitet. Det kommer ta tid, det kommer vara frustrerande, det kommer vara som ett jobb. Han kommer inte må bättre av en hämndkampanj.

Jag tycker Aktieanalytikern ska fortsätta hålla sin kanal öppen och tjäna pengar, det vore ett oerhört slöseri att kasta bort allt han jobbat för under flera år. Kanske kan han även fundera över att ha en lite ödmjukare ton när han kritiserar andra, det tror jag han hade vunnit på i längden och minska antalet kritiker och hatare.

Slutligen så tror jag tvärt emot aktieanalytikern att ingen hatare vill driva analytikern till rent fördärv och självmord. Det vore en oerhörd tragedi om det skedde. Jag hoppas verkligen att han får ordning på sina tankar och får ordning på tillvaron på ett sätt som får honom att må bra.

Du har inte tänkt på att AA har samma strategi som alla andra Patreon följare?
Jag menar, hur ofta brukar vi se folk stänga sina "gratis-kanaler" och öppna upp prenumeringstjänster när dom börjar se att dom får följare?

Det är detta Patreon är till för. AA vill tjäna pengar på sina filmer helt enkelt. Inget fel med det, men att tro på att man ska bli rik igenom att följa råd och strategier som resulterar (bevisligen) med förlust, från rådets ordinarie källa......jag menar....detta är ju galenskap!

Jag tror, personligen, att AA är en bluff och skammer. Han lurar sina anhängare på pengar för mannen har detta karismatiska beteende att han kan sjunga fint och berätta intressanta historier. Men det är bara tomma ord.

Det är inte första gången sådant händer, snarare miljont:e gången. Jag kan se mönstret hos AA. Passar in på många money-makers igenom prenumeringstjänster.
Citera
2024-12-15, 19:12
Medlem
Min teori har varit att Aktieanalytikern skapar spektakel och uppståndelse för att tjäna mer pengar - hans levebröd kommer från att sälja reklam och få donationer. De senaste veckorna har han däremot framstått som totalt labil och psykiskt påfrestad: han hotar följare med våld, pratar om suicid, inbillar sig att han utsatts för hemska brott, är lättpåverkad och kränkt av kritik (trots att han hävdar motsatsen) mm. Detta gör honom till ett lättare offer för de som önskar honom illa.

Aktieanalytikerns aktieanalyser är enligt mig ren rappakalja. Han plockar upp bolag som historiskt rusat men som på senare tid börjat falla, och kommer sedan med rena fantasier till estimat. Detta kombinerar han med en massa svammel om hur duktig och rationell han är, samtidigt som han påtalar hur korkade och dumma alla andra på aktiemarknaden är. Ett exempel är Hexatronic, där han förutspådde en VPA om 5–6 kronor för 2025, bara för att några veckor senare, i samband med Q3-rapporten, kapa sin prognos till 2 kronor – trots att han tyckte att rapporten var "bra" och i linje med sin förväntan (aktien föll -15 %).

Många FB-skribenter verkar tycka att han handlar bra bolag i dåliga trender, vilket stämmer delvis. Han köper definitivt fallande knivar, men hans portfölj består också av en kärna med riktiga skräpbolag som bevisligen varit övervärderade och till stor del fortfarande är. Utöver sina kärnbolag flyttar han impulsstyrt runt en stor del av kapitalet i flera olika bolag efter att de börjat rasa, vilket ger honom en grund för att producera fler svamliga analyser och tjäna pengar på sina följare. Trots att han alltid hävdar stor uppsida inom sin tidsram på 1–2 års sikt, så har han efter några veckor hittat något nytt. Det vore intressant att veta hur mycket banken tjänar på hans courtage- och räntekostnader. Hans höga omsättning av bolag och frekventa handel tyder på lågt självförtroende i sina analyser, låg impulskontroll (likt ett spelberoende) och kanske behov av innehåll till nya videofilmer.

Dåliga aktieanalyser, extrem belåning, höga kostnader för courtage och ränta samt ett uppenbart lågt självförtroende i sina aktieanalyser (varför skulle han annars byta bolag som en annan byter kalsonger?) har lett till att hans portfölj rasat samtidigt som index stigit riktigt bra. Hans egna kapital är väldigt lågt för sin höga ålder, särskilt för någon som kallar sig Aktieanalytikern och utåt sett håller en väldigt mallig fasad över sin kunskap om börsen. Han har delat med sig av att han tidigare sprängt hela portföljen många gånger om och behövt börja om från noll. Min uppfattning är att hans initiala framgång den här vändan helt enkelt berodde på att han prickade covid-botten med extrem belåning, samtidigt som skräpbolag haussades rejält tills årsskiftet 2021.

Hans utveckling på börsen och labila beteende på sociala medier talar sitt tydliga språk. Hans strategi och förmåga som aktieanalytiker fungerar inte, och trots år av usel utveckling och att han sprängt sin portfölj flera gånger, börjar man först nu ana att han trots allt nått sin topp av "Mount Stupid" enligt Dunning-Kruger-effekten.

Aktieanalytikern ska dock ha beröm för att han väldigt framgångsrikt lyckats monetisera sina videofilmer, även om det förmodligen beror på att tidigare nämnda negativa kvaliteter skapar uppmärksamhet. Men med en nedstängning av hans öppna Youtube-kanal kan man dra slutsatsen att portföljen inte är det enda som är på väg mot noll. Jag skulle dock inte förvånas om han lyckades starta och driva ett företag framgångsrikt igen, vilket han tydligen ska ha gjort tidigare inom äldreomsorgen, men han bör hålla sig ifrån sociala medier och börsen.

Min slutsats blir att gubben är ett geni som sitter med indexfonder och cashar in på det konstprojekt han skapat på sociala medier.
Senast redigerad av RESILIENS 2024-12-15 kl. 19:22.
Citera
2024-12-15, 19:24
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Du har inte tänkt på att AA har samma strategi som alla andra Patreon följare?
Jag menar, hur ofta brukar vi se folk stänga sina "gratis-kanaler" och öppna upp prenumeringstjänster när dom börjar se att dom får följare?

Det är detta Patreon är till för. AA vill tjäna pengar på sina filmer helt enkelt. Inget fel med det, men att tro på att man ska bli rik igenom att följa råd och strategier som resulterar (bevisligen) med förlust, från rådets ordinarie källa......jag menar....detta är ju galenskap!

Jag tror, personligen, att AA är en bluff och skammer. Han lurar sina anhängare på pengar för mannen har detta karismatiska beteende att han kan sjunga fint och berätta intressanta historier. Men det är bara tomma ord.

Det är inte första gången sådant händer, snarare miljont:e gången. Jag kan se mönstret hos AA. Passar in på många money-makers igenom prenumeringstjänster.

Nej det har jag inte tänkt på för jag har inte sett något sådant mönster bland andra. Har aldrig tidigare stött på någon som stänger hela sin youtubekanal för att enbart fokusera på betalande prenumeranter. Vet inte hur vanligt det är heller, men du kanske kan belysa mig i frågan? Har du exempel på andra kreatörer?

Jag tycker inte AA är en bluff eller skammer och förstår inte alls hur du menar att han lurar folk på pengar. Han kör med öppna kort på ett sätt få andra gör.
Citera
2024-12-15, 19:28
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RESILIENS
Min teori har varit att Aktieanalytikern skapar spektakel och uppståndelse för att tjäna mer pengar - hans levebröd kommer från att sälja reklam och få donationer. De senaste veckorna har han däremot framstått som totalt labil och psykiskt påfrestad: han hotar följare med våld, pratar om suicid, inbillar sig att han utsatts för hemska brott, är lättpåverkad och kränkt av kritik (trots att han hävdar motsatsen) mm. Detta gör honom till ett lättare offer för de som önskar honom illa.

Aktieanalytikerns aktieanalyser är enligt mig ren rappakalja. Han plockar upp bolag som historiskt rusat men som på senare tid börjat falla, och kommer sedan med rena fantasier till estimat. Detta kombinerar han med en massa svammel om hur duktig och rationell han är, samtidigt som han påtalar hur korkade och dumma alla andra på aktiemarknaden är. Ett exempel är Hexatronic, där han förutspådde en VPA om 5–6 kronor för 2025, bara för att några veckor senare, i samband med Q3-rapporten, kapa sin prognos till 2 kronor – trots att han tyckte att rapporten var "bra" och i linje med sin förväntan (aktien föll -15 %).

Många FB-skribenter verkar tycka att han handlar bra bolag i dåliga trender, vilket stämmer delvis. Han köper definitivt fallande knivar, men hans portfölj består också av en kärna med riktiga skräpbolag som bevisligen varit övervärderade och till stor del fortfarande är. Utöver sina kärnbolag flyttar han impulsstyrt runt en stor del av kapitalet i flera olika bolag efter att de börjat rasa, vilket ger honom en grund för att producera fler svamliga analyser och tjäna pengar på sina följare. Trots att han alltid hävdar stor uppsida inom sin tidsram på 1–2 års sikt, så har han efter några veckor hittat något nytt. Det vore intressant att veta hur mycket banken tjänar på hans courtage- och räntekostnader. Hans höga omsättning av bolag och frekventa handel tyder på lågt självförtroende i sina analyser, låg impulskontroll (likt ett spelberoende) och kanske behov av innehåll till nya videofilmer.

Dåliga aktieanalyser, extrem belåning, höga kostnader för courtage och ränta samt ett uppenbart lågt självförtroende i sina aktieanalyser (varför skulle han annars byta bolag som en annan byter kalsonger?) har lett till att hans portfölj rasat samtidigt som index stigit riktigt bra. Hans egna kapital är väldigt lågt för sin höga ålder, särskilt för någon som kallar sig Aktieanalytikern och utåt sett håller en väldigt mallig fasad över sin kunskap om börsen. Han har delat med sig av att han tidigare sprängt hela portföljen många gånger om och behövt börja om från noll. Min uppfattning är att hans initiala framgång den här vändan helt enkelt berodde på att han prickade covid-botten med extrem belåning, samtidigt som skräpbolag haussades rejält tills årsskiftet 2021.

Hans utveckling på börsen och labila beteende på sociala medier talar sitt tydliga språk. Hans strategi och förmåga som aktieanalytiker fungerar inte, och trots år av usel utveckling och att han sprängt sin portfölj flera gånger, börjar man först nu ana att han trots allt nått sin topp av "Mount Stupid" enligt Dunning-Kruger-effekten.

Aktieanalytikern ska dock ha beröm för att han väldigt framgångsrikt lyckats monetisera sina videofilmer, även om det förmodligen beror på att tidigare nämnda negativa kvaliteter skapar uppmärksamhet. Men med en nedstängning av hans öppna Youtube-kanal kan man dra slutsatsen att portföljen inte är det enda som är på väg mot noll. Jag skulle dock inte förvånas om han lyckades starta och driva ett företag framgångsrikt igen, vilket han tydligen ska ha gjort tidigare inom äldreomsorgen, men han bör hålla sig ifrån sociala medier och börsen.

Min slutsats blir att gubben är ett geni som sitter med indexfonder och cashar in på det konstprojekt han skapat på sociala medier.

En värd notering är att han talar ALLTID emot verkligheten. När någon säljer på grund utav något t.ex. förlustaffär, då säger han alltid

Citat:
Ursprungligen postat av Hur AA brukar normalt tala
...men AA gör inte denna bedömning. Istället väljer AA att noggrant och analysera och dra slutsatsen att i fallet är det inte så. Istället för att sälja, så väljer AA att köpa mera...för nu är den tokbillig

Mycket svammel och mycket skygglappar har AA. Han köper, går med förlust för aktien har inte hittat botten än. Skulle han vara avvaktande så hade han varit en framgångsrik aktiehandlare. Men i det här fallet, så gör jag analysen att i så är inte fallet. Istället väljer Tom.Of.Finland att säga att AA är en väg till KK (*Tittar med ett öga rakt i i kameran och flinar lite åt mina FB-följade *)

Nej. AA är inget geni. Vem som helst kan skrapa ihop ett gäng nötter och puckon som prenumererar på skittjänster varje månad. Allt man behöver är bara upprepa samma sak om och om och om igen som AA gör.

Jag menar...AA har aldrig någonsin förklarat sina strategier. Han har egentligen bara pratat om sig själv. Jag misstänker att han gör sina Youtube-klipp av socialt behov....han kommer tillbaka efter nyår då han behöver fylla på mera prenumeranter till sin bluff Patreon.

Tyvärr...men värden är full av sådana som AA.
Citera
2024-12-15, 19:33
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Nej det har jag inte tänkt på för jag har inte sett något sådant mönster bland andra. Har aldrig tidigare stött på någon som stänger hela sin youtubekanal för att enbart fokusera på betalande prenumeranter. Vet inte hur vanligt det är heller, men du kanske kan belysa mig i frågan? Har du exempel på andra kreatörer?

Jag tycker inte AA är en bluff eller skammer och förstår inte alls hur du menar att han lurar folk på pengar. Han kör med öppna kort på ett sätt få andra gör.

Detta är väldigt vanligt att folk vill driva sina får till en prenumeringstjänst.

AA kommer med lovord att hans strategier är dom bästa.
AA säger att vill man ta del av hans filmer, så kommer dom släppas på Patreon.

Folk som uttrycker sig i reklam att "Köp tjänster av mig så kommer du bli framgångsrik och lyckad", är skammare. Detta är riktigt enormt vanligt idag.

Dock så tror jag inte AA har som mål att skamma folk. AAs mål är att tjäna pengar. Men hans Patreon kommer inte vara länge när folk inser att dom får bara samma gamla filmer och historier om att han är bäst på aktier i hela världen.

Som sagt, aktie-bluff.
Citera
2024-12-15, 20:23
Medlem
Citat:
Han gråter ut och säger att orsaken varför han lämnar offentligheten för att han har blivit förtalad.
Han säger dock inte vad som har sagt eller visar några bevis. Så det är ett stort mysterium vad han menar.

Han kommer inte få många kronor när han lämnar då han brukar få rätt mycket pengar så fort han har livesändning.

Som sagt, mycket vänstersnyft i videon. Han är lika duktig att prata som en politiker eller media:
https://www.youtube.com/watch?v=veahW0q3GDo

Det kanske är bra att han lämnar Youtube och försvinner ett tag. Jag tror inte han gynnas positivt att låta folk kritisera han. Han behöver nog samla sina tankar och fundera över sina investeringar.

P.S Han verkar känslosam...Något har gått snett.
Precis! Något har hänt absolut, han känns desperat att hitta syndabockar, trots att han inte bryr sig..
Citera
2024-12-15, 20:25
Medlem
Citat:
Detta är väldigt vanligt att folk vill driva sina får till en prenumeringstjänst.

AA kommer med lovord att hans strategier är dom bästa.
AA säger att vill man ta del av hans filmer, så kommer dom släppas på Patreon.

Folk som uttrycker sig i reklam att "Köp tjänster av mig så kommer du bli framgångsrik och lyckad", är skammare. Detta är riktigt enormt vanligt idag.

Dock så tror jag inte AA har som mål att skamma folk. AAs mål är att tjäna pengar. Men hans Patreon kommer inte vara länge när folk inser att dom får bara samma gamla filmer och historier om att han är bäst på aktier i hela världen.

Som sagt, aktie-bluff.

Fast han gör ingen reklam för att bli framgångsrik och lyckad. Absolut inte. Han presenterar sina affärer, och de har både gått bra och dåligt. Och dessa videos han gör där han presenterar sina portföljer är väldigt öppna, med exakta belopp osv.

Men däremot är nog ett av hans mål att tjäna pengar på YouTube och såklart sina aktieaffärer. Han har hållit på att släppa videos i rätt många år nu och folk har inte tröttnat ännu iallafall. Tror det är rätt många som är nyfikna på hur det går för honom, samt även en del som vill investera/få hjälp med att investera på hans sätt.

Lite konstigt är det att han stänger ner sin YouTube-kanal (Aktieanalytikern) tycker jag. Men han har fler kanaler, oklart om han stänger av de andra? Han har själv sagt att hans andra kanal kommer troligtvis växa mer än denna. Och han har som sagt fler.
Citera
2024-12-15, 20:35
Medlem
Citat:
Jag har ingen aning om mäklare tillåter belåningsgrad på 10X. Jag använder mig inte av belåning, utan jag använder mina egna pengar som jag lägger in på olika aktier som jag bedömer kommer få en uppgång förr eller senare, grundat på historia händelser.

Grejen med AA är att han vet inte vad han håller på med. Det enda som "räddar" han från total KK är att han lånar ytterligare pengar. Med förlusten som han gör tillsammans med belåningsgraden, så är detta en stark misstanke på att han är i djup skuld.

Hexatronic är inget annat än en förlustaffär för han. Den gick ned till ca 25-30 kr. Då tokköpte han mera. Efter detta så flög den upp till 50-60 kr och nu är den tillbaka till 25-30 kr igen.

Jag förstår att han vill försvinna från Youtube ett tag. Det går verkligen inte bra för AA. Han säger sig själv att han är:
  • Duktig på att dölja känslor
  • Överdrivet stort självförtroende
  • Aktieguru
  • Börsgudens chef
  • 30 års erfarenhet med aktier
Men egentligen är:
  • Skådespelare
  • Naiv
  • Aktienybörjare
  • Kund hos banker
  • 3 års erfarenhet med aktier (antar att han tog 10X på erfarenheten också)

Han är även kund inom vården där han med sitt fribelopp plockar ut mediciner inom diabetes för tusentals kronor samtidigt som han säger att han äter vad han vill... Jävla pajas. Fri är han inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in