Citat:
Ursprungligen postat av
ImovaneKungen
Vet inte om man kan hitta rätt medicin till dig om jag ska vara helt ärlig. Har man svårt att acceptera saker för vad dem är. Så spelar det nog ingen roll om det finns 15 tusen mediciner helt ärligt. Det kan lika väl vara så att Elvanse hade slutat funka för dig långt tidigare...men när väll nytt läkemedelsbolag kom så dog lite av placebon. Who knows...men du valde väll att köra på Lyrica elr Gabapentin. Den stora frågan som jag vet att du svarade på men inte vet om du var fullkomligt ärlig i...var du verkligen helt ren under tiden på Elvanse. Uppenbarligen tog du inga breaks elr sänkte dosen då o då...det rekommenderas starkt att man ska göra det för att bibehålla bra effekt. Be din läkare o ta in adderall då? Men den kommer oxå sluta fungera/ge sämre effekt för att det gör alla sånna här mediciner om man använder samma dos elr tom. högre dos under lång tid.
Svårt att veta vad man pratar om, när man inte vet vad man pratar om. Pauser från medicin försökte jag ta minst 1 dag per vecka. Mycket riktigt tog jag inte samma dos varje dag eller över min vanliga dos heller.
Nej jag är helt ren när jag tog Elvanse från Shire. Det tar liksom bort drog suget. Nu försöker jag också vara ren även om det blir tradigt ibland.
Metamina om den hade funnits som XR eller bara vanliga var nog den bästa medicinen för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
ImovaneKungen
Har man svårt att acceptera saker för vad dem är. Så spelar det nog ingen roll om det finns 15 tusen mediciner helt ärligt.
Haha vad fan är det för attityd egentligen. Den dagen svenska staten bestämmer sig för att dra in Elvanse helt och endast behålla kvar Concerta hoppas jag du säger samma sak.

Läkemedelsindustrin och svenska staten fuckar med vanligt folk hela tiden. Detta måste du nog också acceptera förr eller senare.