2024-12-14, 09:28
Medlem
AllthatLOOTs avatar
V.g radera dublett av ovan inlägg, ber om ursäkt i förhand.
Citera
2024-12-14, 09:36
Medlem
AllthatLOOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ich4055
https://sverigesradio.se/artikel/6736481

Se denna länk för bild! Dessutom har hon ju typ ett helt nytt ansikte sedan 2017?! Fillers läppar näsa..och tidigare ätstörningar. Men ändå ha mage att dra tomma floskler om att man ska vara nöjd som man är som kvinna, och bygga en hel verksamhet med varumärke på det.
Det här är intressant som fan. Går emot allt, hyckleri på högsta nivån.
Citera
2024-12-14, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chillidash
Jag tycker varken att den är korrekt eller enkel. Vi har en stor lagbok i Sverige varav en del består av arbetsmiljölagen. Enligt din logik så är det enkla svaret - Det finns en enkel lösning om Sveriges lagar inte passar, man flyttar.

Vilka omständigheter i artikeln bryter mot lagen då?
Citera
2024-12-14, 10:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AllthatLOOT
Neee inte ett dugg intressant - Matild.a liknar mer och mer en vuxen kvinna.
Citera
2024-12-14, 10:04
Medlem
Sameshs avatar
En Influencer är narcissistisk och ett gigantiskt rövhål, jag är totalt chockad!

99,9999999% av alla influencers är rövhål så detta kommer inte som någon nyhet precis, men jag hoppas att det kostar henne dyrt, både ekonomiskt och pr-vis.
Citera
2024-12-14, 10:06
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllthatLOOT
Du vet att du kan redigera inlägg va?
Istället för att dubbelposta så postar du 4 ggr.
Är du 70+?

Såg nu att hon är modell på massor av fittbilder på sin pissida.
Ew
Mycket lätt att ogilla denna stjärna.
Och när jag skriver stjärna är det inte i positiv bemärkelse.
Citera
2024-12-14, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillidash
En stor del som är problematisk kring detta är ju att hon framställer sig och varumärket för att vara inkluderande med olika storlekar, åldrar, etniciteter och funktionshinder.

Se bild:
https://media.licdn.com/dms/image/v2/D4D22AQG5mYTE8XqZag/feedshare-shrink_1280/feedshare-shrink_1280/0/1727119695616?e=1736985600&v=beta&t=kktSu4OhWmqIW3 e4Y2-HuSmRLv0iqUJxugAOTbNLktI

Hon är även framställd som en gullig person som värnar om alla. Som Irina Pozar skriver i sin krönika på Aftonbladet:
"Jag har sett henne framför mig som en älva med en trollstav som sprider mjukt glitter runt sig, alltid redo att ge en lite för lång kram och ett vänligt ord."
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/0VbMko/irena-pozar-matilda-djerf-har-byggt-sin-piedestal-sjalv

Så kommer sanningen ut från elva oberoende personer i hennes vardag ut som beskriver henne som tvärtemot, hierarkiskt beteende med henne själv i toppen. Hon tycker att det är äckligt med kollektivtrafik, att personer under henne, med vissa undantag går på samma toalett. Samt att hon uttalat sig negativt om andra personers kroppar. Hon verkar inte vara så inkluderande ändå.

All PK-skit och inkluderande är ju i 99% falskhet och hyckleri för att det ska låta bra.
Ytterst få som lever upp till den heliga graalen att vara inkluderande privat. Det är tomma ord och floskler och svenskar är experter på detta. Varför inte säga som det är, istället ljuga om att inte ska man flyga för klimatet sen så står man på Arlanda en vecka senare. Det är så ryggradslöst.
Citera
2024-12-14, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Only in Sweden!
Alla skriker och trånar efter självständiga unga starka kvinnor, i företagsledningar och gärna i maktens korridorer!

När det så dyker upp en sådan framgångsrik kvinna så skall hon minsann tas ner på jorden och hon skall veta sin plats!

”Offren” : Med all säkerhet sönder curlade bortskämda individer vars föräldrar aldrig sagt nej, sopat vägen ut i livet och alltid hållit med det lilla pyret utan att blinka och hur fel pyret än haft!
Kan tänka att det blir traumatiskt när man börjar arbeta i ett företag där ägaren helt plötsligt ställer krav, talar om för sig när du har gjort fel och faktiskt enbart styr sitt företag! Hua mig, vad månne land det vara för en fullblodspsykopat som gör så mot lilla mig! Fy så synd det är om mig!
Någon har lämnat skitränder i toan och företagsägare accepterar inte sådan, lilla jag blir tvungen att göra rent efter mig, MEN vad är detta, mamma har ju alltid gjort det efter mig, JAG blev tvingad att göra rent efter mig 😭!
Det lilla pyret kommer försent till jobbet, företagsledaren ifrågasätter, den anställda skyller på lokaltrafiken -Bussen var seeeen jueh, företagsledaren, -ja då skall man kanske ta en tidigare buss eller ta bilen, för här måste man vara i tid, en sen buss upprepande är ingen ursäkt att komma sent, detta är ingen fritidsgård där man kan komma och gå som man vill! Pyret drar en slutsats om psykopaten -Hon hatar kollektivtrafik!
Och så är bollen i rullning, fjädern blir till en kycklingfarm, nu skall hon få igen, hon psykopaten!
Helt rätt. Ungar som kommer ut i arbetslivet har aldrig mött några krav.
Blir en kulturkrock.
Citera
2024-12-14, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outues
Haha, det är inte vad jag ser. Jag ser en ytlig och tom tjej i Stockholms innerstad som pratar dålig svengelska, är helt obildad och en stor narcissist som fotar sig själv 24/7. Och konsumerar ihjäl sig av nya kläder och flyger hela tiden snarare än klär sig i second hand och är introvert.

Det går ju tyvär tretton på dussinet vad gäller sådana tjejer i Stockholm.
Människor utan innehåll. Uppväxta med sociala medier och fullständigt skadade av det, det finns bara yta för dom, noll djup.
Citera
2024-12-14, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Är du 70+?

Ew

Hon är ju en symbol för våran samtid, ytlighet och egoism samt vanstyre.
Sista stadiet före förfallet.
Citera
2024-12-14, 10:18
Medlem
AllthatLOOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Är du 70+?

Ew
Vad yrar du nu om nu lille vän? Väl medveten om din sketna generation är genom rutten. Ålderism är också ett problem i erat nya misskötta Sverige.

Som jag sa tidigare, jag är ingen loser som bor på Flashback. Du kan redigera inlägget din hund.
Citera
2024-12-14, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaiman
Man kan ju säga upp sig och få dåliga referenser i bagaget. Hon verkar ju kunna göra vadsomhelst och skiter i folk.

Är man inte med i facket så får man vara beredd att punga ut med några hundratusen själv i civilmål.
Är man inte sugen på det så kan man vända sig till pressen om det finns ett allmänintresse.

Och pressen jagar. Sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in