2024-12-14, 00:32
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
.
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora 2024-12-14 kl. 00:59.
Citera
2024-12-14, 00:55
Medlem
På samma sätt om man överdrivet hur detta "mode-imperium" vuxit snabbt och drivs av en "ung tjej" så överdrivs imperiets förfall.

Det är glorifierad drop-shipping.
Citera
2024-12-14, 01:08
Medlem
volvo 240s avatar
Vad tusan, en gen z snorunge som är företagare värd en massa pengar. Har hon 100 mille kan hon ju skänka 90 till välgörenhet och ändå leva som en kung, el jag drottning. Fixa en riktigt skylt till toan med....
Citera
2024-12-14, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Det finns en korrekt och enkel lösning om man inte trivs, man lämnar.

Jag tycker varken att den är korrekt eller enkel. Vi har en stor lagbok i Sverige varav en del består av arbetsmiljölagen. Enligt din logik så är det enkla svaret - Det finns en enkel lösning om Sveriges lagar inte passar, man flyttar.
Senast redigerad av chillidash 2024-12-14 kl. 01:12.
Citera
2024-12-14, 01:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Hoppas verkligen att de kvarvarande anställda går in och smygbajsar på hennes toa och byter ut alla hennes kaffe mot koffeinfritt!
Citera
2024-12-14, 01:20
Medlem
Storanglarens avatar
Jag önskar att jag jobbade på ett ställe dit denna donna kom in och frågade om hon fick låna toaletten för att kunna svara: "Nej, du har ju en egen, använd den istället!"
Citera
2024-12-14, 01:23
Avstängd
Både vänstern och högern har pysslat med mycket konstigt de senaste åren med identitetspolitk etc. men här tycker man sig ändå se lite old fashioned klassförakt uppifrån och neråt. Tänk att arbera för någon som är så etablerad och sedan bli hånad för att man åkte buss till arbetet. Om det är sant är det inte soft.
Citera
2024-12-14, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Både vänstern och högern har pysslat med mycket konstigt de senaste åren med identitetspolitk etc. men här tycker man sig ändå se lite old fashioned klassförakt uppifrån och neråt. Tänk att arbera för någon som är så etablerad och sedan bli hånad för att man åkte buss till arbetet. Om det är sant är det inte soft.
Det handlar inte om politik, endast uppblåsta människor som fått storhetsvansinne.
Citera
2024-12-14, 01:36
Medlem
Citat:
Det handlar inte om politik, endast uppblåsta människor som fått storhetsvansinne.
Citera
2024-12-14, 01:46
Avstängd
Det som kan vara en "förmildrande omständighet" här är väl att det är en ung människa.
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora 2024-12-14 kl. 01:55.
Citera
2024-12-14, 02:31
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Det som kan vara en "förmildrande omständighet" här är väl att det är en ung människa.
Även en ung människa känner till skillnaden mellan rätt och fel.
Man ska komma ihåg den gyllene regeln - "Behandla andra såsom du vill bli behandlad".
Citera
2024-12-14, 02:35
Avslutad
Citat:
Jo men jag vet yngre personer än hon som är ödmjuk av sig.

Nu har inte mina kommentarer varit i syfte för att trycka ner personer som lyckas bra i sin grej. Men ödmjuk kan alla vara, rik som fattig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in