2024-12-13, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outues
Uppenbart att du ljuger och försöker sprida falska narrativ i tråden, smutskasta offren för häxans mobbning.
Det enda som sagts i media är att en anställd använt toaletten och att äcklet märkte det då hennes lapp (skriven på engelska, vilket utländsk press skrattar åt), ramlat ner.
Inte ett enda ord om ”ränder i toaletten”, ”sprutlackering” osv, lappen hade trillat ner.
Vi lever i Sverige 2024, men den där äckliga trash-häxan har väl spenderat för mycket tid i Dubai och spanat in hur psykopaterna behandlar sina slavar från Kenya.

Underskatta inte medelflashbackarens snudd på Freudianska behov att slicka röv.
Citera
2024-12-13, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ironiskt nog så ser hon ut att va tvärtemot hur hon verkar vara. Hon ser ut som den typiskt introverta tjejen som klär sig i udda kläder från second hand, lite konstig men ändå söt och gullig på nåt sätt.
Men eftersom hon verkar vara elak och snobbig så faller allt som skulle kunna vara charmigt med henne.

Haha, det är inte vad jag ser. Jag ser en ytlig och tom tjej i Stockholms innerstad som pratar dålig svengelska, är helt obildad och en stor narcissist som fotar sig själv 24/7. Och konsumerar ihjäl sig av nya kläder och flyger hela tiden snarare än klär sig i second hand och är introvert.
Citera
2024-12-13, 20:56
Medlem
Citat:
Uppenbart att du ljuger och försöker sprida falska narrativ i tråden, smutskasta offren för häxans mobbning.
Det enda som sagts i media är att en anställd använt toaletten och att äcklet märkte det då hennes lapp (skriven på engelska, vilket utländsk press skrattar åt), ramlat ner.
Inte ett enda ord om ”ränder i toaletten”, ”sprutlackering” osv, lappen hade trillat ner.
Vi lever i Sverige 2024, men den där äckliga trash-häxan har väl spenderat för mycket tid i Dubai och spanat in hur psykopaterna behandlar sina slavar från Kenya.
Alltså har alla gått särskola?
Antagligen var det väl äckligt på muggen eftersom den behövde städas.
Man springer väl för fan inte o sunkar ner chefens privata skithus alldeles oavsett hur klistrig i trosan man är?
Det verkar ju väldigt befängt och ohygieniskt.
Säkert århundrades mög fruntimmret låtit jäsa i kistan hela helgen.
Hygienen som sagt.
Citera
2024-12-13, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Underskatta inte medelflashbackarens snudd på Freudianska behov att slicka röv.

Av en 20-åring influencer??! 🤣🤣🤣
Det har jag då underskattat.
Citera
2024-12-13, 21:00
Medlem
Citat:
Av en 20-åring influencer??! 🤣🤣🤣
Det har jag då underskattat.

Ja du gränsen är ganska låg för att vinna beundran här…
Citera
2024-12-13, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeTheSweed
Alltså har alla gått särskola?
Antagligen var det väl äckligt på muggen eftersom den behövde städas.
Man springer väl för fan inte o sunkar ner chefens privata skithus alldeles oavsett hur klistrig i trosan man är?
Det verkar ju väldigt befängt och ohygieniskt.
Säkert århundrades mög fruntimmret låtit jäsa i kistan hela helgen.
Hygienen som sagt.

Du har nog gått i särskola med ditt märkliga ordförråd och säregna sätt att uttrycka dig.
Chefer har inte privata toaletter. Det är det som är grejen. Detta skrattar media åt även internationellt.
Finns fortfarande ingen information i media om att någon gjort nåt äckligt på hennes toalett. Som för övrigt säkert är hur sunkig som helst.
Det står fortfarande bara att en person använde den en gång och att hon då tvingade personen skrubba den som straff.
Citera
2024-12-13, 21:13
Medlem
Citat:
Du har nog gått i särskola med ditt märkliga ordförråd och säregna sätt att uttrycka dig.
Chefer har inte privata toaletter. Det är det som är grejen. Detta skrattar media åt även internationellt.
Finns fortfarande ingen information i media om att någon gjort nåt äckligt på hennes toalett. Som för övrigt säkert är hur sunkig som helst.
Det står fortfarande bara att en person använde den en gång och att hon då tvingade personen skrubba den som straff.
Tack för recensionen. "Märkligt" och "säreget" känns som någonting du drar till med då det inte finns några grammatiska fel eller syftningsfel i min resonerande och argumenterande text.
Man bajsar inte ner chefens privata toalett punkt slut.
Hela denna diskussionen har kommit av att det verkar som att hela gruppen "unga kvinnor" har totalt eftersatta hygienrutiner och känsla för anständighet. Usch.
Citera
2024-12-13, 21:37
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeTheSweed
Den enda de intervjuade i artikeln hade ju bara bra erfarenheter.
Det här med toaletten var ju en stor del av artikeln.
Att hon hade mage att tycka att någon som olovligen bajsar ner hennes privata toalett ska städa efter sig!
Då jävlar rinner det till i trosan hos Lisa, 25 (råbakis och stinkande som en gorgonzola ur skrevet). Nu är vi kränkta! Torka upp sin egen avföring, nä det får chefen göra!
Smutsiga bakteriehärdar till småmuttor är vad de är i hönshuset.
Helt sjukt de som hatar på okända människor. Så äckliga ni är med ert behov av att trycka ned andra.
Smutsigt och lågt.
Hela den här historien verkar ha sitt ursprung i att små kärringar (som grupp) inte förstår detta med virus, bakterier, fetter, tensider, kroppsvätskor, desinfektion och odörer.
Hönshuset har kacklat liksom...
Snuskiga ungar!

Ehm nej. haha. Klockren propaganda från dig.
Citera
2024-12-13, 21:59
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Hennes ögon skrämmer mig... Eftersom hon är influencer så lär det vara lätt att kolla upp ska börja genast, det verkar ju som sagt som att några skruvar sitter rejält löst.

"Hennes ögon skrämmer mig..."
Känslokalla.
Citera
2024-12-13, 22:06
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
"Hennes ögon skrämmer mig..."
Känslokalla.

Ja, för hela hennes belöningssystem är hijackat av likes, followers och pengar. Hon är en materialistisk robot utan själ - just nu iaf. Tragiskt, men representativt för denna generation.
Citera
2024-12-13, 22:16
Medlem
kaerakels avatar
Citat:

Det märkliga är väl inte att hon har en privat toalett. Det är fullt förståeligt. Jag hatar att folk ska rycka i dörren och stå och vänta. Fuck you, mina miljoner, min skitstuga!

Det efterblivna är ju att hon favoriserar folk som får dela dasshus med henne äckligt skolgårdspolitik och skenheligt.
Citera
2024-12-13, 22:17
Medlem
exoticspices avatar
Om Matilda inte vill dela sin toalett med andra så är väl det enklaste för henne att låsa dörren och ha med sig nyckeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in