Citat:
Ursprungligen postat av
Megamindfull
Jaha då är det väl bara en vecka kvar av eländet...
En snabbanalys av deltagarna i kronologisk ordning, dvs första med störst sannolikhet att vinna:
1. Maxim, fick lite väl mycket hybris ett tag när han vann allt men har lugnat sig nu och är när allt kommer omkring den som är "värdigast" och troligast att vinna.
(2). Viktor, hade han inte åkt ut på ett bananskal mot Nabbe så hade jag sett honom som nr.2.
2 & 3. Oliver eller Ida beroende på tävlingar. Ser Ida som en värdigare vinnare än feg-Oliver.
4 & 5. Patrik eller Amanda, beroende på typ av tävlingar men har Patrik flax som hittills så kan han gå längre än så här men kommer förmodligen aldrig förbi en ev röstning av utröstade deltagare. Amanda känns ojämn och verkar inte ha en obeveklig vilja att vinna. En gåta varför hon anmälde sig till programmet. Patrik är en ohyggligt störig typ och det skulle bara vara bra för hans självbild om han åker ut först i finalveckan.
6. Nabaz, hade megaflyt mot Viktor men har väl annars inte utmärkt sig i någon annan tävling vad jag kan minnas så tveksamt att ett bananskal ska räcka för att han ska kunna vinna.
Skulle inte förvåna mig om man tvingas se den här gubben i andra reality-sammanhang framöver...
Om Maxi vinner får Rania (hette hon så) rätt.
Det viktigaste är att Patrik inte vinner, det räcker med hybris hos honom.
Bara jag som skulle vilja se en talkshow med Nabaz och farmen-Sebastian Dawkins? Väck farmen-Qristina från de döda och sätt Annie Lööf i mitten.