2024-12-16, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Vet inte men efter avsnittet när XX plumsar så ser man ett klipp från nästa avsnitt med 3 personer. Så då vet man vem som röstats ut.
2024-12-16, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Det är inga problem att hon lägger vikt på någon MEN:

Hon lägger vikt på Maxim, gå då inte fram och försök trösta honom när han förlorar. Är det så jävla svårt att förstå?! Sen blir hon så kränkt att hon vill polisanmäla när han knuffar bort henne. Helt fel av Maxim men det är i stundens hetta.

Hon lägger vikt på Patrik. Låtsas inte som att du vill muntra upp honom när han åkt ut. Uppenbarligen ville hon ju att Patrik skulle åka ut före de andra och blir alltså glad att han åker ut.

I båda fallen är det falskt att trösta och muntra upp ditekt efter de åker ut. Ida fick ju som hon ville så ja, det är falskt och bitchigt.

Någon som sett och och förstått hur hemsk hon är. Hon får absolut mest tid i synkarna och pratar bara illa om dom andra hur tråkiga och vedervärdiga alla är. Om man är så illa omtyckt av så många får man kanske ta sig en funderare. Hon är så självgod så det är vidrigt o se hur hon hånler hela tiden. 🤮🤢🤮🤢
2024-12-16, 22:54
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Såg att Robinson UK börjar sändas på tv4. Det ska bli kul!

Citat:
Ursprungligen postat av MrPiccard
Jag har kollat på Svenska Robinson sen starten och även sett Australiska å Engelska Robinson.
Svenska Robinson är så ”PK” att det är ljusår ifrån dom ovanämnda gällande intriger, tävlingar å kul. Den som skulle höja våran version av Robinson till höjderna av intresse och tävlingskvalitet är Dragomir som programledare! Då blir det andra bullar

Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Ja Australiska och UK har ett annat tempo.
Det kan bero på att de länderna har fler att välja på både bland produktionspersonal och deltagare.
Så det blir vassare tävlingar, bättre klippning/efterproduktion m.m.
Och säkrare programledare som är mer bekväma i sin roll.
Fast det är kanske Petras röst/tonläge som gör att jag upplever att hon inte har samma auktoritet som de Australiensiska/Engelska programledarna.
Jag har aldrig sett på UK. Är den sevärd? Är det bara 16 avsnitt på en säsong?
2024-12-16, 23:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Jag har aldrig sett på UK. Är den sevärd? Är det bara 16 avsnitt på en säsong?

Jag vet inte hur många avsnitt men det måste ju vara fler än 16 tänker jag.

Första gången jag ser UK och den minner väldigt mycket om Australien. Men Australia-George är saknad och inte glömd, han och de andra som var med i den säsongen, hans första, gjorde den så sevärd. Bäst tycker jag.

Men UK är klart sevärd, tuffa tag och pakter och amuletter och intressanta tävlingar.

När jag läser kommentarerna här inne är det så tydligt varför svensken fostrats till lagom-principen och mellanmjölkspersonligheten. Man får inte stå ut, då kommer mobbarna på en gång för att trycka ner en.
2024-12-16, 23:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Någon som sett och och förstått hur hemsk hon är. Hon får absolut mest tid i synkarna och pratar bara illa om dom andra hur tråkiga och vedervärdiga alla är. Om man är så illa omtyckt av så många får man kanske ta sig en funderare. Hon är så självgod så det är vidrigt o se hur hon hånler hela tiden. 🤮🤢🤮🤢

Hon pendlar mellan att vara offret och att vara grandios. Kanske en försvarsmekanism? Men trevligt intryck ger hon verkligen inte.
2024-12-16, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Patrik är ju en skam för mänskligheten. Större tönt har jag inte sett och hört i mitt liv tror jag.

Ja, Patrik är ett gissel. Den mest patetiska person som existerat? Snubbla ut honom bara.
Jag tycker Amanda är cool men hon är för anonym för att man ska känna för henne så mycket.
2024-12-16, 23:28
Medlem
Tjockapans avatar
"King George" var så fantastiskt underhållande att beskåda, sannerligen en mästerlig spelare.
2024-12-16, 23:34
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rajan03
Vet inte men efter avsnittet när XX plumsar så ser man ett klipp från nästa avsnitt med 3 personer. Så då vet man vem som röstats ut.

Och vem är det...?
2024-12-16, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Håller med, jag måste helt ha missat något, vad gjorde Oliver för nåt? Tyckte mest han är relativt anonym skön kille typ...

Jag håller med. Förstår inte hatet från vissa. Tycker han är helt okay.
Men det där går igen i olika trådar. Till exempel Jessica Almenäs i Jorden Runt. Visst har hon sina sidor, men så farligt är det väl ändå inte.
Däremot är som sagt Patrik ett riktigt praktarsle.
2024-12-16, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hahaha! Patrik beter sig som en tjackskadad när han vinner nästsista plats i en pusseltävling. Det rycker i honom och han slår sig på låren under okontrollerat skrikande. Det är som att se Christer Pettersson på en paradisö
Skämskudde delux, fan vad han gör bort sig. Den gubben har problem med det psykiska. Och allt detta jag ska visa för mina barn.... wtf, han tror det är det är kärlek
2024-12-16, 23:58
Medlem
Hoppas Ida vinner så att hon sätter mobbarna på plats. Hon har fått oförtjänt mycket skit här i tråden. Sen är man ju lokalpatriot, hon bor i Tegelhagen, Sollentuna där jag bott i 30 år.
2024-12-17, 00:14
Medlem
Abelssuns avatar
Tycker inte Patrik är störande. Slida är bra mycket värre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in