Citat:
Ursprungligen postat av
BillyBrutal
Only a whole a lot of nothing is left... Jag har levt ett liv som nog saknar motstycke på många sätt. Nu sitter jag och funderar på om det stämmer att bara mycket tomrum kvarstår men känslan är den. Jag kan inget särskilt men anser mig veta allt jag behöver veta, och jag vet antagligen det också...
Det går inte att tvinga sig själv till att tycka att Stockholms vattenfestival, självantända i politiska diskussioner, tyckande, att bli en fluga efter kvinnor eller att spela fotboll är intressant eller kul.
Vad gör man när känslan är att allt är gjort och när man vet allt man behöver förstå? Är livet slut då?
Ja, då tycker jag att livet är slut. Att inte förändras och utvecklas alls är att leva som en grönsak. Du vet nog också t o m mindre än vad du tror, Stockholm har ju inte haft någon vattenfestival på 25 år.
Du låter deprimerad tycker jag, även om det inte är så du beskriver dig själv. Du borde nog testa att försöka få hjälp med motivation och livslust. Kan sånt där för dåligt, men på Flashback skulle du ju kunna testa psykologiforumet, för var du lämpligen ska vända dig först.