Ja han kan ju börja jobba för henne helt klart han har ändå samma mentalitet som henne 🤣🤣
Tror du verkligen att fröken Djerf anser att fiftyforfifty är värdig en chef som henne? Tror du fiftyforfifty anser att fröken Djerf är värdig att vara chef över honom? I den bästa av världar kanske...
Tror du verkligen att fröken Djerf anser att fiftyforfifty är värdig en chef som henne? Tror du fiftyforfifty anser att fröken Djerf är värdig att vara chef över honom? I den bästa av världar kanske...
Är du hens kompis eller? Tror du jag bryr mig om vad den tycker att försvara ett sånt här beteende som Matilda djerf har drivit mot sina anställda är sinnesjukt. Ingen förtjänar en sån här vidrig chef alla förtjänar respekt empati på sin arbetsplats eller du håller på inte med?
Är du hens kompis eller? Tror du jag bryr mig om vad den tycker att försvara ett sånt här beteende som Matilda djerf har drivit mot sina anställda är sinnesjukt. Ingen förtjänar en sån här vidrig chef alla förtjänar respekt empati på sin arbetsplats eller du håller på inte med?
Nu blir det visst en kvinnofråga. Ok för kvinnor att mobba kvinnor för män kommer undan med eller?
Citat:
Cecilia Blankens, 41, vd och grundare av det svenska sko- och accessoarmärket Blankens, har gått ut i försvar till Matilda Djerf.
”Kan det finnas MILJONER manliga vd:ar genom tiderna som inte bara kunnat anmärkas på om deras ledarskapsförmåga, utan som också fattat ett och annat moraliskt tveksamt beslut med mera. Är säker på att du är en ok chef, och om du nu inte gör det utan anmärkning – so what?”, skrev hon i en kommentar på Instagram, som senare tagits bort https://www.aftonbladet.se/nojesblad...djerfs-foretag
Det som är mest pinsamt för henne just nu är hennes tystnad på hennes sociala medier och hemsida.
Ju längre den pågår, desto mer visar det att uppgifterna som läckt ut är korrekta.
Förkylningstider nu - kanske hon drabbats av någon halsinfektion och därför reagerar så kraftigt mot eventuella bakterier.
Har du fått hår på snoppen än? Tror du att förkylningstider beror på att hon har en egen toa? Där enbart hennes favoritanställda får kissa och bajsa? Att hon är rädd för vinterkräksjukan? Tror du detta hände idag? Det har pågått länge.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!