2024-12-12, 19:49
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liooonesss77801
Ja han kan ju börja jobba för henne helt klart han har ändå samma mentalitet som henne 🤣🤣

Tror du verkligen att fröken Djerf anser att fiftyforfifty är värdig en chef som henne? Tror du fiftyforfifty anser att fröken Djerf är värdig att vara chef över honom? I den bästa av världar kanske...
Citera
2024-12-12, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Tror du verkligen att fröken Djerf anser att fiftyforfifty är värdig en chef som henne? Tror du fiftyforfifty anser att fröken Djerf är värdig att vara chef över honom? I den bästa av världar kanske...

Är du hens kompis eller? Tror du jag bryr mig om vad den tycker att försvara ett sånt här beteende som Matilda djerf har drivit mot sina anställda är sinnesjukt. Ingen förtjänar en sån här vidrig chef alla förtjänar respekt empati på sin arbetsplats eller du håller på inte med?
Citera
2024-12-12, 19:57
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liooonesss77801
Är du hens kompis eller? Tror du jag bryr mig om vad den tycker att försvara ett sånt här beteende som Matilda djerf har drivit mot sina anställda är sinnesjukt. Ingen förtjänar en sån här vidrig chef alla förtjänar respekt empati på sin arbetsplats eller du håller på inte med?

Jag håller med dig till fullo.
Citera
2024-12-12, 20:02
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VL86
Känner en som satt på henne i tvåan och tro mig hon behöver en helt egen toa. Hans lägenhet luktade soptipp i en vecka efter hennes besök.

Nu vet jag inte om du trollar men vafan tror du att det alltid är frid och fröjd att bara trycka någon i tvåan?
Citera
2024-12-12, 20:05
Medlem
Zaedrewss avatar
Nu blir det visst en kvinnofråga. Ok för kvinnor att mobba kvinnor för män kommer undan med eller?

Citat:
Cecilia Blankens, 41, vd och grundare av det svenska sko- och accessoarmärket Blankens, har gått ut i försvar till Matilda Djerf.

”Kan det finnas MILJONER manliga vd:ar genom tiderna som inte bara kunnat anmärkas på om deras ledarskapsförmåga, utan som också fattat ett och annat moraliskt tveksamt beslut med mera. Är säker på att du är en ok chef, och om du nu inte gör det utan anmärkning – so what?”, skrev hon i en kommentar på Instagram, som senare tagits bort
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...djerfs-foretag
Citera
2024-12-12, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lappaz
Förkylningstider nu - kanske hon drabbats av någon halsinfektion och därför reagerar så kraftigt mot eventuella bakterier.

Gissar på fobi mot magsjuka.
Citera
2024-12-12, 20:09
Medlem
Storanglarens avatar
Det som är mest pinsamt för henne just nu är hennes tystnad på hennes sociala medier och hemsida.
Ju längre den pågår, desto mer visar det att uppgifterna som läckt ut är korrekta.
Citera
2024-12-12, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yllefilt
Gissar på fobi mot magsjuka.
Ja , nått sånt.
Vinterkräksjukan går ju nu i väst Sverige.
Citera
2024-12-12, 20:12
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
I Aftonbladets granskning berättar ”Anna” om en fotografering av en modell i en större storlek.

– När bilderna levererades så sa Matilda att de måste tas om för att hon ser så jävla fet ut i de här kläderna så vi kan inte visa det.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...t-och-skadligt

Rätt komiskt egentligen. Ska de göra kläder för att dölja hur feta folk egentligen är?
Citera
2024-12-12, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Jag håller med dig till fullo.

Då är vi på samma sida!
Citera
2024-12-12, 20:20
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lappaz
Förkylningstider nu - kanske hon drabbats av någon halsinfektion och därför reagerar så kraftigt mot eventuella bakterier.

Har du fått hår på snoppen än? Tror du att förkylningstider beror på att hon har en egen toa? Där enbart hennes favoritanställda får kissa och bajsa? Att hon är rädd för vinterkräksjukan? Tror du detta hände idag? Det har pågått länge.
Citera
2024-12-12, 20:25
Medlem
Verkar vara urspårat skevt och vrångt i denna tråden , så mycket trams och elände.
D.jerf A.venue - bra namn. Tar och droppar denna tråden.

Med en stamp det står good luck.

Senast redigerad av Lappaz 2024-12-12 kl. 20:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in