2024-12-12, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Lovar att hon sitter hemma och gråter och tycker synd om sig själv idag. Fast det är hennes anställda det är synd om

Hon gråter inte i sin ensamhet, hon gråter bara om hon kan manipulera någon genom att gråta.

Yeez.. Vi har verkligen öppnat Pandoras ask med psykiska sjukdomstillstånd.

Hon reser, går ut och driver ett företag, hon har inte OCD. Få saker är så uppenbar narcissism som att utmåla sig som ett offer när det i själva verket är hon som helt saknar medkänsla.

Är man så allvarligt sjuk att man äcklas av att en människa äter en banan eller åker kollektivt, så är man diskvalificerad från en hel del aktiviteter, befattningar och arbeten. Empatin faller inte ur huvudet bara för att man har OCD.
Citera
2024-12-12, 20:32
Medlem
LaettMjoelks avatar
Jag vet inte varför folk är så förvånade egentligen. Tycker hennes fasad känns rätt genomskinlig - hon marknadsför sig som "snälla, söta tjejen" men ingen sitter i sån position som hon gör karriärsmässigt för att de varit gulliga... Det hör väl till att gå på några lik och vara en bitch för att nå dit hon är?

Tycker väl det är mest patetiskt av människorna som följer henne att tro att hon genuint bryr sig om olika storlekar osv. Ingen influencer bryr sig ett skit om någon annan än sig själva och möjligtvis sin innersta krets. De är narcissister som älskar sig själva och som älskar att höra att andra beundrar dem. De älskar också att tjäna pengar och skiter totalt i all etik kring det så länge de får leva det perfekta instagram-livet.
Citera
2024-12-12, 20:34
Tänk om man hade haft tid över att försöka nästla sig in i detta företag bara för att sätta henne på plats framför alla andra anställda så hon hade fått smaka sin egen medicin. Alternativt blivit anställd bara för att sabotera så mycket som man hinner.
Hade njutit varenda sekund.
Citera
2024-12-12, 20:42
Medlem
fingercuffss avatar
Djerf Avenue

Tipsar:
– ”Gå ut och skaffa lite erfarenhet och allmänbildning. Kanske umgås med en transperson om du har en anställd.”

Vad fan är det här?

Go woke get broke har aldrig varit mer passande.
Citera
2024-12-12, 20:44
Medlem
TheSwedishEmpires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
citat från GP : "När toaletten använts av ”fel” anställd ska en anställd tvingats skura den ren igen för att Matilda Djerf skulle kunna använda den igen."

"I en video berättar en av de anställda hur Matilda Djerf även kunde bli äcklad om de anställda har åkt kollektivt."

" Flera berättar att de inte vetat om de kommer gå från arbetsdagen gråtande, och att det är Matidla Djerfs humör som styr.

– Jag har aldrig varit så rädd för en person i hela mitt liv. Hon kunde skälla ut en framför hela kontoret, säger en av de anställda till Aftonbladet."

vem är denna Matilda Djerf? verkar om ett riktigt psykfall

https://www.gp.se/ekonomi/anstallda-...9-34d484926e86
Klockrent fall av nån med OCD. Bacilskräcken med toaletten och rädslan för folk som blivit "smutsiga" i kollektivtrafiken gör det glasklart.
De med OCD kan vara riktiga psykfall
Citera
2024-12-12, 20:49
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Han är en typisk cuck. En sådan där man som slickar kommandoran på alla arbetsplatser med en elak kvinnlig chef.

Sluta mobbas.

Uppenbart att du inte förstår då du är en incell. Jag är inte någon som låter min verklighetsuppfattning formas av sensationsjournalistik vars enda syfte är att sälja annonser till läsare som saknar förmågan att ifrågasätta. De skriver vad som helst för att få dig, och andra som inte orkar tänka längre än rubriken, att svälja deras budskap. Det ger dem kapital att fortsätta mata massorna med samma agenda. För 50 år sedan hyllade de nazismen. Idag är det en annan ensidig berättelse, men fårskocken, där du ingår, följer troget efter.

Att hon är kvinna är väsentligt, för hon har en ung kvinnlig målgrupp som lyssnar. Jag har sett chefer i många branscher, i Sverige, och ja, det finns större svin än hon, kvinnor och män -milt uttryckt. Men hennes position gör henne till ett hot, och det är därför Aftonbladet vill karaktärsmörda henne. Hon har inflytande, långt bortom vänsterns räckvidd, och det är en avgörande faktor inför nästa val. Kvinnorna. Det handlar inte om moral, det handlar om makt. Allt är politik. Alltid.
Citera
2024-12-12, 20:55
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSwedishEmpire
Klockrent fall av nån med OCD. Bacilskräcken med toaletten och rädslan för folk som blivit "smutsiga" i kollektivtrafiken gör det glasklart.
De med OCD kan vara riktiga psykfall

Har inte med bacillskräck att göra. De hatar och ser ner på vanliga människor. Precis som den där häxan som stod och filmade en utslagen man och hängde ut stackaren på sin youtubekanal.
Citera
2024-12-12, 21:00
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Sluta mobbas.

Uppenbart att du inte förstår då du är en incell. Jag är inte någon som låter min verklighetsuppfattning formas av sensationsjournalistik vars enda syfte är att sälja annonser till läsare som saknar förmågan att ifrågasätta. De skriver vad som helst för att få dig, och andra som inte orkar tänka längre än rubriken, att svälja deras budskap. Det ger dem kapital att fortsätta mata massorna med samma agenda. För 50 år sedan hyllade de nazismen. Idag är det en annan ensidig berättelse, men fårskocken, där du ingår, följer troget efter.

Att hon är kvinna är väsentligt, för hon har en ung kvinnlig målgrupp som lyssnar. Jag har sett chefer i många branscher, i Sverige, och ja, det finns större svin än hon, kvinnor och män -milt uttryckt. Men hennes position gör henne till ett hot, och det är därför Aftonbladet vill karaktärsmörda henne. Hon har inflytande, långt bortom vänsterns räckvidd, och det är en avgörande faktor inför nästa val. Kvinnorna. Det handlar inte om moral, det handlar om makt. Allt är politik. Alltid.

Du pratar och pratar men det kvarstår att hon gjort vissa saker.
Nej man är inte incel för att man spyr på feminazism. Det är inte ok bara för att det rör sig om den privata sektorn.
Man är däremot en simp och en cuck om man håller sådana om ryggen. Dessa har man minsann sett IRL. Män som slickar röv på häxor. Generellt talat. Det är okej för att det är en tjej blabla.
Citera
2024-12-12, 21:01
Medlem
Återigen så är det en helylle-kändis/influencer som visar sig vara ett rövhål och alla är förvånade. Människor och svensken i synnerhet måste vara rejält dumma i huvudet. Som att gå och handla T-shirts eller toppar för 25 spänn på Zara eller H&M och sen bli förvånad att någon i produktionsledet har blivit blåst.
Citera
2024-12-12, 21:04
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatTren
Återigen så är det en helylle-kändis/influencer som visar sig vara ett rövhål och alla är förvånade. Människor och svensken i synnerhet måste vara rejält dumma i huvudet. Som att gå och handla T-shirts eller toppar för 25 spänn på Zara eller H&M och sen bli förvånad att någon i produktionsledet har blivit blåst.

Ja, alltid människor som försöker framställa sig själva som goda och moraliskt överlägsna som är de största svinen.
Citera
2024-12-12, 21:06
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Sluta mobbas.

Faktum är att hon drivit sin firma i sann woke-anda, vart i intervjuer om det osv. Nu visar hon sig vara motsatsen, vilket både hon själv och styrelsen erkänner. Styrelsen säger till och med att de känt till klagomålen länge. Vill Aftonblader att de som gillar Matilda, skall inse att hon egentligen är höger, och på så sätt rösta höger? Eller varför diskvalificerar du detta direkt? Finns många idiotiska chefer, och du har tydligen sett många, men hur många av dem har byggt hela sitt liv på Instagram på att vara något snällt, fint, inkluderande, och visat sig vara tvärtom?
Citera
2024-12-12, 21:27
Medlem
AllthatLOOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskenet
Kolla hennes ögon för fan
Skulle tippa på judiskt påbrå någonstans. Vidrigt av henne att behandla anställda som hon gör. Kul när sådana skitstövlar bland företagare får deras brallor avdragna.
Blir också kul att följa denna kris hur den spelas ut, tippar på konkurs inom ett år. Om inte hon vore psykopat så skulle jag tippa på självmord.

Kul att ni som försöker försvara henne blandar in vänstern, fan skrattretande.

Rot in hell!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in