Citat:
Ursprungligen postat av
UppmarksamhetsHora
Han är en typisk cuck. En sådan där man som slickar kommandoran på alla arbetsplatser med en elak kvinnlig chef.
Sluta mobbas.
Uppenbart att du inte förstår då du är en incell. Jag är inte någon som låter min verklighetsuppfattning formas av sensationsjournalistik vars enda syfte är att sälja annonser till läsare som saknar förmågan att ifrågasätta. De skriver vad som helst för att få dig, och andra som inte orkar tänka längre än rubriken, att svälja deras budskap. Det ger dem kapital att fortsätta mata massorna med samma agenda. För 50 år sedan hyllade de nazismen. Idag är det en annan ensidig berättelse, men fårskocken, där du ingår, följer troget efter.
Att hon är kvinna är väsentligt, för hon har en ung kvinnlig målgrupp som lyssnar. Jag har sett chefer i många branscher, i Sverige, och ja, det finns större svin än hon, kvinnor och män -milt uttryckt. Men hennes position gör henne till ett hot, och det är därför Aftonbladet vill karaktärsmörda henne. Hon har inflytande, långt bortom vänsterns räckvidd, och det är en avgörande faktor inför nästa val. Kvinnorna. Det handlar inte om moral, det handlar om makt. Allt är politik. Alltid.