2024-12-12, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Erkänt vad? Att hon är en odräglig människa? Finns en hel del av dem. Du till exempel, som dömmer människor utifrån ett fåtal historier uppblåsta av en kvällsblaska. En vänstervriden tidning därtill.

Läser du tidningarna eller är du bara efterbliven, hon sa ju att hon gjort fel
Citera
2024-12-12, 18:32
Avstängd
Citat:
Några kränkta vänstertomtar.
Så, knappast någon bryr sej.

Andra oegentligheter värre, liknande detta skrivs det inte om, och jag är förvånad över att kvällstidnings vänstermedia inte skriver mer om det ist.
Men visst, det säljer inte lösnummer.

Sen, strax under dylika reportage så gör de reklam för nån spelsite, å efter det nåt inlägg om spelberoende 😄
Citera
2024-12-12, 18:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Läser du tidningarna eller är du bara efterbliven, hon sa ju att hon gjort fel
Vem fan tror på det?
Citera
2024-12-12, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurksallad
BOOM där har du svaret - pappa yrkesmilitär. Äpplet faller inte långt ifrån trädet. Försvarsmakten har fostrat psykopater och narcissister sedan Dackefejden.

Precis hon är ett vider!!
Citera
2024-12-12, 18:34
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Jag tänker att det måste vara fler som blivit utskällda på samma sätt så att man borde haft sina arbeskamrater i ryggen. Är det någon som vet hur stor arbetsplatsen är?
2022 jobbade 10 personer där som vid bokslutet 2023 hade ökat till 28 anställda.
Senast redigerad av exoticspice 2024-12-12 kl. 18:36.
Citera
2024-12-12, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag har inte hintat om att det skulle ge henne "rätten" att bete sig illa. Jag anger det som förklaringsmodell till varför hon kan tänkas bete sig på det sättet.

Kanske var så du menade?
Ja, tack så var det.
Citera
2024-12-12, 18:36
Medlem
Citat:
Erkänt vad? Att hon är en odräglig människa? Finns en hel del av dem. Du till exempel, som dömmer människor utifrån ett fåtal historier uppblåsta av en kvällsblaska. En vänstervriden tidning därtill.

Ett fåtal historier det är ju förfan 11 personer som har pratat om det.??! Hon har erkänt att företaget har behövt anställa en coach för att hon ska lära sig hur man beter sig mot människor 🤣🤣 du kan ju börja jobba från h e e du kanske blir en av hennes favoriter du tänker ju lika skevt som henne hon kanske låter dig använda hennes toalett!!
Citera
2024-12-12, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Vem fan tror på det?

Som jag sa, jag spyr på henne, tror att hon är lite värdare än oss andra
Citera
2024-12-12, 18:40
Medlem
Uppenbart något fel när hon tror att hon är värsta instasnyggingen fast egentligen inte snygg alls. Helt felaktig verklighetsuppfattning. Typisk psykopat/narcissist.
Citera
2024-12-12, 18:40
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liooonesss77801
Ett fåtal historier det är ju förfan 11 personer som har pratat om det.??! Hon har erkänt att företaget har behövt anställa en coach för att hon ska lära sig hur man beter sig mot människor 🤣🤣 du kan ju börja jobba från h e e du kanske blir en av hennes favoriter du tänker ju lika skevt som henne hon kanske låter dig använda hennes toalett!!

Hon säger vad som helst för att släta över det du och dina lättkränkta gelikar skriker om. Patetiska!
Citera
2024-12-12, 18:47
Medlem
Citat:
Hon säger vad som helst för att släta över det du och dina lättkränkta gelikar skriker om. Patetiska!

Men då så!! Anställ dig imorgon för hennes företag!
Citera
2024-12-12, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Ja fiftyforfifty får säkert sprutbajsa ner hela väggen om han så vill efter så mycket fjäsk som han gjort.

Ja han kan ju börja jobba för henne helt klart han har ändå samma mentalitet som henne 🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in