2024-12-11, 00:09
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Verkar vara ett känsligt kapitel för dig. Fd fotbollspelare kanske?
Nej, de flesta är långt ifrån intelligenta men du kan ju inbilla dig själv det om det stärker ditt ego.

Bosse lurar ingen, allt är precis som det ser ut. Tom blick dessutom, intelligenta människor har en skärpa i blicken, det finns liv där. Det gör det inte hos Bosse.

Du vet allt om modellvärlden, du vet att majoriteten av världens fotbollsspelare är ointelligenta, du vet hur alla deltagare i olika dokusåpor tänker och fungerar, du leker hobbypsykolog här på nätterna, där du analyserar allt och alla. Ditt ego är sannerligen enormt. Du borde skaffa dig en karl och ett jobb.
Citera
2024-12-11, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Du vet allt om modellvärlden, du vet att majoriteten av världens fotbollsspelare är ointelligenta, du vet hur alla deltagare i olika dokusåpor tänker och fungerar, du leker hobbypsykolog här på nätterna, där du analyserar allt och alla. Ditt ego är sannerligen enormt. Du borde skaffa dig en karl och ett jobb.

Något som ofta är gemensamt för modeller och forbollspelare är att de valt bort skolan tidigt för att satsa på idrott eller vara modell. Kanske inte alltid ointelligent, men obildade är nog rätt många och på grund av det hänger de inte riktig med. Så som Liam och ärtsoppan. Inte ovanligt att manliga fotbollsspelare bara har gymnasiet.
Citera
2024-12-11, 09:33
Medlem
Jag tror att den vi minst anar kommer ta hem spelet.....nämligen Kelda!

Hon lurar Bodström på slutet...kvinnlig list!
Citera
2024-12-11, 09:54
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tradera
Jag tror att den vi minst anar kommer ta hem spelet.....nämligen Kelda!

Hon lurar Bodström på slutet...kvinnlig list!

Jag tror tvärtom att Bodström kommer ta hjälp av de andra för att få ut Kelda.
Citera
2024-12-11, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
"Givetvis"? Enligt dig i så fall.
Ja, fördomar är fördomar och behöver inte vara verklighet men det finns ingenting som tyder på att Bosse skulle vara särskilt smart, tvärtom. Fördomar har tillkommit av en anledning. Bara för att man kan lära sig spelstrategier inom fotboll så betyder det inte att man är intelligent.
Helt olika saker.
Eller påstår du att alla framgångsrika fotbollsspelare är intelligenta?

Finns som sagt ingenting som tyder på att Bosse gått in i en roll och gör sig mer korkad än han är. Varför dölja det för oss tittare i så fall? Det borde han ju delat med oss i synkarna som en liten blinkning att "ha ha vad jag lurar dem". Finns ingenting sådant som sagt.

Bo har ju lyckats inte bara som spelare utan även som klubbdirektör och sportchef.

Rätt löjligt att säga att det inte finns något som talar för att han är intelligent. Ännu mer löjligt att kalla honom ointelligent baserat på Förrädarna och att han spelat fotboll
Citera
2024-12-11, 16:41
Medlem
Om man lyssnar på dagens förrädarpodd med Niklas så TYCKER JAG att man får en hint om vem som kommer vinna. Blir förvånad om nån annan vinner till slut
Citera
2024-12-11, 16:50
Medlem
Angående Bosse i Förrädarna, skulle jag vilja uttrycka det så här: Om jag vore Djurgårdare, skulle mitt förtroende för honom som sportchef inte ha ökat. Programmet har inte direkt klippts så att han framstår som skärpt
Citera
2024-12-11, 17:17
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aahaaotaahaa
Angående Bosse i Förrädarna, skulle jag vilja uttrycka det så här: Om jag vore Djurgårdare, skulle mitt förtroende för honom som sportchef inte ha ökat. Programmet har inte direkt klippts så att han framstår som skärpt

Vad nu hur man sköter ett jobb som sportchef skulle ha något som helst med att göra hur man beter sig i en realitysåpa i TV. Det är ju inte precis samma egenskaper som framkommer på respektive ställe.
Citera
2024-12-11, 19:30
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neusneamgh
Något som ofta är gemensamt för modeller och forbollspelare är att de valt bort skolan tidigt för att satsa på idrott eller vara modell. Kanske inte alltid ointelligent, men obildade är nog rätt många och på grund av det hänger de inte riktig med. Så som Liam och ärtsoppan. Inte ovanligt att manliga fotbollsspelare bara har gymnasiet.

Att inte vara högutbildad, är inte samma sak som att vara osmart och ointelligent. Om man tar t.ex. Ronaldo, som inte är högutbildad, så framstår han inte som ointelligent i mitt tycke i alla fall.
Citera
2024-12-11, 19:32
Medlem
tempeZZts avatar
Såg just en trailer där Thomas:

Citera
2024-12-11, 19:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Att inte vara högutbildad, är inte samma sak som att vara osmart och ointelligent. Om man tar t.ex. Ronaldo, som inte är högutbildad, så framstår han inte som ointelligent i mitt tycke i alla fall.
Var Ronaldo det bästa exemplet du kunde komma på? Han verkar ju väldigt typisk 105 IQ.
Citera
2024-12-11, 19:45
Avslutad
Mycket pekar på att Bodström kommer vinna. Jag hoppas verkligen han skänker bort pengarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in