2024-12-10, 22:21
Medlem
Krakatoas avatar
Ni får säga till om det blir tradigt med massa text men här gör ChatGPT en analys av offerollen i senaste videon:

Nu är den ju digital och kan bara utgå från texten utan att lägga några känslomässiga värderingar men jag tycker nog att det verkar rimligt.
Citera
2024-12-10, 22:22
Medlem
Kickassfarsans avatar
Får nog hålla med Chrippish, riktigt sjuk tumme, låter som han fått nog och anmält grismunnen, man kan ju bara hoppas det stämmer.

Verkar som många nya följare fått upp ögonen för hur pass sjuk i huvudet Carl-Fredrik är. Att släppa denna video nu var ett riktigt dåligt drag, han borde skaffa en pr-avdelning.

Spelar ingen roll att han stängt av kommentarer, följarna fortsätter kommentera på senaste Cluee-videon, det ser verkligen mörkt ut för Bajshögen just nu, detta kommer han aldrig komma tillbaka efter.

Bajsbaronen är cancelled, bra jobbat alla, ni ska vara stolta över er själva att vi äntligen lyckats stoppa den där sjuka jäveln
Senast redigerad av Kickassfarsan 2024-12-10 kl. 22:24.
Citera
2024-12-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Ville kvinnan som Rasken skickade bilder på sitt kön till, träffas på riktigt och visa sin särade fitta?

Men då fegade Rasken ur o bad kvinnan att dra åt helevete?

Kvinnan blev då sur och skickade bilderna till Chrippa som hämd?
Kan ju vara Baronen själv som skrev och skickade bilderna till Chrippa eftersom att hans anmälan kring videorna lades ner som han också skickade själv till Chrippa, i vetskapen om att Chrippa skulle göra en video om bilderna o återigen försöka få honom dömd.
Skulle inte bli förvånad om så var fallet.
Citera
2024-12-10, 22:35
Medlem
kanblikuls avatar
Att Rask har kommentatorfältet avstängd gynnar INTE honom. Tänk "BlendSara332234" och "ensamMamma2346" hör på Rask att han inte kan ha kommentarerna öppet pga all kritik han får. Nu vet de att alla andra tycker Rask är en körd jävel. De känner sig ensamma i sina tankar OM de skulle tycka som Rask, eftersom alla andra tycker tvärt om. Det som boostar Rask i "BlendSara332234"s tankar är just kommentarsfältet där de kan skriva hjärtan + att Rask kan ta bort ALLT negativt.

Nu kommer det till att OM Rask tar bort ALLT negativt så kommer nog många "BlendSara"s att ryka som skulle kunna boosta Rask i framtiden. Rask vågar inte ens i detta läge att ta tjuren i hornen.

Jag säger emot mig själv ser jag.... dvs Rask har ett moment 22 som han inte kan ta sig ur HAHAHA

RASK, GE FAN I ATT PRATA OM LILLA C's FRAMTID DITT KRÄK! HON KAN INTE FÖRSVARA SIG MOT DIG!
Citera
2024-12-10, 22:42
Medlem
Crabby88s avatar
Har chrippa snackat om hans barn på samma uthängande sätt som idioten gör?
Citera
2024-12-10, 22:49
Medlem
StekplankAmbross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Haha vilken jävla nolla. Han sitter ju där och kokar. Han borde ta en paus och tagga ner lite.

Han drar det riktigt trötta argumentet att Chrippa minsann började allt, eftersom Chrippa pratade om honom ”i flera år”. Och det skulle rättfärdiga 150 förtalsklipp?! Det är logik som bara en outbildad tölp kan koka ihop.

Han har dragit den lögnen så jävla många gånger att han själv börjat tro på det. jag följde aldrig Chrippa aktivt men minns att det var typ 3-4 tjuvnyp åt Rask plus en video där han slaktade Rask om att han inte jobbade och fakeade sin mentala ohälsa. Oavsett så rättfärdigar inte det att Baronens förtals-serie, han har ju hängt ut alla i Chrippas närhet
Citera
2024-12-10, 22:57
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tror ni Rasks hostningar är:
1. Lungcancer.
2. KOL.
3. Tvångsbeteende.
4. Manipulationsteknik.

(Inte menat att göra en list-tråd, jag skämtar bara..)

Tror det är astma som är pga allt svartmögel i deras lägenhet.
Citera
2024-12-10, 23:04
Medlem
StekplankAmbross avatar
Haha sån jävla osmooth försök till fokusförlyttning i senaste videon. Först försvarar han varför han fortfarande har stängt av kommentarsfältet för att människor skriver elaka saker, absolut det finns vissa som skriver hat, men det är också hans följare som är genuint besvikna, han tar inte precis hand om sin publik genom att sätta munkavel på dom så fort de kan komma med kritik mot den fragila äggskallen

Han gick från att filma om sin dotter på intensiven till att prata om Chrippas dotter, snygg övergång... "Många har skrivit och frågat mig om Chrippas dotter", haha vilken jävla lögn, hur såg dom DM:sen ut?

"Fyfan Rask, hur fan kan du göra så mot din fru?! Ps. när ska du snacka om Chrippas dotter och LVU???"
Citera
2024-12-10, 23:06
Medlem
Crabby88s avatar
Jag tycker vi alla i gruppen ska hjälpa Mod. Att aktivt anmäla allt skitsnack om barnen. Gäller både rask och chrippas barn.

Det är inte okej att snacka om dom. Egentligen vill jag att inget ska ypas om dessa barn. Dom har INGET med detta att göra. Ingen av oss känner dom. Och vi ska fan tänka på att dom sitter kanske och läser detta. Samt alla på deras skola.
Så kan vi inte allihop ha det i åtanke?
Citera
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Ni får säga till om det blir tradigt med massa text men här gör ChatGPT en analys av offerollen i senaste videon:

Nu är den ju digital och kan bara utgå från texten utan att lägga några känslomässiga värderingar men jag tycker nog att det verkar rimligt.

Ja men det är bara en data. Det är skitsnack, men bara när det gäller rask så klart.
Citera
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Rasks damage control är episkt usel. Just nu är det bara självmål på självmål.

Han borde ha konsulterat sin AI-vän för lite tips på att vinna tillbaka förtroende. Att först säga att hans privatliv inte angår någon för att i nästa andetag analysera Chrippas privata telefonsamtal hade nog kommit långt ner på den listan.
Citera
2024-12-10, 23:09
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Rasks damage control är episkt usel. Just nu är det bara självmål på självmål.

Han borde ha konsulterat sin AI-vän för lite tips på att vinna tillbaka förtroende. Att först säga att hans privatliv inte angår någon för att i nästa andetag analysera Chrippas privata telefonsamtal hade nog kommit långt ner på den listan.

Inte ens AI kan rädda han ur detta debacel.
Detta är dekadens på hög nivå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in