2025-01-01, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Vilken rockhjälte. Fotar sig själv i spegeln på muggen i olika utstyrslar som liknar det jag hittade och lekte maskerad med när man va på besök hos mormor. Men det började ju kännas lite töntigt i tioårsåldern.
För 4 timmar sen räknade han upp vilka han firat nyår med, mamma, någons gudfar, grabbarna, morsan osv men inte Therese. Men skriver i nästa klipp att han firat nyår med Therese.

Jag måste sluta följa wt mästaren. Usch vad jag får dåliga vibes av hans jävla trams.
Från instagram stories.
Therese var uppräknad. Det var Astrid som inte stod med.
Citera
2025-01-01, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Therese var uppräknad. Det var Astrid som inte stod med.
Ok, jag har svårt hålla koncentrationen när jag tittar. Varför svamlar dom om att Therese är på bortaplan? Skapar dom content bara? Jag känner ju själv att jag är lite mätt på prat om kojan, badrummet, berghällen bakom huset, så en bussresa är hysteriskt mycket mer intressant, han är som ett litet geni trots han har tantbyxor.
Citera
2025-01-01, 19:20
Medlem
Tortellis avatar
Det måste vara en lågoddsare att barnens kompisar ser dom 2 videos på motherless! För att inte tala om vuxna boende i Trosa! Porr på Herr och Fru Rask och dessutom Youtube kanalen som bajsmannen har. Familjen Rask är 100% det stora samtalsämnet i Trosa. Och alla uthängningar som Rask sysslar med. SOS har nog stenkoll på Familjen Rask.
Citera
2025-01-01, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Ok, jag har svårt hålla koncentrationen när jag tittar. Varför svamlar dom om att Therese är på bortaplan? Skapar dom content bara? Jag känner ju själv att jag är lite mätt på prat om kojan, badrummet, berghällen bakom huset, så en bussresa är hysteriskt mycket mer intressant, han är som ett litet geni trots han har tantbyxor.
För att Therese la upp en bild från ett tåg/en buss (minns inte färdmedel). Där såg man Therese och Astrid. Ingen av dem har publicerat nån bild på familjen samlad på nyår.
Citera
2025-01-01, 19:36
Chocken att han snörvlar och hostar mer än vanligt i nyaste videon idag
Citera
2025-01-01, 19:45
Medlem
PeterJihadis avatar
Snacket i senaste videon om Aliens måste man likställa med snacket om Gud och Jesus. Han tror ju givetvis inte på det själv, den kättaren. Skulle det finnas en gud så som bibeln beskriver honom, hade han skickat Rask rätt ner i helvetet, utan att passera Sankte Per.
Citera
2025-01-01, 19:51
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Snacket i senaste videon om Aliens måste man likställa med snacket om Gud och Jesus. Han tror ju givetvis inte på det själv, den kättaren. Skulle det finnas en gud så som bibeln beskriver honom, hade han skickat Rask rätt ner i helvetet, utan att passera Sankte Per.
Börjar bli väldigt tydligt att den självvalda isoleringen i hemmet har gjort honom knäppare, det är spåkulor, wicka, möten med Jesus och nu aliens.

Han borde söka sig till vården för sina vanföreställningar, han är i ett sjukligt behov av hjälp omgående.
Citera
2025-01-01, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi

Det finns faktiskt inte en enda av de sju dödssynderna som inte stämmer överens med karaktärsdrag som Carl-Fredrik har. Man behöver inte vara religiös för att förstå det, det finns något där. Det är något evigt, och att göra som Rask gör har inneburit problem för folk i alla tider.

Det är bara att beskåda hur illa omtyckt han är och vilket torftigt skitliv han har. Det beror på att han har samtliga dessa karaktärsdrag.
Citera
2025-01-01, 19:58
Medlem
Rask fick ingen inbjudan även i år till Julbord med Joakim men Anjo & gumman fick fylla sin buk fick fina precenter mm..

Men Rask fick inga precenter till varken jul eller nyår från Joakim i år igen..
Inte ens en tablett ask skickade Jocke..

Joakim Lundell är känd för att bjuda & ge gåvor till sina nära & kära..

Rask blir bara mer & mer hatad i samhället även Joakim Lundell, Danjal & Anjo är en bidragande del till hans situation...
Han umger sig med personer i "hans lilla värd" som bara skattar åt honom & använder honom till sin egna vinning...

Som Danjal & Jocke sagt om Rask den skit grisen kan man inte ens ha i ett grisstall 😆🤣

Senaste skämtet om Rask är visst om Raskens runkvideos, enda miljonerna Rasken lyckas arbeta fram🤣
Citera
2025-01-01, 20:00
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det finns faktiskt inte en enda av de sju dödssynderna som inte stämmer överens med karaktärsdrag som Carl-Fredrik har. Man behöver inte vara religiös för att förstå det, det finns något där. Det är något evigt, och att göra som Rask gör har inneburit problem för folk i alla tider.

Det är bara att beskåda hur illa omtyckt han är och vilket torftigt skitliv han har. Det beror på att han har samtliga dessa karaktärsdrag.

Japp, man kan säga att om det är en karaktär i bibeln som beskriver Rask bäst, så är det Judas Iskariot.
Citera
2025-01-01, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det måste vara en lågoddsare att barnens kompisar ser dom 2 videos på motherless! För att inte tala om vuxna boende i Trosa! Porr på Herr och Fru Rask och dessutom Youtube kanalen som bajsmannen har. Familjen Rask är 100% det stora samtalsämnet i Trosa. Och alla uthängningar som Rask sysslar med. SOS har nog stenkoll på Familjen Rask.

Klart att så är fallet, åker nog många kåta mopedpojkar utanför bostaden.. Även A- traktor pojkar pratar om porr familjen & pappa bajsmannen som steker bajs i stekpannan..

På industrier så pratar runkgubbarna om Tessan..
Byggarbetsplatser lika så...
På lokala pizzerian står babbar & skrattar om porr familjen.. Säger vi bjuda familj på pizza sen vi knolla henne....

På Tessans jobb så går filmen runt bland kärringarna, men dom förstår att Tessan lever tillsammans med en mycket sjuk människa...De stöttar henne, hjälper henne...

Sen senast var ju hans egna runkvideos som blev massutskick...

Grannarna skäms över att ha en sån idot familj som grannar...

Men pappsen Rask fortsätter att skapa ännu mera skit & dumheter från sin koja medans Tessan & barnen plågas i det riktiga livet pga skithögen Carl Fredrik Alexander Rask...
Citera
2025-01-01, 20:40
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Klart att så är fallet, åker nog många kåta mopedpojkar utanför bostaden.. Även A- traktor pojkar pratar om porr familjen & pappa bajsmannen som steker bajs i stekpannan..

På industrier så pratar runkgubbarna om Tessan..
Byggarbetsplatser lika så...
På lokala pizzerian står babbar & skrattar om porr familjen.. Säger vi bjuda familj på pizza sen vi knolla henne....

På Tessans jobb så går filmen runt bland kärringarna, men dom förstår att Tessan lever tillsammans med en mycket sjuk människa...De stöttar henne, hjälper henne...

Sen senast var ju hans egna runkvideos som blev massutskick...

Grannarna skäms över att ha en sån idot familj som grannar...

Men pappsen Rask fortsätter att skapa ännu mera skit & dumheter från sin koja medans Tessan & barnen plågas i det riktiga livet pga skithögen Carl Fredrik Alexander Rask...
Hoppas på ett bättre år för T och barnen. Det sista dom behöver är fler runkbilder och knullvideos på morsan.

Hoppas detta blir året då T börjar respektera sig själv igen och slänger ut den stora högen med skit. Han har visat flera gånger förra året att du är lika mycket värd som en hundbajspåse.

Var nu en bra förebild för era barn, dom behöver en role model, deras loserfarsa är som alla redan vet någon dom skäms otroligt mycket över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in