2024-11-29, 17:56
Medlem
Nej, det är ju Anni/Anna Maria Mattsson.
Det känner man igen på beteende, röst, skratt. Hon anspelar verkligen på låtar om sig själv också.
Fan vad efterbliven, ja, sanningen kommer alltid fram trots allt, Anni...
PS. Linser, fejk hår, mm.
Citera
2024-12-04, 08:18
Medlem
Jag tycker hela grejen med att Aftonbladet inte gör en reveal kring henne, efter det som hände med Hooja, är så extremt anti-ekvivalistiskt och icke-feministiskt så jag kräks.

Personligen lyssnar jag inte på Fröken Snusk och ska en hävda att gangsterrap är dåligt för unga, så är hennes texter inte mycket bättre.
Kan ju hoppas för hennes skull att hon inte lever som hon lär, men särbehandlingen av henne tycker jag är vedervärdig.
Citera
2024-12-07, 22:42
Medlem
Wetterbergs avatar
En vacker kvinna! Bra musik dessutom!
Citera
2024-12-07, 23:14
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wetterberg
En vacker kvinna! Bra musik dessutom!

Rejält överviktig och anknäbb. Bra musik? Är du 15 år eller?
Citera
2024-12-08, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morris756
Jag tycker hela grejen med att Aftonbladet inte gör en reveal kring henne, efter det som hände med Hooja, är så extremt anti-ekvivalistiskt och icke-feministiskt så jag kräks.

Personligen lyssnar jag inte på Fröken Snusk och ska en hävda att gangsterrap är dåligt för unga, så är hennes texter inte mycket bättre.
Kan ju hoppas för hennes skull att hon inte lever som hon lär, men särbehandlingen av henne tycker jag är vedervärdig.
Ja texterna är helt galna när man vet att en stor del av hennes publik är väldigt unga barn. Inte hennes fel direkt kanske, men efter mello fick hon många yngre fans men hennes texter fortsätter bestå av "suga, luder, skinkor, dricka hb". Jag som förälder har fått förklara och begränsa väldigt många låtar, men vet att dotterns kompisar, 9-10 åringar och ja även deras ännu yngre syskon lyssnar och sjunger med.
Citera
2024-12-08, 14:05
Medlem
Majsmannen2s avatar
Finns det åldersgräns för film så borde det väl även göra för musik.

Det är väl mycket i Fröken Snusk och hennes sätt som attraherar en alldeles för ung grupp människor sett till vad som kommer ut ur hennes mun.

Men jag tror att allting händer lite snabbare idag, förbud tror jag inte så mycket på heller.

Det är vad det är, hade inte folket velat ha en Fröken Snusk så hade hon inte uppstått från första början, men det är väl helt klart något som lockar med hennes person och musik.
Citera
2024-12-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Mina idoler när jag var 10 var Onkel Konkel och Eddie Meduza betydligt värre än fröken snusk speciellt Onkel.
Haha ja de va väl inte bättre förr heller. Men det hörde ju inte direkt till vanligheten med små glin som lyssna på sånt. Och inte var det så uppmärksammat som fröken snusk är heller.

Men oavsett så tycker jag det är vidrigt med små tjejer som ser upp till fröken snusk och vill bli nån jäkla madrass som ligger med killar i bilar
Citera
2024-12-09, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenblad89
Haha ja de va väl inte bättre förr heller. Men det hörde ju inte direkt till vanligheten med små glin som lyssna på sånt. Och inte var det så uppmärksammat som fröken snusk är heller.

Men oavsett så tycker jag det är vidrigt med små tjejer som ser upp till fröken snusk och vill bli nån jäkla madrass som ligger med killar i bilar
Ja jag tycker egentligen inte att barn ska lyssna på sådant även om man själv gjorde det i väldigt ung ålder.

Det folk oftast inte förstår är att det är trams och ironi och där är ju Eddie Meduza tex ett klockrent exempel på en person som spelade en roll och om man bortser ifrån spriten var en ganska hygglig och rätt så djup kille och dessutom religiös.

Även Onkel himself var ju en helt vanlig familjefar som tyvärr lämnade oss allt för tidigt pga någon hjärtsjukdom.
Citera
2024-12-10, 21:14
Medlem
Vad är det för bolag hon Felicia är involverad i?

Tinis Consulting AB
Citera
2024-12-10, 21:26
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViskandeSnigel
Vad är det för bolag hon Felicia är involverad i?

Tinis Consulting AB

Bolagets bedriver artistisk verksamhet som konserter, turnéer, och övrig underhållning inom underhållningsbranschen.

Dvs alla pengar hon tjänar på sin musik, turnéer, div framträdande sköts via hennes bolag

Så gör alla artister. Har bolag där royalties/pengarna "sätts in"
Citera
2024-12-10, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Bolagets bedriver artistisk verksamhet som konserter, turnéer, och övrig underhållning inom underhållningsbranschen.

Dvs alla pengar hon tjänar på sin musik, turnéer, div framträdande sköts via hennes bolag

Så gör alla artister. Har bolag där royalties/pengarna "sätts in"

Är inte det en rätt så stor giveaway om hon vill vara anonym ?
Citera
2024-12-11, 14:48
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Finns det åldersgräns för film så borde det väl även göra för musik.

Det är väl mycket i Fröken Snusk och hennes sätt som attraherar en alldeles för ung grupp människor sett till vad som kommer ut ur hennes mun.

Men jag tror att allting händer lite snabbare idag, förbud tror jag inte så mycket på heller.

Det är vad det är, hade inte folket velat ha en Fröken Snusk så hade hon inte uppstått från första början, men det är väl helt klart något som lockar med hennes person och musik.

Hennes musik lockar egentligen bara white trash epa människor från små byar, det är problemet. Om de människorna inte hade funnits hade hennes musik inte alls varit lika populär. Oftast är dessa människor också tonåringar. Så det är de människorna som "Lockas" av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in