2024-12-11, 16:15
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrB00ZE
Hennes musik lockar egentligen bara white trash epa människor från små byar, det är problemet. Om de människorna inte hade funnits hade hennes musik inte alls varit lika populär. Oftast är dessa människor också tonåringar. Så det är de människorna som "Lockas" av det.

Så kan det vara, men av att döma av hennes popularitet så blir många små byar till en stor majoritet/mängd till sist.

Annars skulle hon gått upp i rök.

Kanske hör tiden till på något vis också, tror aldrig en kvinna hade kunnat uttrycka sig på samma sätt för några decennier sedan. Då var det Onkel Kånkel och i viss mån Ronny och Ragge, men kvinnor skulle uppföra sig bättre än så.
Citera
2024-12-11, 16:48
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Så kan det vara, men av att döma av hennes popularitet så blir många små byar till en stor majoritet/mängd till sist.

Annars skulle hon gått upp i rök.

Kanske hör tiden till på något vis också, tror aldrig en kvinna hade kunnat uttrycka sig på samma sätt för några decennier sedan. Då var det Onkel Kånkel och i viss mån Ronny och Ragge, men kvinnor skulle uppföra sig bättre än så.

Det ligger mycket sanning i att kvinnor inte kunde uppföra sig på det sätt som hon gör förr.

Märker att hon inte går hem hos de äldre generationerna, så fort någon över 50 hör hennes låtar fylls de av avsky.
Citera
2024-12-11, 20:26
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Det ligger mycket sanning i att kvinnor inte kunde uppföra sig på det sätt som hon gör förr.

Märker att hon inte går hem hos de äldre generationerna, så fort någon över 50 hör hennes låtar fylls de av avsky.

Ja dom är av en annan skola, förstår kulturkrockar mellan mor och dotter kan uppstå, jag är också av den uppfattningen, att det inte är lämpligt för ungar i yngre tonåren ska stå och sjunga om sådant dom knappt förstår, eller bör förstå vart fall.
Citera
2024-12-19, 13:25
Medlem
Little.Geezers avatar
Finns det någon som sett fröken snusks armar och vet om det finns eventuella tatueringar av något slag?
Citera
2025-01-01, 13:42
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ja dom är av en annan skola, förstår kulturkrockar mellan mor och dotter kan uppstå, jag är också av den uppfattningen, att det inte är lämpligt för ungar i yngre tonåren ska stå och sjunga om sådant dom knappt förstår, eller bör förstå vart fall.

..hennes kurviga kropp går hem hos oss äldre som inte gillar sparrisar
Citera
2025-01-01, 14:08
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Hennes musik lockar egentligen bara white trash epa människor från små byar, det är problemet. Om de människorna inte hade funnits hade hennes musik inte alls varit lika populär. Oftast är dessa människor också tonåringar. Så det är de människorna som "Lockas" av det.
vad har du för belägg för detta påstående utöver att du ogillar henne och hennes musik?
För inte skriver du bara rakt ut ur din fantasi?
Citera
2025-01-01, 14:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Är hon ens aktiv idag? Länge sedan man såg henne.
Citera
2025-01-01, 16:22
Medlem
Tycker hennes nya hund är lite irriterande. Var vanligt att kändisar hade sådana små förr men det var ju när hon föddes typ.
Citera
2025-01-01, 17:50
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Är hon ens aktiv idag? Länge sedan man såg henne.

Hon har kört lite spelningar under hösten 2024 på diverse ställen
Hösten turne 2024:
https://www.songkick.com/artists/10208247-froken-snusk/gigography
Citera
2025-01-01, 19:34
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF

Hon har helt klart sex appeal, jag tycker den rösten hon har är trevlig, när hon egentligen bara pratar, blir intervjuad, samt att masken och hennes vulgära framtoning allt som allt gör henne intressant.

I alla möjliga led som det verkar.

Men hennes musik som stort är inte något för mig, om jag lyssnar är det mer för att visuellt se hur hon säljer in låten med hjälp av sitt kroppsspråk och även vilka ord hon valt att använda sig av i texten.

Ibland känns det som dom som sjunger med inte förstår, eller åtminstone tänker på, vad det egentligen är dom står och kvider ut. Det ser lite lustigt ut. För en lättroad som jag.

Kan också bli överraskad av hur grovt språk som verkar vara okej att köra med, så länge det är en text och du sjunger ut det.
Citera
2025-01-09, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Hon är verkligen tjock. Såg när hon var på Gröna Lund i somras. Hon skulle verkligen inte ha den där korta kjolen till sin knubbiga kropp
Citera
2025-01-09, 23:03
Bannlyst
Citat:
Hon har helt klart sex appeal, jag tycker den rösten hon har är trevlig, när hon egentligen bara pratar, blir intervjuad, samt att masken och hennes vulgära framtoning allt som allt gör henne intressant.

I alla möjliga led som det verkar.

Men hennes musik som stort är inte något för mig, om jag lyssnar är det mer för att visuellt se hur hon säljer in låten med hjälp av sitt kroppsspråk och även vilka ord hon valt att använda sig av i texten.

Ibland känns det som dom som sjunger med inte förstår, eller åtminstone tänker på, vad det egentligen är dom står och kvider ut. Det ser lite lustigt ut. För en lättroad som jag.

Kan också bli överraskad av hur grovt språk som verkar vara okej att köra med, så länge det är en text och du sjunger ut det.
Ja verkligen. ”Jag ska rida dig som en dalahäst”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in