Citat:
Ursprungligen postat av
Kexchoklad2404
Carlgren höll nollan idag mot Rennes som Nantes vann med 1-0, han släppte in ett mål som visserligen inte räknades i slutminuten efter VAR.
Bra fråga om varför det är först nu 10 år efter U21-turneringen han får det där lyftet i karriären, kanske hade varit en annan sak om det hade varit Carlgren som Janne hade satsat på som målis istället för Olsen efter EM 2016, vad vet jag?
Nej Carlgren kändes för tam jämte Robin,även om Robin inte va fast i nåt klubblag va han överlägset bäst där o lång tid fram.
Jag har varit inne på de förr,det e nåt fel på vår utveckling påmålvaktsidan,i yngre åldrar har vi haft en del målvakter som stått ut,men sen då,allt stannat upp.
Haft många mörka år,nu börjar de se ljusare ut,med flera målvakter I högre ligor.
Målvakter I Sverige ska så tidigt de kan,dra utomlands få lärdom,