2024-12-08, 21:41
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Några användare tillsammans med chrippa hade en plan på att anklaga Jocke för våldtäkt på en 14-åring som sedan tog livet av sig.
Detta skrevs ut i Jocke tråden igår men togs bort.
Pallal gick ut och skrev att det var ett påhitt som några gjorde för att sätta dit Jocke.

Du kan säkert få full info från pallal.

Några användare tillsammans med Chrippa hade en plan på att anklaga Jocke för våldtäkt på en 14-åring som sedan tog livet av sig. Detta rykte skulle etablera sig och så skulle Christofer göra YT och drama av det. Men en drog sig ur och berättade för Jocke. Pallal får panik och slänger Daxvaxpax under bussen som skrivit ut det. Daxvaxpax påstår att Pallal lurat den att dens egna syster tagit självmord efter våldtäkten av Jocke. Sinnessjukt. Om Christofer ska sätta dit Jocke så ta in lite smartare personer än psykiskt sjuka svagbegåvade människor. Daxvaxpax är slängd under bussen där den antingen måste erkänna sin inblandning eller patetiskt påstå att nån på nätet lurade mej att min syster blivit våldtagen och tagit självmord.

Jävla sörja alltihop.
Citera
2024-12-08, 21:46
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Varför ljuger du. jag har inte sagt alls att han var det. Jag sa att Rask har gjort det Rask har gjort vem han en skrivit till. du ljuger. jag vet. ta tillbaka ditt ljug om fakta nu. för det är ljug.

Rask?

https://postimg.cc/KKWQDNYM

Nää. Hur förklarar du bort detta då?
Citera
2024-12-08, 21:53
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
det ska du faktiskt skita i. men den som vart trollad är Pallal

Så det stämmer att din syrra har blivit våldtagen och tagit självmord pga Jocke då som du påstår? Om du inte trollar själv. Eller blev du pålurad det av Pallal? För nåt av de 2 alternativ måste det väl vara?

Kan du pedagogisk berätta från början till slut allt?
Citera
2024-12-08, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Du, vet du en sak? Du är totalt oförmögen att ta emot bevis.

Du kan inte ta in information som ger dig ett annorlunda synsätt på saker. Dina tankar kretsar kring det senaste som skrivs på Flashback.

Så du tänker på Jockes gamla filmer nu med, du fattar inte i ditt huvud att jag försvarade Jocke i det läget, du tror att alla som försöker lugna ner dina slutsatser av rykten, är emot Jocke och gänget, jag är emot dig och dina definitiva slutsatser av saker och ting baserat på dina så kallade ”bevis”.

Du fattar väll själv att om någon har skrivit till mig att Chrippa inte har tänkt göra så som några säger att han tänkte göra så hade du inte trott ett skit på det? Även om jag skulle dela ett DM från Jocke som säger så, så skulle du inte tro på det? Är vi över ens om den saken? Du fattar väll att det går att fejka sådant väldigt enkelt.

Testa mig, skicka bevis så får vi se.

Jag har fått ganska bra information som inte visar på att jag ljuger iaf, flera som pratar och börjar ångra sig, vilket man kan förstå.
Citera
2024-12-08, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Några användare tillsammans med Chrippa hade en plan på att anklaga Jocke för våldtäkt på en 14-åring som sedan tog livet av sig. Detta rykte skulle etablera sig och så skulle Christofer göra YT och drama av det. Men en drog sig ur och berättade för Jocke. Pallal får panik och slänger Daxvaxpax under bussen som skrivit ut det. Daxvaxpax påstår att Pallal lurat den att dens egna syster tagit självmord efter våldtäkten av Jocke. Sinnessjukt. Om Christofer ska sätta dit Jocke så ta in lite smartare personer än psykiskt sjuka svagbegåvade människor. Daxvaxpax är slängd under bussen där den antingen måste erkänna sin inblandning eller patetiskt påstå att nån på nätet lurade mej att min syster blivit våldtagen och tagit självmord.

Jävla sörja alltihop.

Tur att planen bröts och nu får dom se dumma ut, går inte lita på ett ord som säger.
Bra att pallal vågade steppa upp och förklara vad som händer.
Citera
2024-12-08, 22:19
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Vissa borde logga ur för evigt...hur mycket skit kan man sprida för att gulla med Chrippa.Betalar han bra eller?

Dessa teorier att Christofer betalar Flashbackare finns inga bevis på men är faktiskt intressant.

Han älskar ju att betala folk för tjänster och hans ego bryr sig nåt enormt om Flashback. Så nåt större långskott är det ändå inte. När Eko går till åtal kanske hans kontoutdrag kommer vara med samtidigt lär FUPen vara så stor att 10 000 kr för första exet kanske hamnar prislappen på.
Citera
2024-12-08, 22:33
Avstängd
Citat:
Jag ger dopy den info jag har fått som nu även pinto bekräftar.
Pallal har erkänt och ni andra har blivit avslöjade.
Pallal blev trollad och har inga att avslöja. fatta det. du vet inte nåt du kan ge till Dopy.
Citera
2024-12-08, 22:37
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Chrille har inte nåt med det att göra. du får sluta ljuga om det.

Hur var det då?
Citera
2024-12-08, 22:43
Medlem
Citat:
Pallal blev trollad. varför ska du skita i.

Av vem enligt dig?
Citera
2024-12-08, 22:45
Medlem
Citat:
Testa mig, skicka bevis så får vi se.

Jag har fått ganska bra information som inte visar på att jag ljuger iaf, flera som pratar och börjar ångra sig, vilket man kan förstå.

Citat från en som säger sig veta svarar på frågan om Chrippa beblandat sig i denna master planen ”Nej han har inte beblandat sig i någon sådan sjuk plan”

Den där ganska så bra infon du har, säger den någonstans att Jockes bror var med och planerade denna sjuka planen?
Citera
2024-12-08, 22:49
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Pallal blev trollad. varför ska du skita i.

Ok då förstår jag. Men:

Varför skrev du det i tråden först då? Du erkänner du tollar här inne alltså.
Varför trollar du med Pallal?
Stämmer denna version framstår ju Pallal som trovärdig och inte du.
Varför skrev du att Pallal är den enda som trollat när du försökte trolla den?
Ja försökte. För din version du ger nu försökte du trolla Pallal men misslyckades.
Det enda nu du gör är att bekräfta det Pallal säger. Så hur har Pallal då blivit synad?

Jag är ledsen men om du ska komma med denna version, som för övrigt inte går ihop med det jag sitter på, så väljer jag att tro på Pallal framför dej.

Jag tycker detta är intressant att ni reder ut för nu är det nära att Christofer avslöjas.
Citera
2024-12-08, 22:53
Medlem
NFCs avatar
Citat:
fattar du inte att du sitter och sprider ljug. Chrille har inte nåt med detta att göra. så sluta ljug. ljuger ni så här mycket om allt
Jag är en av dom som planerade detta och Chrippa var med i chattgruppen iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in