2024-12-08, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Nej det var du inte. vilken jävla chattgrupp. du ljuger ju bara.

Fast nu är det så att det redan har skrivits om den chattgruppen här på flashback. Även i pm från användare till en användare har det berättats om den.

Ni har ju hela tiden innan sagt att Pallal är trovärdig men nu plötsligt är det inte så längre. Hur ska ni ha det?

Ni är några som VET att inte Chrippa är mastern i detta. Hur vet ni det?
Citera
2024-12-09, 00:11
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Jag vet. du vet inte. försök gissa hur

Utifrån så läser vi Flashbackare att du vet att Chrippa inte har med det här att göra.

Då frågar jag dig vad DU vinner på att 'trolla' Pallal och alla oss andra? Eftersom Chrippa inte är inblandad.

Vad hade varit nästa steg för dig då om inte Pallal fått nog av din Masterplan?

Du är ju riktigt sjuk som hittar på en våldtäkt och självmord!!!

Och dessutom har Chrippa hintat i hur många storys som helst att han sitter på saker som han ska släppa. Att andra minsann ska få se! Vad tror du han menar om han inte menar den här shitshowen?

Vad vinner DU på att ljuga om inte Chrippa har direkt med det här att göra??
Citera
2024-12-09, 00:30
Medlem
Pinto87s avatar
Så först gick en av dessa inblandade på nån fest för journalister och försökte ragga in historien att Jocke våldtagit en 14 åring. Detta togs inte emot som den inblandade hade hoppats på. Hon har en oavslutad journalustutbilding i bagaget. När detta inte gick hem gick denna outbildade journalist, den före detta anställda kvinnan på Dumpen, den sjukskrivna morsan och Christoffer med mera tillbaka till ritbordet. Nu blev planen att plantera ett rykte på Flashback om Jocke. Detta skulle Christofer ta upp på YT sen och så var dramat igång igen. Men nåt gick snett där en drog sig ur och gick och tjallade för Jocke. En användare ville avbryta allt. Men när den som skulle plantera ryktet började skriva ut det kom paniken från kvinnan på Dumpen som ville avbryta allt och började påstå att en av användarna försökt lura i henne att en av dem med i planen hade blivit uthängd av Jocke och nu hade tagit livet av sig 7 månader senare.

Vidrigheten är 10/10. Undra om Christofer ville ha ut detta samtidigt som han var i Sälen med alibi kanske? Lite för sammanträffande kanske.
Citera
2024-12-09, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Så först gick en av dessa inblandade på nån fest för journalister och försökte ragga in historien att Jocke våldtagit en 14 åring. Detta togs inte emot som den inblandade hade hoppats på. Hon har en oavslutad journalustutbilding i bagaget. När detta inte gick hem gick denna outbildade journalist, den före detta anställda kvinnan på Dumpen, den sjukskrivna morsan och Christoffer med mera tillbaka till ritbordet. Nu blev planen att plantera ett rykte på Flashback om Jocke. Detta skulle Christofer ta upp på YT sen och så var dramat igång igen. Men nåt gick snett där en drog sig ur och gick och tjallade för Jocke. En användare ville avbryta allt. Men när den som skulle plantera ryktet började skriva ut det kom paniken från kvinnan på Dumpen som ville avbryta allt och började påstå att en av användarna försökt lura i henne att en av dem med i planen hade blivit uthängd av Jocke och nu hade tagit livet av sig 7 månader senare.

Vidrigheten är 10/10. Undra om Christofer ville ha ut detta samtidigt som han var i Sälen med alibi kanske? Lite för sammanträffande kanske.

Det där med journalist har det hintats om innan i tråden så det du skriver stämmer överens med det som redan har nämnts här.
Citera
2024-12-09, 00:53
Avstängd
Citat:
Väldigt bra frågeställningar. Jag får inte ihop nån helhet i Daxvaxpax resonemang.
Du har ju inte fått nåt resonemang. du har fått svar på att dom du ljuger om inte var med. du fortsätter ljuga i alla fall.
Citera
2024-12-09, 01:23
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Om du inte var med i den så hur vet du det då? Jättemärkligt ju.
Fast om daxvaxpax var den som gick ut med informationen om jocke, 14 åringen, våldtäkt och självmord, och daxvaxpax inte är med i chatten. Då kan ju inte detta om jocke, 14 åring, våldtäkt och självmord komma ifrån chatten.

Sedan förstår jag inte varför ni är så övertygade att chrippa måste ha någonting med detta att göra?
Citera
2024-12-09, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Fast om daxvaxpax var den som gick ut med informationen om jocke, 14 åringen, våldtäkt och självmord, och daxvaxpax inte är med i chatten. Då kan ju inte detta om jocke, 14 åring, våldtäkt och självmord komma ifrån chatten.

Sedan förstår jag inte varför ni är så övertygade att chrippa måste ha någonting med detta att göra?

Nu förstår jag inte. Du var en av de som ansåg att den användaren som faktiskt avslöjade detta varit väldigt trovärdig hela tiden tills nu? Nu plötsligt är inte den användaren trovärdig längre.

Du har kanske missat något här. Inlägget som faktiskt gjorde att mycket make sense är raderat därför kommer jag inte att återge det.

Det är Chrippa som ligger bakom detta. Vill du inte tro på det så spelar det ju ingen roll eftersom det inte är viktigt i det stora hela.
Citera
2024-12-09, 01:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Nu förstår jag inte. Du var en av de som ansåg att den användaren som faktiskt avslöjade detta varit väldigt trovärdig hela tiden tills nu? Nu plötsligt är inte den användaren trovärdig längre.

Du har kanske missat något här. Inlägget som faktiskt gjorde att mycket make sense är raderat därför kommer jag inte att återge det.

Det är Chrippa som ligger bakom detta. Vill du inte tro på det så spelar det ju ingen roll eftersom det inte är viktigt i det stora hela.
När har jag sagt att daxvaxpax var trovärdig gällande Jocke och 14 åringen?
Jag har ju inte ens kommenterat händelsen om jocke och 14 åringen. Så du vet ju inte vad jag tror om den påstådda händelsen.

Det verkar vara du som har missat något.

Varför tror du Chrippa ligger bakom det?
Citera
2024-12-09, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
När har jag sagt att daxvaxpax var trovärdig gällande Jocke och 14 åringen?
Jag har ju inte ens kommenterat händelsen om jocke och 14 åringen. Så du vet ju inte vad jag tror om den påstådda händelsen.

Det verkar vara du som har missat något.

Varför tror du Chrippa ligger bakom det?

Nej det är inte jag som missat något utan du har nog missat inlägg som postades i på morgonen.
Jag pratar om Pallal och eftersom du har en stark åsikt kring detta som har hänt i dag borde du tagit reda på vad det är som har framkommit gällande Chrippa och vad han och några till har hittat på för att sänka Jocke (vilket iofs du skulle gilla).
Pallal har gjort något bra i detta och faktiskt väldigt överraskade.
Bla om en användares påstådda självmord som inte var sant.

Daxvaxpax är en lömsk människa.

Och jag står fortfarande fast vid att jag inte kommer delge något som är raderat från flashback eftersom moderatorerna inte ansåg att det ska vara här.
Citera
2024-12-09, 02:49
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Nej det är inte jag som missat något utan du har nog missat inlägg som postades i på morgonen.
Jag pratar om Pallal och eftersom du har en stark åsikt kring detta som har hänt i dag borde du tagit reda på vad det är som har framkommit gällande Chrippa och vad han och några till har hittat på för att sänka Jocke (vilket iofs du skulle gilla).
Pallal har gjort något bra i detta och faktiskt väldigt överraskade.
Bla om en användares påstådda självmord som inte var sant.

Daxvaxpax är en lömsk människa.

Och jag står fortfarande fast vid att jag inte kommer delge något som är raderat från flashback eftersom moderatorerna inte ansåg att det ska vara här.
Jag kan absolut ha missat inläggen imorse. Du får gärna uppdatera mig om det.
Och jag tog reda på lite genom att fråga i tråden, och tillslut fick jag svar.
Påståendet om Jocke, 14 åringen, våldtäkt och självmord kom inte ut först i dag. Det har pratats om tidigare.

Vilken användare har tagit sitt liv?
Citera
2024-12-09, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Ingen. Sinnessjuka människor här som hittar på och sprider helt sjuka rykten. Mentalhusen borde återinföra. Vissa ska sitta inspärrade.

Det är inte ens trådsanning utan värre än så. Chrippa har verkligen nått nya höjder. En namngiven person som troligtvis har fått betalt är inblandad. Chrippa är ju van vid att göra så då hans största kärlek verkar vara pengar. Det vet vi inte minst från samtalet med Julia när han skulle betala henne för att få henne att ljuga för att han ska få träffa flickan. Han borde istället bete sig som en pappa.
Han har inte ens vett att skämmas när han är påkommen och lögnerna synas.
Citera
2024-12-09, 07:56
Avslutad
Citat:
Pallal blev trollad och har inga att avslöja. fatta det. du vet inte nåt du kan ge till Dopy.

Det har pallal redan gjort, hon blev inte trollad hon fick panik för hon förstod att det inte skulle sluta bra.
Det finns ju flera deltagare i detta, varken chrippa, du eller någon kommer undan ansvar i de här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in