2024-12-08, 21:08
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Din fakta är ljug för jag har varit med och skickat ryktet och det trollade Pallal. Chrille har noll med det att göra. varför ljuger du om fakta

Men du skrev ju det i fredags morse ju. Har du glömt det redan? Du kan inte trolla bort det kortet.

Så Christofer var inte drivande med Dumpen kvinnan utan det var nåt du hittade på själv då menar du? För antingen har du blivit lurad, varit med eller gjort allt på egen hand. Visst?
Citera
2024-12-08, 21:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vart har det uppdagats?
Vad finns det för bevis att chrippa har haft en kampanj emot Jocke?
Det finns dock väldigt mycket bevis att Jocke har haft som mål att få lilla C omhändertagen och få chrippa i fängelse.

Några användare tillsammans med chrippa hade en plan på att anklaga Jocke för våldtäkt på en 14-åring som sedan tog livet av sig.
Detta skrevs ut i Jocke tråden igår men togs bort.
Pallal gick ut och skrev att det var ett påhitt som några gjorde för att sätta dit Jocke.

Du kan säkert få full info från pallal.
Citera
2024-12-08, 21:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Men du skrev ju det i fredags morse ju. Har du glömt det redan? Du kan inte trolla bort det kortet.

Så Christofer var inte drivande med Dumpen kvinnan utan det var nåt du hittade på själv då menar du? För antingen har du blivit lurad, varit med eller gjort allt på egen hand. Visst?
Varför ljuger du. jag har inte sagt alls att han var det. Jag sa att Rask har gjort det Rask har gjort vem han en skrivit till. du ljuger. jag vet. ta tillbaka ditt ljug om fakta nu. för det är ljug.
Citera
2024-12-08, 21:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Några användare tillsammans med chrippa hade en plan på att anklaga Jocke för våldtäkt på en 14-åring som sedan tog livet av sig.
Detta skrevs ut i Jocke tråden igår men togs bort.
Pallal gick ut och skrev att det var ett påhitt som några gjorde för att sätta dit Jocke.

Du kan säkert få full info från pallal.
fattar du inte att du sitter och sprider ljug. Chrille har inte nåt med detta att göra. så sluta ljug. ljuger ni så här mycket om allt
Citera
2024-12-08, 21:14
Avslutad
Citat:
Din fakta är ljug för jag har varit med och skickat ryktet och det trollade Pallal. Chrille har noll med det att göra. varför ljuger du om fakta

Och varför går du med på att ljuga om en sån sak? vad fan är de för påhitt?
Citera
2024-12-08, 21:15
Avstängd
Citat:
Och varför går du med på att ljuga om en sån sak? vad fan är de för påhitt?
det ska du faktiskt skita i. men den som vart trollad är Pallal
Citera
2024-12-08, 21:16
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
det är Pallal som är synad. Chrille har noll med detta att göra. det är rena fantasier från dig. det finns inte någon sån fakta

Fast nu blir det ju jättemärkligt. Hur vet du att det bara var Pallal? Inte Christofer? Sedan gick du ut med informationen. Vet du vilken information du gick ut med? Att Jocke våldtagit din syster och hon tagit självmord. Och detta menar du Pallal lurade på dej? Kom igen. Det är skrattretande. Du har varit med i detta från början. För förklara hur du kan ha blivit pålurad av Pallal att DIN syster blivit våldtagen och tagit självmord!

Jag visste IQ nivån var låg men detta är ju sjukt.
Citera
2024-12-08, 21:18
Avslutad
Citat:
fattar du inte att du sitter och sprider ljug. Chrille har inte nåt med detta att göra. så sluta ljug. ljuger ni så här mycket om allt

Jag ger den info jag har fått till Dopy, och i den infon ingår Chrille.
Sen att ni är så dumma att hitta på såna här saker är faktiskt väldigt illa.

Tur att pallal hade vett att stoppa de hela.
Citera
2024-12-08, 21:24
Medlem
Citat:
Det kanske går att bevisa via text, olika konversationer, du kan ju också kolla med pallal.
Sen ska du inte prata om bevis för du lägger aldrig upp bevis.

Du, vet du en sak? Du är totalt oförmögen att ta emot bevis.

Du kan inte ta in information som ger dig ett annorlunda synsätt på saker. Dina tankar kretsar kring det senaste som skrivs på Flashback.

Så du tänker på Jockes gamla filmer nu med, du fattar inte i ditt huvud att jag försvarade Jocke i det läget, du tror att alla som försöker lugna ner dina slutsatser av rykten, är emot Jocke och gänget, jag är emot dig och dina definitiva slutsatser av saker och ting baserat på dina så kallade ”bevis”.

Du fattar väll själv att om någon har skrivit till mig att Chrippa inte har tänkt göra så som några säger att han tänkte göra så hade du inte trott ett skit på det? Även om jag skulle dela ett DM från Jocke som säger så, så skulle du inte tro på det? Är vi över ens om den saken? Du fattar väll att det går att fejka sådant väldigt enkelt.
Citera
2024-12-08, 21:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Fast nu blir det ju jättemärkligt. Hur vet du att det bara var Pallal? Inte Christofer? Sedan gick du ut med informationen. Vet du vilken information du gick ut med? Att Jocke våldtagit din syster och hon tagit självmord. Och detta menar du Pallal lurade på dej? Kom igen. Det är skrattretande. Du har varit med i detta från början. För förklara hur du kan ha blivit pålurad av Pallal att DIN syster blivit våldtagen och tagit självmord!

Jag visste IQ nivån var låg men detta är ju sjukt.
Jag tänker inte berätta och nej. det är Pallal som är Trollad. Chrille har inte nåt med det att göra.
Citera
2024-12-08, 21:33
Avstängd
Citat:
Jag ger den info jag har fått till Dopy, och i den infon ingår Chrille.
Sen att ni är så dumma att hitta på såna här saker är faktiskt väldigt illa.

Tur att pallal hade vett att stoppa de hela.
Varför ger du info till Dopy. du vet ju inte nåt så vad kan du ge. Pallal har blivit avslöjad. inte stoppat.
Citera
2024-12-08, 21:34
Avstängd
Citat:
Du har verkligen gjort bort dig nu.

Dessutom som finns det fler i detta och inte bara pallal.
Du vet inget. fatta det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in